Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5172 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

אחרי כל האלטואים,פיקנטואים וקליאואים, החלטתי ללכת על משהו קצת יותר רציני. אומנם לא עם הניילונים אבל מעניק הרבה יותר תמורה לכסף לדעתי.

2010 TSI עם גיר 7 הילוכים DSG. בהתרשמות ראשונית הנסיעה איכותית הרבה יותר מכל הקטנות הזולות, פשוט עולם אחר.

בהזדמנות אעדכן על צריכת הדלק האמיתי בנהיגת "הסבתא" שלי ואעלה תמונות קצת יותר איכותיות... :-)

IMG_0012.jpg

פורסם

תתחדש.

 

פזלתי על אחת כזאת אך לצערי מוכרים אותה רק עם גיר אוט' - אם הייתה ידנית במחיר מעט נמוך יותר בטוח הייתי רוכש אחת :)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

תודה לכולם! בקרוה אעלה תמונות איכותיות אם ל- RS יהיה קצת זמן... :lol:

איכות החומרים, איכות ההרכבה,איכות הנסיעה פשוט משאירות מאחור כל סופר מיני אחרת. לדעתי שווה בהחלט את התוספת. המחיר שקניתי אותה הייתי מקבל נניח פיאסטה חדשה. אבל, ידנית,עם מנוע קטן ומיושן וללא האיכות הגרמנית שכל כך מורגשת. לדעתי למי שעבר את התלהבות הרכב החדש, הרבה יותר הגיוני לקנות רכב איכותי יותר אבל משומש באותו מחיר.

פורסם

נראית מצויין, תתחדש.

גם לדעתי מדובר בג'אנט של איביזה שיושב דרך אגב מאוד יפה על הפולו.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הג'אנטים של איביזה או שאני מדמיין?

 

חיובי! הג'אנט של האיביזה החדשה, 16 אינץ... נותר רק לקפוץ לעמדה מספר אחת במשרד הרישוי ולרשום את השינוי במידות הצמיגים.

תודה על המחמאות, היו לי ספקות בקשר לתוצאה הוויזואלית של הג'אנט הזה על הפולו, אבל לפי התגובות אני מבין שזה השתלב היטב...

×
×
  • תוכן חדש...