Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לדים לאוטו אודי A3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5229 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לדים מאיביי:

5 מטר עם שלט כזה מחליף צבעים משהו יפה..חח

אני רוצה להדביק את זה מאחורה בגג ולשים תפסים בעוד כמה מקומות..

יש לי כמה שאלות

איך אני מחבר את זה?נקודת חשמל וזה

אם אני רוצה לחתוך חלק ולחבר למקום אחר ברכב,איך אני עושה את זה?

תודה לעוזרים!

פורסם

קח בחשבון שלחבר מנורות לדים מיחוץ לרכב תיצטרך להיתחבר עם חשמל מיתוך הרכב.

 

לא הבנתי כל כך איפה אתה רוצה לחבר אבל אם זה בגג מאחורה קח בחשבון שצריך לעשות חור ולהזין את הנורות בחשמל(לא ממליץ בכלל ליקדוח בגג)

 

לגבי הרצוע אתה יכול לחתוך אותה היכן שאתה רוצה, לגלות את חוטי החשמל שלה ולהיחבר מחדש למתח חשמלי .

 

לפי השאלות שלך לא הייתי ממליץ לך אפילו לנסות לעשות לבד.

 

קח בחשבון שתיצטרך מפסק חשמלי בתוך הרכב לצורך הדלקה וכיבוי --ומהגג של הרכב תיצטרך להגיע לדשבורד כולל ליקדוח בו חור למפסק שגם במיקרה הזה אני לא ממליץ.

 

במידה ותירצה שהלדים יעבדו עם הדלקת האורות תיצטרך לאתר את הפלוס שיוצא מידית האורות לפנסים אחורה\קדימה ולהחתחבר עליו.

תלוי איזה רכב יש לך יש מצב שתחבר ובלוח שעונים יופיע לך תקלת מנורה שרופה.

 

לדעתי תחפש מיקום שיהיה לך יותר נוח להזין מתח חשמלי ללדים.

בהצלחה רז.

×
×
  • תוכן חדש...