קניתי לדים מאיביי:
5 מטר עם שלט כזה מחליף צבעים משהו יפה..חח
אני רוצה להדביק את זה מאחורה בגג ולשים תפסים בעוד כמה מקומות..
יש לי כמה שאלות
איך אני מחבר את זה?נקודת חשמל וזה
אם אני רוצה לחתוך חלק ולחבר למקום אחר ברכב,איך אני עושה את זה?
תודה לעוזרים!