Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בונה בתים מעץ, זה תהליך פשוט מאוד וזריז משהו, בתקופת זמן של שישה חודשים מרימים בית לתפארת.

 

לא הכל נראה כמו התמונה המסריחה ההיא מלפני ההוריקן :)

 

הנה כמה בתים יפים מעץ :

almont1.jpg

IMG_2778.jpg

ambar+photo.JPG

britney.jpg

 

 

מבחינת עלויות פה:

 

מתחיל מאיזור ה200 דולר לסקוור פיט מה שאומר כפול 9 בשביל מטר מרובע, וזה בתכנון בסיסי.

הבית גודל המחיר יורד, מטבח איכותי מתחיל באיזור ה$25K ומעלה, מכרתי מטבח ב$70K ויותר.

חדרי אמבטיה, באיזור ה12-15K$ לחדר בגודל של מטר וחצי על 2.5 שיש בו אמבט, אסלה וכיור.

כמובן שזה עלויות לצרכן וכמובן שיש המון משתנים.

 

אני אוהב את הבניה בעץ, יסודות מבטון, בונים מסגרת, רצפה, מרימים קירות, בונים שיפועים לגג, שמים פלטות עץ על הגג, עליהם נייר שחור ורעפי אספלט, את הקירות מבחוץ מצפים באותו הנייר, שמים רשת מתכת ושמים בטון, על זה עם רשת ומתחילים עם הסטאקו, אפשר לשים חיפוי עץ, מתכת, וויניל, אבן. חלונות זה דבר פשוט, בידוד מגיע בגליל, הגליל ברוחב 12 אינצ' ככה שהוא יושב בול בין העצים של הקירות, שמים גבס, שפכטל, צבע. זה תהליך פשוט, מה שלוקח זמן זה האישורים, לבחור את הדברים לפיניש.

כל השאר בניהול הנכון זז ממש מהר.

 

אישית אני ממליץ לקחת מישהו שיטפל בהכל, הוא עושה את הריצות, הוא מתמודד עם הקבלני משנה, הוא דואג לך לשקט יחסי - ושקט זה PRICELESS.

haters will hate

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עוד דבר שמשתנה זה איפה אתה בונה.

באזור המרכז/שפלה, אין בעיה כי האדמה חולית ובלי סלעים.

באזור כמו ירושליים וכד', לחפור או יותר נכון לחצוב, זה משהו שמייקר ומעכב

מאוד את התהליך, בייחוד אם זה נעשה בשטח שכבר מיושב ובנוי, ואין לך אפשרות להכניס

כלים כבדים מאוד עבור זה.

מנסיון של כמה בני משפחה וחברים, הפתרון הכי טוב הוא כמו שהציע רז, לקחת קבלן

מפתח, אבל אחד עם המלצות ומוניטין טוב(עד כמה שניתן למצוא שמדובר בקבלנים),

ובמקרה הצורך לוקחים בעלי מקצוע לצרכים מיוחדים שמתעוררים.

סתם דוגמא של חבר שבונה בית בירושלים. הוא לקח קבלן מפתח, וזה אחרי שכולם חפרו

לו במוח, למה לך? תהיה קבלן של עצמך, בלה בלה בלה...

היום יש עיכוב של איזה חודש, כי הקבלן תקוע שם עם איזה סלע, שלא משנה מה מביאים,

לא מצליחים לפצח אותו בקצב מהיר. אם חבר שלי היה "קבלן של עצמו", הוא היה שורף כמה

עשרות אלפי שקלים, שלא לדבר על העצבים והריצות.

פורסם
אז אני אתקן.

בכל העולם בונים מאז שנות ה-20 מגדלים מריילסים של פלדה / ניירוסטה / ברזל.

זה מהיר, מדוייק, ומחזיר את ההשקעה בזכות קיצור זמן הבניה ומכירה / השכרה של הנכס הרבה קודם.

 

נתון מעניין - את האמפאייר סטייט בילנדינג, בנוי בשנת 1930, במשך שנה וחצי.

אצלנו בארץ בשנה וחצי בונים וילה, קומה וחצי.

 

לעניין עזריאלי - רק בישראל ובמדבריות ערב בונים מגדלים בבטון. אין לזה אח ורע בעולם. הסיבה היא שהפלדה יקרה פה, והבטון זול.

 

עוד דבר - הבנייה בבטון קשיחה יותר מהבנייה בפלדה.

את המגדלים של דובאי תכננו אמריקאים, אנגלים ולא חסרי השכלה.

בארצות הברית ובאירופה השימוש בעץ נפוץ כי זה זמין וקל יותר, וגם המבנים הפרטיים שלהם נראים בהתאם.

 

בית פרטי - בהחלט עדיף מבטון מאשר מפלדה, עץ, גבס וכדומה.

dirty old man

need love too

פורסם

בארצות הברית ובאירופה השימוש בעץ נפוץ כי זה זמין וקל יותר, וגם המבנים הפרטיים שלהם נראים בהתאם.

 

 

אני מנסה להבין איך אתה משתמש במשפט הזה אחרי התמונות שהעליתי?

 

זה בית עם שלד מעץ:

mansion-8-2-million-1021-north-crescent-drive-beverly-hills-tue-01-feb-2011.jpg

גם זה:

photo-32.jpg

וזה:

9577SunsetBlvd02.jpg

 

והנה תמונה שבה אפשר להבחין בקורות :

hearst_mansion-interior.jpg

 

בית של $50K ובית של 8M$ יראו שונה לגמרי אבל ב2 המקרים מדובר על בניה בעץ. הפיניש זה ההבדל.

haters will hate

פורסם

Holy crap, בנצי! שברת אותי.

מה שווי הבתים האלה בחו"ל?

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

  • אחראי פורום
פורסם
אני מנסה להבין איך אתה משתמש במשפט הזה אחרי התמונות שהעליתי?

 

הפיניש זה ההבדל.

 

ההבדל הוא במשפט המודגש שלך. בישראל אין (בנתיים) ביקוש ואני מרשה לעצמי להמר שבגלל זה גם אין יותר מדי ידע

לבנות בעץ בסטנדרטים שהראת בתמונות. יותר מזה, אמרת בישראל "בית עץ" - אמרת צימר עם קורות מעוגלות וגג רעפים. בנאלי ומאוס.

ככה זה נתפש פה ועם העלויות הנוכחיות, רק משוגעים לדבר ישקיעו בבנייה כזו וזה ישאר נדיר ולא יתפתח.

התמונות שהעלת הדהימו גם אותי, כי גם אני תופס את המושג של בניה בעץ בצורה הכי שטחית שמוכרת פה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
ההבדל הוא במשפט המודגש שלך. בישראל אין (בנתיים) ביקוש ואני מרשה לעצמי להמר שבגלל זה גם אין יותר מדי ידע

לבנות בעץ בסטנדרטים שהראת בתמונות. יותר מזה, אמרת בישראל "בית עץ" - אמרת צימר עם קורות מעוגלות וגג רעפים. בנאלי ומאוס.

ככה זה נתפש פה ועם העלויות הנוכחיות, רק משוגעים לדבר ישקיעו בבנייה כזו וזה ישאר נדיר ולא יתפתח.

התמונות שהעלת הדהימו גם אותי, כי גם אני תופס את המושג של בניה בעץ בצורה הכי שטחית שמוכרת פה.

 

יש לנו חבר פורום שהגיב פה בשרשור ואמר שהוא מתגורר בבית עם שלד מעץ.

 

זה:

DSCN1992-800x600.jpg

הופך לזה:

DSCN2068-800x600.jpg

ואז לזה:

DSCN2108-800x600.jpg

 

זה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-0301-800x600.jpg

לזה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-033-800x600.jpg

לזה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-043-800x600.jpg

לזה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-056-800x600.jpg

ולזה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-087-800x600.jpg

ומסתיים בזה:

Complete-New-House-BuildRemodeling-128-800x600.jpg

Complete-New-House-BuildRemodeling-129-800x600.jpg

haters will hate

  • אחראי פורום
פורסם

לא אמרתי שאין בכלל בניה בעץ או שאין בכלל ידע (אני בעצמי בדקתי בית מעץ לקנייה לפני שהחלתי לבנות),

אבל בשני המקרים זה מצומצם מאוד. ובן אדם אחד שהגיב מכל מי שצפה בשירשור זו המחשה טובה.

ועד שתשתנה התפיסה והמחירים ירדו (לפי מה שאחרים אומרים, לא עשיתי השוואה) זה גם יישאר כך.

אני רוצה לבנות 30 מ"ר דק בגינה, לבד. 3100 ש"ח לעץ אורן ו-8000 לאיפאה. רק לקורות עץ. כמה זה אצלכם?

לקונסטרוקצייה, ברגים, שמן - עוד כמעט 2000 ש"ח.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

דק של 30 מטר מרובע יעלה לך במינימום 5400 דולר, גובה הדק, סוג העץ והגימור יעלו את המחיר פלאים.

אין בעיה להגיע לסכומים כפולים ומשולשים מהסכום שנקבתי מעלה.

 

עץ לבד בגודל הזה יעלה בסביבות ה800-1000 דולר בקלות עבור אורן.

haters will hate

פורסם

סתם שאלה. מה כולל מטבח שעולה 70 אלף דולר?

אנחנו לא מזמן הזמנו מטבח והתפרענו מבחינת החומרים והעיצוב וזה הגיע לסכום התחלתי של 100 אלף שקל לאחר מכן ירד ל75 ואז בחברה אחרת ל60 ומשהו. אז אותו מחיר רק בדולרים? :-o זה כולל זהב ? :p


×
×
  • תוכן חדש...