Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5236 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מתעלק על השרשור, חברים שדברו על מחירים 5000-6000 שקל למטר רבוע, זה כולל קרקע או רק בנייה?, בעצם מה לא נכלל בסכום זה?.

אודי A4

דימה.

  • אחראי פורום
פורסם

המחיר מתייחס לבניית הבית עצמה, כל מה שצריך כדי להביא אותו ממצב של שטח ריק לבית מוכן למגורים.

הוא בא לציין או להעריך סטנדרט מסויים בבנייה.

עלות הקרקע לא כלולה גם כי ההבדלים אדירים וגם כי אין קשר בינה לבין איכות הבנייה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

עד כמה בניה מעץ מוזילה את העלות? עד כמה היא טובה? האם יש קושי לבטח בית מעץ? לקחת משכנתא?

רז, יש לך ניסיון בבתים מהסוג הזה?

 

בניה מעץ יקרה יותר.

יש קיטים מוכנים להרכבה. ויש בניה מלאה מעץ.

בכל מקרה ב-2 החלופות יש צורך בביסוס קונבנציונאלי בבטון + ממ"ד.

 

היא טובה. בכל קנדה וארהב זה מחזיק. הענין הוא ששם זה חומר הגלם הנפוץ, הזול, וטכנלוגיות הבניה מבוססת עליו.

פה פחות.

 

לבטח אין בעיה. אפשר לבטח גם מגדל מקלפים. תלוי בפרמיה.

 

אין לי נסיון בבתים כאלו. יש לי נסיון עם לקוחות שמתנגדים לזה, בעיקר מסיבה מנטלית של בניה לא קונבנציונלית.

בעבר גם היתה רתיעה מבניה של מחיצות פנים מגבס, לקח שנים, והיא כבר לא קיימת.

 

מתעלק על השרשור, חברים שדברו על מחירים 5000-6000 שקל למטר רבוע, זה כולל קרקע או רק בנייה?, בעצם מה לא נכלל בסכום זה?.

זה כולל בניה - שלד / גמרים / ריהוט קבוע (ארונות + ארוניות חדרי רחצה) / תאורה / מטבח וכו'.

לא כולל מגרש (תלוי בגודלו ובמיקומו), לא כולל גינון (שתילים מול עצים בוגרים, או עבודות פיתוח מורכבות), לא כולל ריהוט.

 

בגלל שאנחנו פורום רכב, אתן דוגמא ב"שפה שמבינים".

בית ב-6000 ש"ח למ"ר הוא מאזדה 3 חדשה. אפשר בפחות, אפשר בהרבה יותר. אף אחד לא רוצה בית חלומותיו מקבילה לאקסנט בת 10, למרות שאפשר לחסוך, ולא כולנו נוהגים ב-S,CALSS חדשה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
בניה מעץ יקרה יותר.

יש קיטים מוכנים להרכבה. ויש בניה מלאה מעץ.

בכל מקרה ב-2 החלופות יש צורך בביסוס קונבנציונאלי בבטון + ממ"ד.

 

היא טובה. בכל קנדה וארהב זה מחזיק. הענין הוא ששם זה חומר הגלם הנפוץ, הזול, וטכנלוגיות הבניה מבוססת עליו.

פה פחות.

.

ממה שידוע לי זו לא הסיבה העיקרית,

הבניה בעץ בארה"ב מקובלת בגלל הגמישות של המבנה המתאימה לתנודות הקרקע האופיינות שם.

פורסם

צר לי, רזמל צודק - העץ בארה"ב הוא זול ברמות שקשה לנו לתאר,

ורק בשביל להוסיף מלח על הפצעים,

יש להם גם מיני עצים רבים ומגוונים וחזקים יותר

מהגרסאות הסקנדינביות שמגיעות אלינו לארץ הקודש.

 

כמו כן (תלוי באיזו מדינה) מלט/בטון עולה לפעמים יותר מאשר בארץ.

 

תנודות קרקע הן אופייניות רק לאזורים מסוימים בחלק המערבי של ארה"ב,

זה לא תקף למיליוני הקילומטרים הרבועים בשאר היבשת.

 

אפשר לבנות פה בארץ עם עץ, אבל זה דורש אנשים שמבינים בזה,

ובגלל שהכול מיובא, זה כמובן יקר יותר מארה"ב/קנדה ששם

אתה פשוט שולף את כל מה שצריך ממחסן העצים המקומי,

כולל קורות שתומכות לך את כל הבניין.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

עד כמה שידוע לי לא, כל מה שקשור לפלדה יקר בטירוף, במיוחד היום.

 

בכלל, (ויתקנו אותי בעלי המקצוע, אני לא מהתחום)

בניינים ומגדלים מפלדה זה קוריוז ששייך לעבר -

פעם חשבו שחייבים איזה שלד סופר-חזק עם טונות של ברזל

כדי ליצור גורד שחקים, היום בונים מבטון גם דברים בסגנון מגדלי עזראלי

או הבורג'-אל-ערב...

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אז כך גם אני בניתי בית לפני שנה וחצי ו5000 ש"ח למ"ר זה מחיר ממוצע לבניה סטנדרט בינוני בלבד לא כולל מפקח (חובה למי שלא מבין) לא כולל מגרש, בניה בעץ יש אצלינו כמה שבנו (הקיטים מגיעים אחרי תכנון מוכנים לגמרי מארה"ב) היתרון בניה מהירה מאוד.

בנינו לישוב גם מבנה עץ גדול של 300 מ"ר כולל שירותים וכו' ב600K ש"ח עם קבלן ישראלי (אחלה בן אדם) משהו בסגנון של הבית ב"דרך בורמה" למי שמכיר.

פורסם

לפי מה מוערכת רמת בנייה? או בקצרה מה ההבדל בין בנייה של 2000 שקל לבין 6000 שקל למטר?.

אודי A4

דימה.

פורסם

אני גר בבית קרקע דו משפחתי המוגדר כבנייה קלה, הבית בנוי מקונסטרוקציית עץ אורן עם מעטפת חיצונית של לוחות צמנט בורד / גבס לבן לקירות פנים /צמר סלעים כבידוד /גג רעפים. אני גר בבית הזה 5 שנים ואין לי שום טענות - התחזוקה שלו כל כך פשוטה וזולה וביצעתי הכל בעצמי.

אין ספק שאמשיך את הרחבת הבית על אותו עיקרון אם כי קיימים היום לוחות יותר מודרנים מהצמנט בורד וזה נושא שאני בודק בימים אלו.נושא נוסף שאני בודק הוא שימוש בפרופילים במקום עץ אורן.

Gn'f'R

פורסם
עד כמה שידוע לי לא, כל מה שקשור לפלדה יקר בטירוף, במיוחד היום.

 

בכלל, (ויתקנו אותי בעלי המקצוע, אני לא מהתחום)

בניינים ומגדלים מפלדה זה קוריוז ששייך לעבר -

פעם חשבו שחייבים איזה שלד סופר-חזק עם טונות של ברזל

כדי ליצור גורד שחקים, היום בונים מבטון גם דברים בסגנון מגדלי עזראלי

או הבורג'-אל-ערב...

אז אני אתקן.

בכל העולם בונים מאז שנות ה-20 מגדלים מריילסים של פלדה / ניירוסטה / ברזל.

זה מהיר, מדוייק, ומחזיר את ההשקעה בזכות קיצור זמן הבניה ומכירה / השכרה של הנכס הרבה קודם.

 

נתון מעניין - את האמפאייר סטייט בילנדינג, בנוי בשנת 1930, במשך שנה וחצי.

אצלנו בארץ בשנה וחצי בונים וילה, קומה וחצי.

 

לעניין עזריאלי - רק בישראל ובמדבריות ערב בונים מגדלים בבטון. אין לזה אח ורע בעולם. הסיבה היא שהפלדה יקרה פה, והבטון זול.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

זה מהיר, מדוייק, ומחזיר את ההשקעה בזכות קיצור זמן הבניה ומכירה / השכרה של הנכס הרבה קודם.

תודה על התיקון וההארה, כמובן שלא חשבתי על זה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.


×
×
  • תוכן חדש...