Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני חדש בפורום אני ינסה כמה שיותר לתת פרטים.

 

ברצוני לרכוש רכב חדש מהחברה התקציב שלי פחות או יותר

 

107.00 אלף ש"ח

 

אני מעונין במכונית סופר מיני .

 

אני צריך המלצה חמה ממכם המומחים למכוניות הבאות :

 

יאריס החדשה 2012 טיוטה

פורד פיאסטה 2008

פוולסווקגן פולו החדשה

 

 

הרגלי הנהיגה שלי הם בעיר וגם מחוץ לעיר , אני אוהב לנסוע מהר במסגרת החוק כמובן :)

חשוב לי צריכת דלק וחיסכון .אבל גם חשוב לי הזינוק הראשוני ברמזורים,האחיזה בכביש.

רמת הגימור שתרגיש לי לא ילדותית .

 

בבקשה אשמח לתשובות ממכם המומחים זה חשוב לי כבר מחר אני רוצה לרכוש לי אוטו ...

תודה מראש כל תגובה תתקבל בברכה.

פורסם

אמרת שחשוב לך זינוקים ברמזור אז את הפיאסטה אתה יכול לגמרי להוריד מהפרק...היא מאוד עצלה בזינוק מהמקום, גם בגלל המנוע וגם בגלל הגיר.

 

בין השתיים הנותרות, מכיוון שאתה מדבר על הפולו 1.4 (המנוע הותיק) ולא 1.2 TSI, גם במקרה הזה לא מדובר ברכב שמזנק מי יודע מה.

לגבי הטויוטה, אני לא מספיק מכיר רק יודע שהיא עם גיר רציף ולא עם הרובוטי הבעייתי שהיה בדור הקודם, וגם שיש לה 100 כ"ס..אני מאמין שמדובר ברכב זריז למדי אבל מציע לך לעשות נסיעת מבחן עליה.

 

מבחינת רמות גימור, הפולו והפיאסטה מנצחות.

 

בהצלחה.

פורסם

אז ככה חברים .

 

אכן עשיתי נסיעת מבחן על הטיוטה יאריס החדשה 2012 היא מצוידת במנוע 1.3 היא באמת מזנקת יפה ברמזורים והנסיעה באמת מרגישה שהרכב מחזיק על הכביש ביציבות שמתאימה לגודל שלה .

היא עוברת בקלות פמברים מעצבנים בקלות ההיתי אומר .

אבל החוסר שמצאתי בא לעומת האחרות הם רמת הגימור הכל כך ילדותית .

אני יתן לך דוגמה - יש לה יציאת USB שתקוע בתא הכפפות! מה לעזלזל צריך שם תיציאה הזאת ולא ליד הנהג?

הגעתי למסקנה שהרכב מתאים יותר לנשים .

 

על קיה אין בכלל על מה לדבר אני מחפש רכב בוגר רכב שיתן לי תמענה של סחיבה בעליות שיעשה לי את אילת ואת החרמון 32 פעם בלי בעיה ובעיר יתן לי מענה של נוחות נסיעה וחיסכון מינימלי בדלק .

 

ורק אוטומט ....

 

מה דעתכם חברים ?

פורסם

1. כניסת USB בתא הכפפות - לדעתי זה סבבה, דוחפים את הדיסק און קי וזהו - מה יש לך להתעסק עם זה באמצע נסיעה?

2. אופציה מצויינת נוספת אך מעט יותר יקרה זאת ההונדה גאז' ההיברידית - 116K.

פורסם
אז ככה חברים .

 

אכן עשיתי נסיעת מבחן על הטיוטה יאריס החדשה 2012 היא מצוידת במנוע 1.3 היא באמת מזנקת יפה ברמזורים והנסיעה באמת מרגישה שהרכב מחזיק על הכביש ביציבות שמתאימה לגודל שלה .

היא עוברת בקלות פמברים מעצבנים בקלות ההיתי אומר .

אבל החוסר שמצאתי בא לעומת האחרות הם רמת הגימור הכל כך ילדותית .

אני יתן לך דוגמה - יש לה יציאת USB שתקוע בתא הכפפות! מה לעזלזל צריך שם תיציאה הזאת ולא ליד הנהג?

הגעתי למסקנה שהרכב מתאים יותר לנשים .

 

על קיה אין בכלל על מה לדבר אני מחפש רכב בוגר רכב שיתן לי תמענה של סחיבה בעליות שיעשה לי את אילת ואת החרמון 32 פעם בלי בעיה ובעיר יתן לי מענה של נוחות נסיעה וחיסכון מינימלי בדלק .

 

ורק אוטומט ....

 

מה דעתכם חברים ?

אל תזלזל בקיה כמו שאתה ממהר לעשות,

יסחוב יותר טוב מרוב המכוניות שהעלת כאן, עם מנוע של 110 כ"ס.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הייתי שוקל במקומך לקחת ב - 20K (!!) פחות את הפיג'ו 207 שבמבצע, ב- 85,900 ש"ח.

מאובזרת לחלוטין, מנוע 1.6 מוצלח, ומרווח פנימי ותא מטען שכנראה טובים יותר מהאופציות שהעלית.

בהצלחה.

Cupra Leon VZ 2025

פורסם

בנוסף אתה יכול לבדוק ב-VW , הבנתי שנותנים גם הנחות על הפולו 1.4 אוט' לאיזור ה-90K בעקבות המבצע של פיז'ו

פורסם

אוקיי, ראשית כל בשעה טובה, ב, פרט יותר צרכים על הרכב. ואגב, אל תצפה מסופרמיני לסחוב " טוב מידי" הייתה כאן הצעה מצוינת של פיג'ו 207 מינוס: קח בחשבון שתוחלף בעתיד הלא קרוב!. בונוס: מנוע 1.6 של במוו בעל 120 כ"ס (!) חבל שידני לא בא בחשבון, אם כן, הפוקוס החדשה שיכולה לעשות בית ספר לרמת איבזור, באה בחשבון גאז היבריד שגם הוצעה כאן, אופציה מצוינת! השקעה טובה לטווח האורך צריכת דלק מצוינת מרוחח טוב וסחיבה לא רעה בכלל מינוס: בגא'ז

לעוד עזרה בכיף

דוד

פורסם

אני קצת משוחד אבל מבחינת יופי גימור וביצועים הבראבו היא אופציה ששווה לבדוק

אומנם מגיעה עם גיר שדורש שינוי בהרגלי הניהגה

×
×
  • תוכן חדש...