Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והנה הכתבה המלאה למי שעוד לא קרא:

http://images.nana.co.il//Upload/72004/ForumMessageAttachments/ForumMessageImage_498312.jpg

 

 

הכתבה הזו נראת כמו תקציר לסרט מהיר ועצבני...

כמה שטויות אפשר לכתוב על הנושא הזה.

אני גם כמעט בטוח ש"דני" (שם בדוי) ודבריו אלו פיקציה בחסות עיתון מעריב (הרי הם צריכים לגרום לקורא להתעניין ולהתלהב...).

 

 

 

 

 

עדי, מחכה לסופ"ש להוציא את "ה"מפלצת" שלו מה"מחסן המיוחד"

Finger's gonna kill me.

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מסכים עם עדי.

 

"דני" זו דמות פיקטיבית שנועדה ליצור פרובוקציה,ולעשות את הכתבה יותר פיקנטית. :mad:

אגב-יום שישי גם אני מוציא את האוטו שלי מהמחסן...מיד אחרי שאני ארכיב עליו את המדפים והכנפונים.. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

נראה לי כמו כתבת פרסוף לACE או הום סנטר.

עכשיו אנשים תמימים וערסים בתחילת דרכם ירוצו לקנות מדפים בכדי להגיע ל250קמ"ש.

ולא לשכוח את כל תעשית השיפורים המיוחדים אצל הנגרים.

פורסם

"לא כל אחד מוזמן להגיע למפגש ולרוב מדובר בבעלי מכוניות ספורט מסוג פורשה, ב.מ.וו , מרצדס ,

סובארו אימפרזה והונדה...."

 

ואני שואל, מה הקשר של הונדה למכונית ספורט? :shock:

 

אלו הונדות סיביק (אוטומטיות) בשווי 30 אלף ש"ח , עם שיפורי יופי בלבד.....

במיוחד זאת שבכתבה , שהקיט שעליה כולל הקסנון (או החיקוי ) , שווה יותר מהאוטו....

 

להערכתי כותב הכתבה הוא ערס לא מפותח ודיי מתלהב יש לומר...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
"לא כל אחד מוזמן להגיע למפגש ולרוב מדובר בבעלי מכוניות ספורט מסוג פורשה, ב.מ.וו , מרצדס ,

סובארו אימפרזה והונדה...."

 

ואני שואל, מה הקשר של הונדה למכונית ספורט? :shock:

 

אלו הונדות סיביק (אוטומטיות) בשווי 30 אלף ש"ח , עם שיפורי יופי בלבד.....

במיוחד זאת שבכתבה , שהקיט שעליה כולל הקסנון (או החיקוי ) , שווה יותר מהאוטו....

 

להערכתי כותב הכתבה הוא ערס לא מפותח ודיי מתלהב יש לומר...

 

:mm_yeah: כל מילה חקוקה בסלע.

 

פליקס.

ROOONEEYY

פורסם
"לא כל אחד מוזמן להגיע למפגש ולרוב מדובר בבעלי מכוניות ספורט מסוג פורשה, ב.מ.וו , מרצדס ,

סובארו אימפרזה והונדה...."

 

ואני שואל, מה הקשר של הונדה למכונית ספורט? :shock:

 

אלו הונדות סיביק (אוטומטיות) בשווי 30 אלף ש"ח , עם שיפורי יופי בלבד.....

במיוחד זאת שבכתבה , שהקיט שעליה כולל הקסנון (או החיקוי ) , שווה יותר מהאוטו....

 

להערכתי כותב הכתבה הוא ערס לא מפותח ודיי מתלהב יש לומר...

 

אתה תמיד כזה סתום?

S2000 אקורד טייפR

לא ספורט בישבילך???

מי דיבר על סיוויק בכלל :?

Omnia mea mecum porto

פורסם
"לא כל אחד מוזמן להגיע למפגש ולרוב מדובר בבעלי מכוניות ספורט מסוג פורשה, ב.מ.וו , מרצדס ,

סובארו אימפרזה והונדה...."

 

ואני שואל, מה הקשר של הונדה למכונית ספורט? :shock:

 

אלו הונדות סיביק (אוטומטיות) בשווי 30 אלף ש"ח , עם שיפורי יופי בלבד.....

במיוחד זאת שבכתבה , שהקיט שעליה כולל הקסנון (או החיקוי ) , שווה יותר מהאוטו....

 

להערכתי כותב הכתבה הוא ערס לא מפותח ודיי מתלהב יש לומר...

 

אתה תמיד כזה סתום?

S2000 אקורד טייפR

לא ספורט בישבילך???

מי דיבר על סיוויק בכלל :?

 

ידידי, הוא התייחס למכונית שפורסמה בעיתון.

 

סתום ? המ.. אני לא חושב

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

פשוט בושה , ואני לא מדבר על הכתבה , אני מדבר על זה שלקח לי שעה לסרוק ,רק כדי לגלות שסרקו! :oops:

 

 

 

יש לי הרגשה שהכתבה הזאת התבססה על מפגש עם נער בן 13- 17 מהמפגש שראה "מרוץ" בלתי חוקי באחד מכבישי הארץ , לא הכיר את הכביש אז קרא לו "6" , וזהו...

 

 

אם כבר דיברו על איחוד של מועדוני הרכב כדי לעזור לספורט המוטורי , שהנ"ל יוציאו תגובה באחד מעיתוני הרכב , או אפילו באחד מהעיתונים הגדולים של המדינה (בטוח שיש כתב פרו מוטוריקה :wink: )

וואלק אתתתתה

פורסם

אחרי כתבה מפגרת כזאת, נא לצפות לעוד כמה פשיטות של המשטרה בר"ג...

 

האמת, טוב שכך. צריך לנקות משם את כל הזוהמה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

קראתי היום ... הכתבה נוראית !

הכותב לא מבין כלום בכלום !

ובכלל הוא דיבר עם ילדים קטנים " אבא שלי לא יודע מה יש לי על האוטו ואם הוא שואל אז אני אומר לו שזה ליתר בטיחות " ועוד שטויות !

"כנפנים ומדפים " דא מה זה כל הבולשיט הזה .

 

טיפשות לשמה !

 

פאדי

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אני אשמח לראות מי זה ה "דני" או מי זה ש'?

אלה אנשים שקל להוציא מהם מידע, שהם אספו, מילה שם ומילה פה, בראש שלו יש סלט.

ואת הסלט הזה מאכיל אותנו מר סויסה. פלצנות לשמע.

 

בתור אחד שמכיר עיתונאי בכיר ב'ידיעות אחרונות' אני יכול להגיד לך שכל האנשים האלה (שההורים שלהם לא מצאו להם שם. וקראו להם בשם של אות עברית :wink:) הם חיים וקיימים - במוחם של הכותבים.

מי שכותב את זה הולך למפגש או לאתר אינטנרט, מסתכל קצת, מקבל את התמונה הכללית ואז הוא ממציא אנשים ש"נידבו" לו מידע. וזה עובד על הפרייארים שמאמינים לכך.

מרדף ב220 קמ"ש? איפה הוא חי? בארץ אין אפשרות להגיע ל140 קמ"ש בכלל.

נייטרוס עאלק, בטח! יש לי גם מבער אחורי של "פראט & וויטני" שמפיק כוח דחף של 11,000 קילוגרם.

אתם מודעים איזה רעש היה במדינה אם היה מרדף במהירות כזו של 220 קמ"ש? הייתה פשיטה ענקית על המפגש בר"ג כמו שהייתה לפני כמה חודשים בדרום (אם אני לא טועה).

 

בוכנות נשרפות בהילוך רביעי? איפה הוא חי? בתקופה שלמשטרה היו קורטינות ואסקורטים? טיוטה קורולה נחנקת בהילוך רביעי?

מוזר, אני הגעתי עם הקורולה של המורה שלי למהירות של 100 קמ"ש ונראה שלא היה לה בעיה להגביר את המהירות.

 

נ.ב אהבתי את ה"היסטוריה של מרדפים".

מחסנים מיוחדים.

יוצאים רק בלילה

כאשר התנועה דלילה.

 

הוא צודק, גם יש להקת משוגעים עם מאגנומים שברגע שהשוטרים מגיעים למחסן כלשהו הם עולים על הניידות עם המאגנום שלהם :wink:

 

בקיצור חבר'ה, תקימו משפחה, תפתחו כרס ותאבדו קצת שיער. קנו מאזדה לאנטיס ורוצו ביחד עם העדר -הכי טוב :D

 

 

מאיר סוויסה - אתה פלצן!

פורסם
בתור אחד שמכיר עיתונאי בכיר ב'ידיעות אחרונות' אני יכול להגיד לך שכל האנשים האלה (שההורים שלהם לא מצאו להם שם. וקראו להם בשם של אות עברית :wink:) הם חיים וקיימים - במוחם של הכותבים.

 

אם היית באמת מכיר את אותו עיתונאי בכיר, היית יודע שהאות העברית היא האות הראשונה של שם המשפחה :p (ואני בטוח שיש פה איזה משתמש פורום שיכול לאשר את זה, המבין יבין...)

 

מרדף ב220 קמ"ש? איפה הוא חי? בארץ אין אפשרות להגיע ל140 קמ"ש בכלל.

נייטרוס עאלק, בטח! יש לי גם מבער אחורי של "פראט & וויטני" שמפיק כוח דחף של 11,000 קילוגרם.

אתם מודעים איזה רעש היה במדינה אם היה מרדף במהירות כזו של 220 קמ"ש? הייתה פשיטה ענקית על המפגש בר"ג כמו שהייתה לפני כמה חודשים בדרום (אם אני לא טועה).

 

וואלה, בארץ אין אפשרות להגיע ל-140? אתמול נסעתי 141, מה תגיד על זה?

נייטרוס יש גם יש, מכוניות שמגיעות ל-220 יש גם יש, ומרדפים במהירות הזאת קורים, ולפעמים אפילו כותבים עליהם בעיתון. פשיטה ענקית על ר"ג כבר הייתה לא פעם ולא פעמיים, והפשיטה בדרום הייתה בכלל על נהגי הראלי, כך שמה הקשר?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
מרדף ב220 קמ"ש? איפה הוא חי? בארץ אין אפשרות להגיע ל140 קמ"ש בכלל.

נייטרוס עאלק, בטח! יש לי גם מבער אחורי של "פראט & וויטני" שמפיק כוח דחף של 11,000 קילוגרם.

אתם מודעים איזה רעש היה במדינה אם היה מרדף במהירות כזו של 220 קמ"ש? הייתה פשיטה ענקית על המפגש בר"ג כמו שהייתה לפני כמה חודשים בדרום (אם אני לא טועה).

 

וואלה, בארץ אין אפשרות להגיע ל-140? אתמול נסעתי 141, מה תגיד על זה?

נייטרוס יש גם יש, מכוניות שמגיעות ל-220 יש גם יש, ומרדפים במהירות הזאת קורים, ולפעמים אפילו כותבים עליהם בעיתון. פשיטה ענקית על ר"ג כבר הייתה לא פעם ולא פעמיים, והפשיטה בדרום הייתה בכלל על נהגי הראלי, כך שמה הקשר?

 

רוני

 

אז נסעת על 141, Respect!

- כמה זמן נסעת על המהירות הזו? מספר שניות/דקות מועטות בלבד - זה לא מספיק למרדף.

- לגבי הנייטרוס - לא ידעתי שיש נייטרוס בארץ, לפחות למדתי משהו חדש :wink: . אך האם הוא נוסה כבר? יש עדים לכך?

- אין שום עוררין על מכוניות שמגיעות ל220, למה לא יותר?

- המרדפים שיש בארץ הם מרדפים לייט - כמה זמן תוכל לברוח מן המשטרה כשיש לך כל 4 מטר צומת. ואם תשים לב - לפעמים כותבים עליהם בעיתון. כי הנהג נעצר בדרך זו או אחרת זמן קצר לאחר תחילת המדרף. או שהשוטרים פשוט הגיבו מאוחר מדי והוא ברח להם מן הידיים עוד לפני שהם התעשתו בכלל.

- לגבי הפשיטה בדרום - אמרתי שאני לא סגור על זה.

הייתה כתבה גדולה על הפשיטה הזו בידיעות אחרונות ואם אני לא טועה זה גם פורסם בחדשות. החרימו כמה אימפרזות. יכול להיות רגבה? (בכל אופן, זה לא היה ראלי). מפגשים זה לא הצד החזק שלי. לפחות עד ש...(אתם יודעים כבר)

 

- בוא נסכים על דבר אחד? הכתבה הזו היא מוגזמת וחסרת כל פרופורציות. סתם עוד כתב שממציא כתבה (וקרו דברים מעולם) על מנת לזכות בחשיפה כלשהי. אני מת לראות אותו מגיע לתוכנית כמו "משעל חם" ומביא הוכחות למה שהוא אמר.

אולי אפשר לבקש ממנו הוכחות לכך, אולי...

 

יום טוב,

עידן.

פורסם

sronis כתב:

וואלה, בארץ אין אפשרות להגיע ל-140? אתמול נסעתי 141, מה תגיד על זה?

נייטרוס יש גם יש, מכוניות שמגיעות ל-220 יש גם יש, ומרדפים במהירות הזאת קורים, ולפעמים אפילו כותבים עליהם בעיתון. פשיטה ענקית על ר"ג כבר הייתה לא פעם ולא פעמיים, והפשיטה בדרום הייתה בכלל על נהגי הראלי, כך שמה הקשר?

 

רוני

 

ככה משמשים דוגמה לדור הצעיר ומקווים שהחוק של הספורט המוטורי יקנס לתוקף


×
×
  • תוכן חדש...