Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5210 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם במצלמות הנוכחיות יש 'טווח ביטחון' של בערך 10%/ 10 קמ"ש מהמהירות המותרת, אז על מה כל המהומה? :|

 

לא בדיוק, בכביש 4 (מצומת רעננה לצומת מורשה) ישנן 3 מצלמות, 2 לא פעילות והאחרונה, כן עברתי שמה במהירות 110 קמ"ש ללא בעיה, אך ראיתי שהמצלמה צילמה מישהו ב 120 קמ"ש.

הסף שלהם מתוכנן ליותר גבוה, כי אחרת הפילם יסתיים מהר, לעומת זאת במצלמות האלו הדיגיטליות אין שום מגבלה.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
הילד, שלצורך העיניין נקרא לו "בן דוד" יכול להוריד 200 מחסניות על המצלמה.

המצלמות הללו חסינות ירי ומוגנות מאש בצורה די מאסיבית.

 

לא ביקשתי שיוריד מחסניות. הוא יכול פשוט לצבוע אותן בצבעים יפים.

בינינו, האפור הזה פשוט מחריד...

 

963878_f520.jpg

פורסם

המהירות המותרת בכביש 4 לכיוון ראשל"צ מפ"ת עומדת נכון להיום על 100 קמ"ש אני מקווה נכון? לא 90...

 

אלוהים ישמור כמה סבל הולך לעבור על נהגי ישראל עכשיו..

פורסם
גם במצלמות הנוכחיות יש 'טווח ביטחון' של בערך 10%/ 10 קמ"ש מהמהירות המותרת, אז על מה כל המהומה? :|

 

הבעיה העיקרית לדעתי, היא מצלמות הרמזורים, שעכשיו מתפקדות גם כמצלמות מהירות. WAZE אגב, עוד לא התריע לי על מצלמה שכזו (וחלפתי על פני מספר מצלמות, בינהן אלו שהוזכרו בעיתונות).

!AWDSOME

פורסם
המהירות המותרת בכביש 4 לכיוון ראשל"צ מפ"ת עומדת נכון להיום על 100 קמ"ש אני מקווה נכון? לא 90...

 

אלוהים ישמור כמה סבל הולך לעבור על נהגי ישראל עכשיו..

 

לא 90 קמ"ש.

בכל מקרה, רב המולטונובות מכויילות ל 120 קמ"ש, עכב הפרוצדורה בהחלפת הפילמים, כנראה המדינה מעדיפה דוחות עם "בשר" מאשר סתם מישהו שחלף במהירות 110 קמ"ש.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
המצלמה יכולה לייצר 100,000 ש"ח ליום אם נהגים לא ישמרו על החוק.

בה במידה היא יכולה לייצר 0 שקלים ביום באם יקפידו באותו קטע דרך על המהירות המותרת.

הכי פשוט בעולם.

 

אכן פשוט ,תלוי למי .

על פי התגובות כאן בנושא זה ,לחוק וסדר ,או קדושת אדם אין חשיבות ,או שאין מודעות לשמירת חיים .

טעם לא טוב נשאר אחרי כל שרשור העוסק בנושא ,שווה מחקר התגובות כאן .

פורסם
המהירות המותרת בכביש 4 לכיוון ראשל"צ מפ"ת עומדת נכון להיום על 100 קמ"ש אני מקווה נכון? לא 90...

 

אלוהים ישמור כמה סבל הולך לעבור על נהגי ישראל עכשיו..

 

למה סבל ?

פורסם
אכן פשוט ,תלוי למי .

על פי התגובות כאן בנושא זה ,לחוק וסדר ,או קדושת אדם אין חשיבות ,או שאין מודעות לשמירת חיים .

טעם לא טוב נשאר אחרי כל שרשור העוסק בנושא ,שווה מחקר התגובות כאן .

 

שלום לנציג אור ירוק.

דווקא כאן, יש הרבה יותר מודעות לבטיחות ונהיגה זהירה מאשר לרוב הנהגים בארץ.

מה לעשות שכאן יש לאנשים קצת שכל בקודקוד והם לא אוכלים את תעמולת ה״מניעת תאונות ע״י הפחתת מהירות״ שנועדה להסוות מסחטת כספים אדירה.

V5

פורסם
הילד, שלצורך העיניין נקרא לו "בן דוד" יכול להוריד 200 מחסניות על המצלמה.

המצלמות הללו חסינות ירי ומוגנות מאש בצורה די מאסיבית.

זה מה שנראה לך, וזו פחות או יותר תעמולה בשביל למנוע מאנשים לנסות לחבל במצלמות.

צמיג בוער+טיפה דלק (ה "סטנדרט האנגלי" לדבר) והמצלמה מחוסלת. גם אם האש לא חודרת לתא המצלמה, הסיפור לא ממש מבודד.

ברגע שהטמפרטורה בתוך התא הפנימי עולה על 200 מעלות (מה שיקרה מהר מאוד אם מישהו יצית צמיג על קופסת הפלדה, שזה מוליך מ-צ-ו-י-ן של חום) הקבלים של המכשור יתחילו להתפוצץ אחד אחד, וככל שהטמפרטורה עולה עוד רכיבים אלקטרוניים יפגשו בסוף חייהם.

אני לא ממליץ לאף אחד ללכת לנסות את מזלו בעניין (למרות שאני לא אשקר- אני אשמח אם זה יקרה.), אבל זו התיאוריה.

ירי באמת כנראה לא יהיה יעיל (ואני שוב, לא ממליץ לאף אחד לברר)


×
×
  • תוכן חדש...