Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5263 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשיטוטי באיביי מצאתי את הפריט הבא:

 

http://www.ebay.com/itm/Magnetic-Oil-Drain-Plug-Toyota-Matrix-Corolla-Tercel-/310098997922?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5924976918712473482#ht_6349wt_905

 

מדובר על בורג ריקון שמן למנוע שבתוכו מותקן מגנט.

לטענת המוכר מגנט זה תופס את כל השבבים המתכתיים שנוצרים בגלל השחיקה, ומסתובבים בתוך המנוע וגורמים לבלאי מואץ.

כמו כן ניתן לראות האם קיימת בעיה כלשהיא במנוע בהתבסס על כמות השבבים הנאגרת.

מצאתי סרטון ביוטיוב של חברה שמשווקת ברגים כאלה, אשר מדגים את הפעולה של הבורג:

 

 

כרגע אני מתלבט האם זה באמת שווה. לא שהמחיר כזה גבוה, אך עדיין רציתי לשמוע דעתכם המלומדת לפני הרכישה.

אם למישהו יש נסיון בנידון אני אשמח להמצלות.

פורסם

מגנטים מתאימים למכלולים אשר אין בהם סינון שמן או שרמת הסינון נמוכה.

במנוע, רמת שבבי המתכת מאוד נמוכה וגודלם קטן מאוד ולא משמעותי ואם בכל זאת יש הצטברות, הם נאספים במסנן שמן ולכן זה מיותר.

פורסם

לפי דעתי מיותר.

1. מנועים מודרנים עשויים משלל מתכות שונות שרובן אינן בעלות תכונות מגנטיות לכן המגנט לא יתפוס אף שבב.

2. אם כבר קיימים שבבים הם יעצרו במסנן השמן.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...