Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צהריים טובים לחברי הפורום,

 

אגש לעניין בקצרה:

 

סוג הרכב: פיאט בראבו, שנת 2000 מנוע 1600 ידני. הקליומטרז' נושק אוטוטו ל- 150,000.

 

אציין שמאז קניית הרכב (כארבעה חודשים לערך) החלפתי 2 בולמים קידמיים ותו לא.

 

קיימת בעיית טיפטוף קטנה בשמן גיר שהזכרתי כאן בעבר והומלץ לי למלא שמן גיר כל טיפול 10,000.

השאלה שלי היא כזו:

היכן מבחינת מחיר הכי משתלם לבצע את הטיפול?

האם משתלם לקנות את החומרים לבד ולשכור ליפט פר שעה?

במידה ואני מבצע את הטיפול במוסך, העדיפות היא להיות נוכח בזמן הטיפול למרות שזה מוסך אמין?

 

אשמח לכמה טיפים בכלליות לפני טיפול כזה, כפי שהבנתם בטח משאלותיי שלא צברתי נסיון מכני רב 8)

 

 

תודה מראש לכל העונים והמייעצים, מאחל לכולנו סופשבוע רגוע ובטוח :wink:

You like the life you living - But you can live the life you like

פורסם

אם אתה מדבר על טיפול 10K הכי משתלם לעשות אותו בבית.

לא צריך ליפט, אבל צריך לפעמים לזחול מתחת לרכב כדי לפתוח את הבורג של הקרטר, ולשים איזה כלי מתחת.

אם אתה לא יודע לעשות את זה לבד, תבקש מחבר, או שלחילופין, תעמוד ליד מכונאי נחמד ותסתכל מה הוא עושה, ב10K הבא תעשה לבד.

×
×
  • תוכן חדש...