Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחפש המלצות לרכב מיני/סופר מיני חדש (תקציב: 80K-100K)


MeDuZa
שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

עוד דבר לגבי הפיאסטה ,לדעתי היא בין הצפופות בקטגוריה שלה.

כשנסעתי במאזדה 2 [שהיא אחותה התאומה של הפיאסטה] הרגשתי כאילו הרכב צפוף יותר.

 

מצד שני גם הפוקוס החדשה מרגישה לי צפופה יותר לעומת הדגם היוצא ועל הנייר הן די זהות בגודל.

אז אולי זה המושבים הגדולים יותר או שיש יותר ריפוד אבל לי ההרגשה היתה קלסטרופובית בפנים

טוב שם טוב משמן טוב

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום.אני ממליץ בחום לשקול את הקורסה 1.4 אוט בגרסת ENJOY.הרכב הינו מאוד איכותי מבחינת התחושה של החומרים,הרכבה,ליטוש.נוח מאוד לנסיעה,מרווח מבפנים במיוחד במושבים הקדמיים,שקט בנסיעה וכמובן בטיחותי.הרכב נכנס לתקציב שלך בסך 99.990 ש"ח לפני הנחה נוספת.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorsht,

על הריו ביקשנו לעשות נסיעת מבחן, אמרו שיש כרגע רק על הידני.

בקשר לשאר, לא ביקשנו. נשקול זאת לחיוב :)

 

יש פחד קטן שהיונדאי תהפוך לרכב שנמצא יותר מדי אצל חברות הליסינג, ואז יקרה בדיוק מה שקרה למאזדה.

 

dr6633,

עד כמה העניין משפיע על הפאיסטה?

אנחנו לא מחפשים רכב מרוץ, אבל צריך רכב שיעמוד יפה בעליות של ירושלים בלי לגמור את המנוע והדלק.

 

talroze,

דווקא ישבתי במכונית עם עוד כמה אנשים (1.75 עד 1.87 מטר כולם), והיה בסדר גמור.

האמת שב-i20 הייתה בעיה של צפיפות מבחינת הרגליים של זה שנמצא מאחורי הנהג.

 

kobi_g,

בקשר לאודי - כנראה שלא יקרה :)

 

הדגם הבסיסי של האיביזה עולה 108K. קצת חורג מהתקציב.

הפולו קצת בעייתית. אומנם היא נכנסת איכשהו בתקציב, אבל יש לה רק שנתיים אחריות וגם לדעתי האחזקה שלה יחסית יקרה לשאר המכונית בקטגוריה שלה.

 

DOHC,

נבדוק את העניין, תודה!

איך המכונית מבחינת אחזקה ביחס לאחרות בקטגוריה?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלחליק שלום,

הפולו 1.2 TSI תיתן לכם מענה מצוין לכל הדרישות שלך:

- קומפקטית

- חסכונית

- מהירה

- בטוחה

 

תצטרך למתוח את התקציב מעט למעלה.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קיה פיקנטו זה בעצם i25...

מצד אחד התדמית של קיה משתפרת והשתפרה מאוד בארץ, מצד שני עדיין רוב האנשים יעדיפו לשמוע יונדאי מאשר קיה בשעת המכירה, בעיקר אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב ל3-4 שנים ולמכור...

השם שלהם השתפר אבל עוד לא תפס ב100%, לעומת יונדאי שתפסה מאוד...

מצד שני אתה הולך על נוסחה בטוחה - מנוע 1.4 של 109 כ"ס וגיר אוטומטי של 4 הילוכים.

צד שלישי - אחריות ארוכה יותר.

 

אבל על הi20 והפיאסטה לדעתי תשיג בקלות.

 

מבחינת מה בדיוק זה פיקנטו זה בעצם I25?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד דבר לגבי הפיאסטה ,לדעתי היא בין הצפופות בקטגוריה שלה.

כשנסעתי במאזדה 2 [שהיא אחותה התאומה של הפיאסטה] הרגשתי כאילו הרכב צפוף יותר.

 

מצד שני גם הפוקוס החדשה מרגישה לי צפופה יותר לעומת הדגם היוצא ועל הנייר הן די זהות בגודל.

אז אולי זה המושבים הגדולים יותר או שיש יותר ריפוד אבל לי ההרגשה היתה קלסטרופובית בפנים

 

הפוקוס החדשה צרה מהפוקוס היוצאת בלא מעט ס"מ. כבעלים לשעבר של פוקוס 2007 אני יכול לומר שהיא היתה מאוד רחבה, לפעמים הרגשה שיותר מדי (בתוך העיר) אבל זה לחיוב ולשלילה כמובן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

dorsht,

על הריו ביקשנו לעשות נסיעת מבחן, אמרו שיש כרגע רק על הידני.

בקשר לשאר, לא ביקשנו. נשקול זאת לחיוב :)

 

יש פחד קטן שהיונדאי תהפוך לרכב שנמצא יותר מדי אצל חברות הליסינג, ואז יקרה בדיוק מה שקרה למאזדה.

 

dr6633,

עד כמה העניין משפיע על הפאיסטה?

אנחנו לא מחפשים רכב מרוץ, אבל צריך רכב שיעמוד יפה בעליות של ירושלים בלי לגמור את המנוע והדלק.

 

talroze,

דווקא ישבתי במכונית עם עוד כמה אנשים (1.75 עד 1.87 מטר כולם), והיה בסדר גמור.

האמת שב-i20 הייתה בעיה של צפיפות מבחינת הרגליים של זה שנמצא מאחורי הנהג.

 

kobi_g,

בקשר לאודי - כנראה שלא יקרה :)

 

הדגם הבסיסי של האיביזה עולה 108K. קצת חורג מהתקציב.

הפולו קצת בעייתית. אומנם היא נכנסת איכשהו בתקציב, אבל יש לה רק שנתיים אחריות וגם לדעתי האחזקה שלה יחסית יקרה לשאר המכונית בקטגוריה שלה.

 

DOHC,

נבדוק את העניין, תודה!

איך המכונית מבחינת אחזקה ביחס לאחרות בקטגוריה?

 

לגבי הפיאסטה, זה לא שהיא לא תעלה את העליות של ירושלים אבל בזינוק מהמקום, היא מאוד עצלה. במהירויות גבוהות יותר היא דווקא מצויינת. בכל מקרה אוטו זריז זה לא - גם בגלל המנוע, גם בגלל הגיר וגם בגלל המשקל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האחזקה של הקורסה מבחינת טיפולים ממש לא יקרה וזולה אפילו ביחס ליפניות המתחרות. אני ישתדל למצוא טופס תמחור טיפולים מ 15 עד 180 אלף ק"מ עם מחירים כולל מע"מ ועבודה. לפי מה שזכור לי המחירים היו מאוד תחרותיים.

"If you feel in control,you're not going fast anough"

Mario Anderetti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת מה בדיוק זה פיקנטו זה בעצם I25?

אופססס

ריו זה i25. (חולקות גיר ומנוע משותפים ואולי גם שלדה)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עשינו היום נסיעת מבחן על ה-I20 ועל הפורד פיאסטה.

 

ממה שהתרשמנו:

 

I20- המכונית הרבה יותר זריזה ומאיצה הרבה יותר טוב. יש תחושה שהמרחב הפנימי גדול יותר מהפיאסטה (גם הגובה).

לעומת זאת, העיצוב הפנימי נראה די פשוט ביחס לפיאסטה, וכך נראה גם לגבי איכות החומרים. ההגה היה גם קצת קשה.

 

פיאסטה- המכונית אכן "מרוסנת" יותר מ-I20. בעליות המנוע קצת התקשה לעלות במהירות, ולקח לו הרבה יותר זמן. מבחינת העיצוב החיצוני והפנימי, התרשמנו לחיוב יותר מה-I20. גם איכות החומרים נראת יותר טובה מה-I20.

 

הפיאסטה עולה 6,000-7,000 שקל יותר.

 

מה דעתכם?

חלחליק לשעבר (או חיליק, תלוי את מי שואלים).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חושב שאם אהבתם את ה-I20 אז אפשר להשליך הרבה ממה שחוויתם איתה על הקיה ריו. בסך הכל הרכבים חולקים לא מעט רכיבים אבל הקיה בדגם המאובזר מציעה ב-101 אלף שקלים חבילת איבזור חסרת תחרות מצד המתחרות.

נסו את הדגם הידני של הקיה, את המנוע והגיר פגשתם כבר ב-I20, לדעתי הקיה היא פשוט עיסקה טובה יותר.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4511 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...