Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האוטו שלנו לא נוסע רחוק או בקיצור לא נסע כבר 37 שנה. היום הסתים מסע רכישה של שברולט המכונה "אוטו לחם" הכל התחיל בחודש שביעי שיתות קטן ביד 2 ותאום הופיעה לה מודעה "שברולט אוטו לחם" אחרי שתיי פגישות נסגרה העסקה ומכן התחיל מסע תירתורים במשרד הרישוי שדרך אגב גם אחרי העברת בעלות עדיין לא הסתיים כך נראה האוטו שנפגשנו פעם ראשונה wzmzuzkd10id.jpg

4tznwcmqjqwm.jpg אחרי שהבאנו שהאוטו צריך לעבור זיהוי בעמדה מס1 לפני העברת בעלות פני השטח נראו כך zogzzyiuyunt.jpg

kddzmmzhwwdn.jpg אחרי שסידרנו גלגלים זמניים אם אוויר שיחררנו את תופי הבלימה האחורים וניתקנו את הדרישפט שאף אחד לא ידע איך מפרקים את הצלב בגלל שזה דרישפט סגור[גם בעלי מקצוע שעובדים שנים במכונאות ולא מכירים את האוטו הזה לא ידעו] הגיעה הרגע שהאוטו יגרר למשרד הרישוי לצורך זיהוי. כאן נראה בתחילת הגרירה aywhtgmlnjy4.jpg הגרריסט היה מאוד מיקצועי וסבלני גם שהיה צריך להמתין במשרד הרישוי וגם שהיה צריך לשלב תוך כדי עוד גרירה 1jezt2myyxyy.jpg

dngwnxovjwkq.jpg

והתוצאה הסופית uw4tz2yyweyy.jpg על הגרר j0yjzyqzeyyj.jpg כך נראה המקום שעמד האוטו ב37 השנים האחרונות בלי האוטוhizy2nmk1gdz.jpg

המצב של האוטו גרוע עד מאוד המנוע תפוס רקבונות בפח חסרים קצת חלקים

מישהו יודע על רכב כזה שמיועד לפירוק או שיש לו חלקים

במשרד הרישוי עשו הרבה בעיות כי חסרים פרטים ברישיון הרכב[ יותר נכון אין שום פרט חוץ מי מה שהבוחן רשם] אז אם מישהו יודע איזה דגם זה אני מאוד ישמח במקום יש לו חלונות צד מזכוכית וספסלים ומאחורה שני דלתות שנפתחות לצדדים. האוטו מודל 54

  • תגובות 90
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רכב נדיר. שיהיה בהצלחה!

הרכב הלבן ברקע נראה כמו רום כרמל טנדר

SUBARU FORESTER SH

ALFA ROMEO 156 TS2.0

פורסם

 

במשרד הרישוי עשו הרבה בעיות כי חסרים פרטים ברישיון הרכב[ יותר נכון אין שום פרט חוץ מי מה שהבוחן רשם] אז אם מישהו יודע איזה דגם זה אני מאוד ישמח במקום יש לו חלונות צד מזכוכית וספסלים ומאחורה שני דלתות שנפתחות לצדדים. האוטו מודל 54

 

כפי שכבר נכתב כאן, המדובר בשברולט סבארבן.

שם הדגם המדוייק - Chevrolet Suburban Carryall, model 3106

מאוד נדיר ברשומות - לא יותר מ- 18 כאלו נעו כאן (ולהערכתי - פחות). בהתייחס להערה קודמת: שברולט 1954 בודד סיים את הקרירה שלו כאמבולנס, השאר (במידה היו כאלו) הוסבו.

 

הנה איור צבעוני מהקטלוג (3106 מופיע בתמונה הקטנה יותר) וכן תמונת שחור-לבן של דגם 3116 (עם זוג דלתות אחוריות: כלפי מעלה וכלפי מטה).

Chevy 3116 3106 1954.jpg

3116 54.jpg

יוחאי שנער

israelmotorindustry.org

[email protected]

פורסם

וואוו, בהצלחה.

פרוייקט גדול לקחת לך.

ראובן, חבר מועדון אלפא רומיאו קלאסיק ישראל

בפייסבוק: ALFA ROMEO CLASSIC ISRAEL

נפגשים בימי שישי ביכין סנטר פ"ת החל מ-16:30

פורסם
כפי שכבר נכתב כאן, המדובר בשברולט סבארבן.

שם הדגם המדוייק - Chevrolet Suburban Carryall, model 3106

מאוד נדיר ברשומות - לא יותר מ- 18 כאלו נעו כאן (ולהערכתי - פחות). בהתייחס להערה קודמת: שברולט 1954 בודד סיים את הקרירה שלו כאמבולנס, השאר (במידה היו כאלו) הוסבו.

 

הנה איור צבעוני מהקטלוג (3106 מופיע בתמונה הקטנה יותר) וכן תמונת שחור-לבן של דגם 3116 (עם זוג דלתות אחוריות: כלפי מעלה וכלפי מטה).

 

על איזה רשומות אתה מתכוון?יש לך רשומות ארכיון של הרישוי? כי היו יחסית לא מעט כאלה בארץ.

הרכב במקרה היה בכפר ח"בד ?

חן.


×
×
  • תוכן חדש...