Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חפשתי בגוגל מהי הצריכת דלק שלה בממוצע אבל לא מצעתי תשובות אחידות באתר KML רשום שהיא אוכלת ליטר ל 8 קילומטר שזה נשמע לי יותר מידי ! באתרים אחרים ראיתי שרשמו 13...

אני מטלבט אם לקנות תמכונית הזאת כי אם היא לוקחת באמת ליטר ל8 קילומטר זה תחינת דלק!

אני מדבר על נסיעה מחושבת לא יותר מידי גז .. רמזור אדום מרחוק מוריד תרגל מהגז לגמרי.. אשכרה אחד החסכנים ... יש כאן מישהו שיכול לתת לי תשובה מניסיון?

פורסם

אם אתה מחפש רכב חסכוני ,הלגאסי לא בשבילך .לא תקבל תצרוכת דלק טובה יותר מ-1 ל-8 בתוך העיר .נקודה.

את הדברים כותב בעל לגאסי מודל 1991 ,1800 סמ"ק ,אוטומטית ומטופלת בצורה הטובה ביותר.

אבי בעל לגאסי 1995 (דור 2) בנפח 2000 סמ"ק 4X4 ,מוזרקת ,ולא משיג צריכת דלק טובה יותר.

ככלל , מנועי הבוקסר אינם חסכוניים ,אבל לא תשיג צריכה טובה בהרבה יותר ,בקטגוריית המשפחתיות האוטומטיות.

אם אתה בכל זאת מתעקש על לגאסי ,חפש ידנית שמורה.

מחוץ לעיר בנהיגה משולבת ,יש מצב להגיע לצריכת 1 ל-13 בשיוט של 90 קמ"ש ,רכב מטופל ,ללא נוסעים.

×
×
  • תוכן חדש...