Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4700 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

כמה נתונים לפתיחה

הרכב הוא מרצדס ML 350 2010

מי שכבר ראה את דגם 2011 שם לב שמגיע במקום פנסי הערפל הרגילים (הלוגן)

מגיע שם כבר לדים

אלה לא פנסי ערפל

אלא מה שנקרא Daytime Lights

ועכשיו לבעיה

חשקה נפשי בשדרוג לרכבי היקר ואחרי חיפושים וכמובן ביקור בכלמוביל שכמו תמיד מפתיעים אותי מחדש :shock:

מצאתי את הלדים באיביי

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-Benz-OEM-W164-ML-Class-Facelift-LED-Fog-Lamp-Daytime-Running-Lamp-Pair-/200683030986?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item2eb9a409ca

 

מי שתוהה על המחיר אז אני יכול לספר לכם שאם לא יהיו התאמות בחשמל\מחשב או עוד כמה דברים...

אז המחיר של הדילר הזה הוא רבע בדיוק מהצעת המחיר של כלמוביל...

וכן יש לי הצעה רשמית מודפסת :roll:

כמובן שיש להוסיף משלוח ואיזשה פלסטיקים שהפסי לד יושבים בתוכם בפגוש.

ומי שנשאר עד עכשיו קודם כל תודה ולבעיה...

ברכב יש פנסי עוקבי פניה+ערפל (כמו ב VW)

הבעיה ומי שמכיר את הגרמנים אם המחשב ייתן איזשהו קוד תקלה או שבכלל לא יעובד (מתחים)

קראתי ב BENZWORLD

שחברה עושים קומבינה עם קבל כלשהו????

(לא מעוניין בקומבינות ברכב)

 

מי שיכול לחבר את כל הנתונים בראש אשמח לאולי הערות \הארות

 

בתודה מראש!!!!!

פורסם

כאשר מחליפים נורות, יש לוודא שההספקים יהיו זהים. הספקים שונים עלולים להיות מתורגמים עי יחידת הבקרה לתקלה, מה שיפעיל נורת תקלה רלוונטית.

 

ה"קומבינות"שהם עושים, זה כדי להביא לצריכת זרם זהה מה שמונע הדלקת נורית חיווי התקלות.

 

בברכה.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

היי דני

תודה על התגובה המהירה!

מבחינת התראה אין לי בעיה לאשר כל פעם את התקלה כשמתניע

אבל השאלה היא איך יתפקד עם עוקב הפניה

כאשר שבדגם 2011 דולק קבוע הלד...(המטרה שלי)

השאלה פה מה המחשב ייתן???

 

בברכה

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

האם ניתן להרכיב נורות לד של מרצדס כמו המדוברות כאן, בהונדה FRV, היכן שאמורים להיות פנסי ערפל?

 

מה שאני צריך זה למעשה שורה של נורות לד כמו במרצדס החדשים, ואת זה אפשר להשיג ב35 דולר עם משלוח חינם:

 

http://www.ebay.com/itm/9-LED-Audi-Style-Day-Light-Fog-DRL-For-Mercedes-Benz-/250817070249?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3a65dcc4a9&vxp=mtr

 

$(KGrHqEOKkUE6KlNo2PyBOmo-frN1g~~60_1.JPG

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

זה מה שראיתי במרצדס שנדלקתי עליה, מוכרים את זה כאן במאה דולר:

 

http://www.ebay.com/itm/Chevrolet-Cruze-Mercedes-Benz-STYLE-LED-Fog-Lights-Daytime-Running-Light-09-12-/221042672081?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item33772b81d1&vxp=mtr

 

$(KGrHqJ,!qIE-0pIVrOFBPzuSjq0u!~~60_12.JPG

 

 

וזה הולך לשבת אצלי כאן:

honda_fr_v_derby_95828655446123625.jpg

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

ברכבים חדשים שרוב מערכות החשמל שלהם מנוהלות עלידי מחשב וקופסת נתיכים חכמה לא ניתן להחליף נורות רק במידה וההספק זהה לזה של הנורה המקורית,נורה בעלת הספק גבוה יותר מפורשת עלידי אינטלגנט סוויץ כקצר והוא מנתק את הזרם לנורה

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אשמח אם מישהו יכול לכוון אותי בחיפוש באיביי, אני צריך נורת לד באורך של 19 ס"מ, האם יש למוכר הזה (בלינק למטה) גם נורות באורך הזה?

 

הנורה הזאת למשל, היא באורך של 30 ס"מ ולא מתאימה לי:

 

http://www.ebay.com/itm/9-LED-Audi-S...dcc4a9&vxp=mtr

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

אוקיי, אני שמח לבשר שמצאתי לדים במחיר 15 דולר, והתקנה מלאה עלתה לי 100 ש"ח. מה שמסכם את כל הסיפור במחיר 150 ש"ח בלבד... והרכב נראה מליון דולר.

 

אלה הלדים, לכל המעוניין. זה מתלבש על ה-FRV כאילו היא נולדה כך:

 

http://www.ebay.com/itm/150918865813?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

×
×
  • תוכן חדש...