Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז בפעם השלישית כבר בן ז*** שיפשף לי את הטמבון הקדמי ושוב אני מתלבט מה לעשות אם לצבוע או לא.

 

אני כבר מתחיל לחשוב על ציפוי נגד שריטות לרכב , מה דעתכם ? שווה ? למישהו יש את הציפוי ויכול להגיד לי אם זה באמת עוזר?

פורסם

היי

אני עשיתי ציפוי לרכב

לצערי שבוע שעבר שיפשפתי 2 דלתות

ניגרם נזק לפחחות

אני יכול לומר שלא ניגרם נזק לצבע בגלל הציפוי על הרכב

זה לא סיפור זול , אבל לפי דעתי שווה את זה

פעם ראשונה שהיתה לי טויוטה יאריס, וזו הפעם האחרונה שתהיה לי טויוטה!

פורסם
ניגרם נזק לפחחות

אני יכול לומר שלא ניגרם נזק לצבע בגלל הציפוי על הרכב

למרות שלא נגרם נזק לצבע, כל עבודת פחחות תגרור אחריה עבודת צבע.

 

ציפוי נעשה בד"כ על רכב חדש, מיד כשיוצא מן הסוכנות. לא נראה שלי שניתן לבצע על חלקים שתוקנו/נצבעו.

אני עשיתי ציפוי כזה, לא על הפגושים, אבל עדיין לא יכול לספר מניסיון מה קורה לאחר פגיעה/שפשוף.

פורסם

מצטרף לשאלה.

ממה שקראתי יש את הציפוי של חברת 3M ויש חיקויים.

השאלה היא איך אפשר להבדיל אצל המוכר אם מדובר במוצר המקורי והאם ידוע למשהו איזה תוצאות נותן החיקוי ובעקבות זאת האם כדאי להתעקש על המקורי.

×
×
  • תוכן חדש...