Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5299 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחירון 122K זה לדגם ה 120 כ"ס.

אין סיכוי שבאלבר מוכרים את הדגם הזה חדש 0 ק"מ ב 96K. זה פחות מהמחיר שחברות הליסינג קונות את הדבר הזה.

פורסם

על המחיר אני לא דואג כי אני חושב שאצליח לסגור איתו על 65-66 אלף.

 

אבל השאלה שלי היא האם הרכב הזה ספורטיבי למישהו צעיר?

 

האם הוא אמין ?

 

האם כדאי לקנות אותו ?

 

כמו שאמרתי החשש היחידי שלי זה שאני כמעט לא רואה רכבים כאלו על הכביש וחושש כי אולי יהיה קשה להשיג לו חלקים.

 

ומישהו אולי יודע מה מידת הג'אנט בפיאט בראבו טורבו דגם אקטואל?

 

לא מצאתי באינטרנט פרטים על הדגם הזה.

 

עריכה :

 

אשמח לקבל מפרט על הדגם : פיאט בראבו טורבו אקטואל מודל 2009 מהאינטרנט.

 

תודה רבה חברה

פורסם

אני מניח שהתשובות שקיבלת כאן אינן מספקות ולכן אתה חוזר ושואל. אז כמובן יש גם גירסה אחרת להסביר את נדירותה היחסית של המכונית : אוטו מחורבן, מתפרק, יקר מדי, לא חסכוני, חלקים יקרים, בקיצור פיאט. ואגב, מרבית המכוניות שמגיעות מאיטליה, למעט כל מיני פרארי או מזארטי, זוכות כאן למין תאורים כאלו, אפילו בלי לטרוח ולשבת בתוכן, שלא לדבר על נהיגתן. והיות וכולנו יודעים שאין עשן בלי אש, אז כנראה שזה נכון. אז עזוב, באותו כסף אתה יכול למצוא איזו יפנית מענגת, יותר זקנה כנראה, אבל כזו עם שם, איכות וכמובן אמינות בשמיים.

פורסם
מחירון 122K זה לדגם ה 120 כ"ס.

אין סיכוי שבאלבר מוכרים את הדגם הזה חדש 0 ק"מ ב 96K. זה פחות מהמחיר שחברות הליסינג קונות את הדבר הזה.

 

חדש כן אבל כנראה יד שניה כאשר היד השניה היא חברה.

נהוג להוריד על רכב שכזה 18-20% ולכן המחיר הגיוני לחלוטין.

מה שכן, צריך לבדוק את הנתונים ואת מצב הרכב בשבע עיניים.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
מחירון 122K זה לדגם ה 120 כ"ס.

אין סיכוי שבאלבר מוכרים את הדגם הזה חדש 0 ק"מ ב 96K. זה פחות מהמחיר שחברות הליסינג קונות את הדבר הזה.

 

יד ראשונה היא אלבר.

אתה תהיה יד שניה.

 

זה נשמע לי דווקא הגיוני. זה אגב המחיר על הכביש, כולל חיישנים וקודנית.

משכנתא זה קל

פורסם

מי שיקנה את הרכב הזה, יהנה מאוד

קניתי גולף TSI והיא לצערי לא משתווה לבראבו בסעיפים הבאים:

1. הבראבו חזקה יותר.. אומנם זה 1.2 TSI בגולף אבל המחיר אוי המחיר.

2.הבראבו מפוארת ומאובזרת כיד המלך: (מגנזיום,בקרת אקלים, מזוג ליושבים מאחור,פנסי ערפל עוקבי פניה, מערכת מצוינת עם USB ודיבורית מקורית BT)

3.הילוכים בהגה - בדגמי 2009 - מ עולה!!! החלפת הילוכים מהירה מאוד, ותענוג להשתמש בזה. מאוד קשה לי עכשיו בלי זה... ללא ספק אם הבראבו תשאר בעוד שנה , אני אחליף לבראבו חדשה שוב. אין אלטרנטיבה טובה יותר. לכסף.. לצערי.

פורסם

במחסני היבואן יש חלקים מפגוש עד פגוש, למשך ה-15 שנה הקרובות. עד שנת 2027 אתה לא צפוי למחסור בחלפים.

 

עם זאת, אם תחפש חלק משומש, תתקל בבעייה, ללא ספק.

 

 

במידה ואכן הלך חלק כמו חיישן כלשהוא, ועלותו גבוהה מדי עבורך - תמיד שמורה לך האופציה של פירוק בחו"ל.

 

 

סה"כ אני אישית הייתי מת לרכב כזה - אני רק מחכה שהערך שלו יירד עוד קצת, כדי שאוכל לקנות אחת כזו בת 4 בערך :lol:

 

אוטו עם עיצוב חלומי, משהו שכיף לרדת לחנייה ולהיכנס לתוכו.

פורסם

אין רמת גימור אקטואל, יש דינמיק או סנסשיין החל מ-2010.

ב-2009 היתה רמת גימור אחת בשם מגניפיקו, שדומה לסנסשיין אך ללא ESP, עם 4 כ"א במקום 6, ג'נטים שונים, ידיות כרום ועם העברת הילוכים מההגה. דגם זה הגיע עם תיבה אוט' (רובוטית) בלבד.

מ-2010 יש דגמים אוט' בשתי רמות האבזור, וידניים שרובם ברמת דינמיק .הגיעו גם כמה רכבים בהזמנה מיוחדת ברמת סנסשיין (כמו של אחד החברים פה).

הרכב מעניק חווית נהיגה ייחודית לקבוצה זו של רכבים, ומהווה עיסקה מצוינת במחירי היד שנייה של היום כפי שמפורסמים פה.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
אין רמת גימור אקטואל, יש דינמיק או סנסשיין החל מ-2010.

ב-2009 היתה רמת גימור אחת בשם מגניפיקו, שדומה לסנסשיין אך ללא ESP, עם 4 כ"א במקום 6, ג'נטים שונים, ידיות כרום ועם העברת הילוכים מההגה. דגם זה הגיע עם תיבה אוט' (רובוטית) בלבד.

מ-2010 יש דגמים אוט' בשתי רמות האבזור, וידניים שרובם ברמת דינמיק .הגיעו גם כמה רכבים בהזמנה מיוחדת ברמת סנסשיין (כמו של אחד החברים פה).

הרכב מעניק חווית נהיגה ייחודית לקבוצה זו של רכבים, ומהווה עיסקה מצוינת במחירי היד שנייה של היום כפי שמפורסמים פה.

 

שאלה לגבי רמת הגימור: ראיתי שבאוויס למשל יש את הדגם משנת 2009 - אבל בחלק מהדגמים מצויין 2 כריות אוויר ובחלק 4.

זו סתם טעות שלהם או חוסר הבנה? כי אחד הנציגים שם אמר לי שהדגם עם 2 כריות אוויר פחות מאובזר..

פורסם

ב-2009 יש רמת גימור אחת, מאובזרת למדי. ברמה זו הגיעה הבראבו עם 4 כ"א, אין עם 2 כ"א- מציע שתבקש מהסוכן שישלח לך צילום רשיון או שיבדוק מה מופיע בו בחלק התחתון- אמור להיות רמת גימור מגניפיקו ו-4 כ"א.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם

עוד קצת מוקדם שכן כרגע אני רק יכול לחלום על לנהוג בה :-D

אבל, האם יש מידע על תוכנות משופרות מבית היצרנים השונים?

PAST - POLO 16V , 2000

NOW! - POLO 1.2TSI , 2012

×
×
  • תוכן חדש...