Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5240 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1) זוג רמקולים 5 ורבע אינץ',JBL דגם GT5-500C ,רמקולים שדי מפתיעים בסאונד וביחס לגודל שלהם,חדשים!

 

http://www.jbl.com/EN-EU/Products/Pages/ProductSupportDetails.aspx?PID=GT5-500C

 

2) זוג קרוסאוברים של חברת JBL דגם GTO 6507C,חדשים!

 

3) 4 פדים לרמקולים\סאב וופר,קצת מידע עלייהם:

 

תפקידם של פדים אלו הוא למנוע רעשים מיותרים שנגרמים מתדרים חוזרים ומגלים עומדים בתוך הדלת.

הפד נועד להתקנה מאחרי הוופר, סאב, מיד.

כידוע, רמקול מנגן לשני הכיוונים ולא רק לכיוון אחד, והתדרים שיוצאים מהצד האחורי של הרמקול- הם הגורמים לנזקים.

הפדים האלו בנויים בצורה של מדרגות/ משולשים אלכסוניים, ובכך מכוונים את התדרים האנכיים שמכיעים מהאלמנט לזווית אחרת שאינה תגיע לאלמנט (ברוב התדרים).

 

http://www.dynamat.com/products_car_audio_dynaxorb.html

 

4) מידבאסים אינפיניטי רפרנס דגם 6530CS ,אין הרבה מה להרחיב,חברה אמינה וטובה,מידבאסים עם מיד מעולה לטעמי,חדשים בשקית,לא עבדו בכלל,מידה 6.5!!

 

http://dk.harman.com/infinity-product-detail-uk/reference-6530cs.html

 

5) קומפוננט מלא,אינפיניטי קאפה פרפקט,הסדרה הכי גבוהה של אינפיניטי,רמקולים מעולים ברמה גבוהה,המידבאס מתאים גם לעבודה אקטיבית,הקרוס-אובר שלהם מאוד "פתוח" ונשמע מעולה גם בפאסיבי,תראו איזה גודל הקרוסאובר בתמונה!!

השתמשתי רק במידבאסים אקטיבי ע"י הגברה בריאה,הטוויטרים לא עבדו,הקרוסאובר גם לא,רמקולים איכותיים וחזקים!

מתאים גם ל 2WAY ול 3WAY המידבאס שלו.

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=411534

 

6)סאב וופר JBL דגם CS12,בלי תיבה,הסאב 125RMS,סאב שצריך בשבילו תיבה אטומה של כ 30 L,הסאב "רגוע" ונשמע מעולה להוספת התדרים הנמוכים,למי שמחפש סאב טוב במחיר טוב.

 

 

 

PDF להורדה:

 

http://www.cintelcorp.net/jbl-cs12-manual

 

 

 

7) טוויטרים,קרוסאוברים של חברה גרמנית, MB QUART.

 

 

המחירים ממש לא גבוהים ומוכר עקב שזה נשאר בצד אין לי שימוש כ"כ בהם.

 

רק מי שרציני שישלח לי הודעה בפרטי ונמשיך משם במידה ויהיה מישהו רציני שירצה.

אני מאשדוד.

WP_000247.jpg

WP_000248.jpg

WP_000249.jpg

WP_000250.jpg

WP_000251.jpg

WP_000244.jpg

11800_dynaxorb_package_zoom.jpg

Scan Speak

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...