Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

לאבא שלי יש SX4 בת שנתיים, הוא החליף בה כבר 3 פעמים את הברקסים (דיסקים של הבלמים) -

נורית הבלם יד נדלקת ומהבהבת, הוא מגיע למוסך ושם אומרים לו כי הבלם התבלה.

הרכב עדיין באחריות (אך הוא נאלץ לשלם, היות וזו שחיקה, הוא נוסע כ-25K בשנה).

 

האם התופעה מוכרת? הוא מטופל במוסך מורשה

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

אני מבין שאתה מדבר על החלפצת דיסקיות כן 15-20 אלף ק"מ.

כמה שאלות לי אליך:

1. מה סגנון הנהיגה שלו? האם הוא מרבה ב"גאז-ברקס" ונוסע בירידות עם הרגל על הבלם? יתכן שהוא משתמש בבלמים שימוש מופרז בגלל סגנון הנהיגה והמנעות משימוש בבלימת מנוע.

2. האם הותקנו לכם דיסקיות מקוריות או חלופיות איכותיות, או שהותקנו דיסקיות זולות הנשחקות יותר מהר?

3. האם הסיבה להחלפה היתה רק הסימון במנורת האזהרה או גם שמיעת חריקות מהבלמים, והאם החלפת הדסקיות פתרה את הבעיה לכמה אלפי ק"מ (נורית האזהרה כבתה)?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. הוא נוטה לנסוע "גז-ברקס" - אמת

2. הוחלפו דיסקיות למקוריות בלבד

3. לא נשמעו חריקות מהצמיגים,אלא רק הנורית.

הבעיה הייתה נפתרת ואז חוזרת על עצמה אחרי מס' חודשים

 

שבוע שעבר היא שוב הופיעה, הוא קפץ למוסך מורשה (אבל ערבי...מבלי להעליב אף אחד כמובן), שם טענו כי נדרש להוסיף רק שמן.

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

שחיקת בלמים מוגברת היא בד"כ תוצאה של סגנון נהיגה ולא של שום דבר אחר.

 

ישנן מכוניות שהבלמים שלהם רגישים יותר לשימוש אגרסיבי (ע"ע הבלמים האחוריים בטויוטה קורולה) אבל גם בהן לסגנון הנהיגה משקל מכריע.

פורסם
שלום

לאבא שלי יש SX4 בת שנתיים, הוא החליף בה כבר 3 פעמים את הברקסים (דיסקים של הבלמים) -

נורית הבלם יד נדלקת ומהבהבת, הוא מגיע למוסך ושם אומרים לו כי הבלם התבלה.

הרכב עדיין באחריות (אך הוא נאלץ לשלם, היות וזו שחיקה, הוא נוסע כ-25K בשנה).

 

האם התופעה מוכרת? הוא מטופל במוסך מורשה

האם כל פעם זה היה בלמים קדמיים?

פורסם

שלילי היו גם בלמים אחוריים

הוא לא מאיץ ובולם, אלא משחק עם דוושת הגז - כלומר לא לוחץ בצורה קבועה

--------------------------------------

2008 - Scoda Fabia sport 1.6

2003 - Mazda Demio 1.5

1999 - Daihatsu Charade 1.3

פורסם

למיטב ידיעתי, נורת בלימה מהבהבת מצביעה על מחסור בשמן בלמים, ולא על בלמים פגומים. יכול להיות שהחליפו לו דיסקיות לחינם? האם הראו לו את הצלחת הפגומה לכאורה לעומת חדשה? אם היא אכן בלויה היא היתה צריכה להיות דקה בהרבה מאחת חדשה.

דוקא המורשה הערבי נשמע לי אמין יותר מהמורשה שנראה לו הגיוני להחליף דיסקיות בלמים 3 פעמים בשנתיים. זה רק 25 אלף בשנה, לא 125 אלף. זה לא אמור להיות ככה.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

×
×
  • תוכן חדש...