Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5330 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים מה שלומכם!:-D

שבוע שלם הבטחתי לרכב היקר שלי שאפנק אותו ברגע שהגשם יפסק.

ניסיתי לשכנע אותו שגשם זה טוב ליהודים וביום שהשמש תצא הוא יזכה לתשומת הלב המגיעה לו.

והנה היום אחרי בירור התחזית הגיעה השעה המיוחלת כל כך.

הפעולות אשר נעשו:

1. שואב אבק (גדול שמתחבר לשקע 220V) בכל הרכב כולל בתא המטען.

2.ניקוי פלסטיקים ללא שימוש בחומרים, פשוט עם מטלית מייקרופייבר טיפה טיפה לחה (עבדכם אלרגי לחומרים כימיים למיניהם).

3. שטיפה חיצונית מלאה כולל ג'אנטים, צמיגים ובתי גלגל.

4. ייבוש ייסודי ביותר של הרכב.

5. ניקוי חלונות.

6. ווקס לכל הרכב.

7. נסיעה לתחנת הדלק הקרובה, בה נעשה תדלוק ומילוי אוויר בכל חמשת הגלגלים.

8. עכשיו אפשר להיות רגוע...עד הגשם הבא!

 

הנה כמה תמונות:

לא צילמתי את הרכב לפני השטיפה כי המצב היה ממש גרוע...בוץ...לכלוך...פשוט בושה!:oops:

IMG_0309.jpg

IMG_0310.jpg

IMG_0313.jpg

IMG_0315.jpg

זמין 8)

פורסם
משעמם לך הא?

 

אין מה לעשות...זה סוג של מחלה.

לא מסוגל לראות את הרכב מלוכלך, זה עושה לי רע, בערך כמו ללבוש בגדים מלוכלכים.

הרכב זה חלק ממני כמו הבית או הבגדים שאני לובש.

לכן הוא חייב להבריק! :-D

זמין 8)

פורסם

למה לצאת בגישה כזאת?

הבחור השקיע מזמנו ומכספו כדי לנקות ולהשקיע ברכב שלו, ואני בטוח שהוא גם נהנה מזה, למה אתה הורס לו את השמחה?

בכל מקרה, עבודה יפה מאוד! למרות שהרכבים שלנו לבנים הם עדיין אוספים כמות נכבדה של אבק וג'יפה:lol:

אני מציע לך לקראת החורף לקנות שטיחי גומי לאוטו, זה יעזור לך לשמור על השטיחים ויקל על הניקיון.

פורסם
למה לצאת בגישה כזאת?

הבחור השקיע מזמנו ומכספו כדי לנקות ולהשקיע ברכב שלו, ואני בטוח שהוא גם נהנה מזה, למה אתה הורס לו את השמחה?

בכל מקרה, עבודה יפה מאוד! למרות שהרכבים שלנו לבנים הם עדיין אוספים כמות נכבדה של אבק וג'יפה:lol:

אני מציע לך לקראת החורף לקנות שטיחי גומי לאוטו, זה יעזור לך לשמור על השטיחים ויקל על הניקיון.

 

תודה רבה על הטיפ של השטיחים !

רעיון מעולה שאני לא השכלתי לחשוב עליו...

תודה רבה :-D

זמין 8)

פורסם

כדי שהרכב שלי לא יקנא, ירדתי עכשיו למטה לפתוח פחית קליפורניה חדשה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

התכוונתי, שגם אני מנקה את הרכב שלי כל שבועיים שלושה, ואני לא פותח על זה שרשורים. אני מאמין שגם חלק "קטן" מהפורום כמוני וכמוך, ולא מפרסמים פה כל רגע.

ולא, אין לי שומדבר נגד הרכב שלך, להיפך הוא רכב יפה.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
כדי שהרכב שלי לא יקנא, ירדתי עכשיו למטה לפתוח פחית קליפורניה חדשה.

 

:lol:

 

האמת התחלתי לעשות את הטריק שדובר עליו הרבה בפורום.

לרסס מרכך כביסה.

אני מרסס כמות נכבדה על השטיחים בלבד ולא על הריפוד...הרכב מריח ממש טוב.

אני משתמש במרכך המרוכז במיוחד שמגיע באריזות של ליטר, לא מדלל אותו בכלל, מכניס לתוך שפריצר ומרסס אחרי כל שטיפה.

אני לא אדם מעשן לכן הריח לרוב נשאר כשבוע ימים ברכב.

זמין 8)

פורסם
התכוונתי, שגם אני מנקה את הרכב שלי כל שבועיים שלושה, ואני לא פותח על זה שרשורים. אני מאמין שגם חלק "קטן" מהפורום כמוני וכמוך, ולא מפרסמים פה כל רגע.

 

שומאכר פרגן קצת! :-D

הרי מדובר לא בסתם שטיפה...מדובר בשטיפה חגיגית ( את המילה חגיגית יש לומר במבטא צ'ארלי וחצי)

זמין 8)

פורסם

איפה משיגים שטיחי גומי כאלו?

השטיחים שלי ברכב מתלכלים על בסיס שבועי , כי אני עובד במקום שיש בו הרבה בוץ מהגשם.

9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי
פורסם
חברים מה שלומכם!:-D

שבוע שלם הבטחתי לרכב היקר שלי שאפנק אותו ברגע שהגשם יפסק.

ניסיתי לשכנע אותו שגשם זה טוב ליהודים וביום שהשמש תצא הוא יזכה לתשומת הלב המגיעה לו.

והנה היום אחרי בירור התחזית הגיעה השעה המיוחלת כל כך.

הפעולות אשר נעשו:

1. שואב אבק (גדול שמתחבר לשקע 220V) בכל הרכב כולל בתא המטען.

2.ניקוי פלסטיקים ללא שימוש בחומרים, פשוט עם מטלית מייקרופייבר טיפה טיפה לחה (עבדכם אלרגי לחומרים כימיים למיניהם).

3. שטיפה חיצונית מלאה כולל ג'אנטים, צמיגים ובתי גלגל.

4. ייבוש ייסודי ביותר של הרכב.

5. ניקוי חלונות.

6. ווקס לכל הרכב.

7. נסיעה לתחנת הדלק הקרובה, בה נעשה תדלוק ומילוי אוויר בכל חמשת הגלגלים.

8. עכשיו אפשר להיות רגוע...עד הגשם הבא!

 

הנה כמה תמונות:

לא צילמתי את הרכב לפני השטיפה כי המצב היה ממש גרוע...בוץ...לכלוך...פשוט בושה!:oops:

 

באמת עשית עבודת נקיון יפה .

 

בקשר ליבוש יסודי אני ספקן ,נסיעה בגשם מחדירה מים לפינות נסתרות בשילדה ,במסילות גגונים עם כיסוי פלסטי ,בחללים בתוך מסגרת השילדה ,לתוך מרווחי בושינגים ,ועוד כמה מקומות שאנו לא מודעים להם , במשך השנים זה מתבטא ביתר שאת .

 

רצוי לנקות פתחי ניקוז של דלתות ,ואגני ניקוז באזור קיר אש ,שלא תיהיה סתימה .

פורסם

גם אני תכננתי לנקות את הרכב שלי אחרי כל הגשם.

ללא ספק עשית לי חשק ומחר על הבוקר הדבר הראשון שאני אעשה (יש לי מחר יום יחסית פנוי עד הערב) הוא ללכת לשטוף את הרכב,כמובן ידנית.

כולל מתחת למכסה מנוע,ג'אנטים בצורה יסודית והבאת לי מחשבה לפתיחת שרשור חדש בנושא שטיפת רכב,יש לי כמה דברים שהייתי רוצה לשאול.

פורסם

אני שמח שפתחתי את התיאבון לחלק מחברי הפורום לשטוף את הרכב !

כמובן המלצתי החמה לעשות את השטיפה לבד, ללא עזרה של מכוני שטיפה למיניהם, אפילו הידניים שבהם.

לא משנה עד כמה מכוני השטיפה האלה טובים, אין כמו שטיפה עצמית- לדעתי הצנועה כמובן.

זמין 8)

×
×
  • תוכן חדש...