Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5333 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט בין שני הרכבים. אחרי לא מעט ביקורים באולמות תצוגה ונסיעות מבחן על שתיהן הגעתי למסקנה שאני מעדיף את היונדאי בכל ההבטים. גם הזמנתי כבר את היונדאי, אבל מחיפושים בפורום אני רואה ש 99% מהאנשים פה מעדיפים את הפורד. אז עולה אצלי השאלה אולי פיספסתי ולא ראיתי משהו בפורד. אני ממש זקוק לעזרה כי אני כבר אבוד בכל הנושא של בחירת הרכב. חשוב להדגיש שמדובר ברכבים פרטיים ולא מליסינג אז דגם מפואר של I35 ודגם ספורט 1.6 של פוקוס.

פורסם

99% מתוך 99% מהממליצים על הפורד בכלל לא נהגו על שתי המכוניות האלה, אתה יכול להיות רגוע, כנראה שעשית את הבחירה הטובה ביותר בשבילך, ומקסימום תרוץ מהר לעוד מבחן לפני קבלת הרכב.

פורסם

הפורד זה רק השם, יכול להיות הפוקוס יותר פופולארית,

אבל הI35 היא מה שאתה בחרת אחרי נסיעת מבחן ומה שמתאים לך!

לא פיספסת כלום! אישית אני גם מעדיף פוקוס, אבל אם החלטת על היונדאי

אל תצטער, הI35 הוא אחלה רכב, הוא לא נופל מהפוקוס כמעט בכלום,

ויהיו פרמטרים שהוא אולי עולה על הפוקוס,

 

אתה בחנת את שני הרכבים, היית בנסיעת מבחן, ובחרת ביונדאי,

 

 

כל החברים שלי אוהבים בלונדיניות ואני אוהב שחורות, אז מה?

היונדאי היא מה שאתה בחרת אחרי מבחנים, ועבורך היא הכי אטרקטיבית,

 

 

בהצלחה, ותהנה מהיונדאי,

GMC Cannon-ball going like a train, all down"

the 40 in the driving rain" (Mark Knopfler)...GM TRUCK

8)RIDE ON: GMC SIERRA K2500 4X4 1987 - RAT-TRUCK

פורסם

השאלה היא מה אתה מחפש באוטו.

אני נסעתי על הI35 - עשיתי לה מבחן די אקזוסטיבי (לקחתי אחד מהרכבי ליסינג אצלנו לסיבוב),

לא אהבתי אותו באופן אישי, אבל אני לא חושב שזה רכב רע או לא מומלץ באופן עקרוני.

על הפוקוס החדשה נסעתי, אבל ה-2 ליטר ונסיעה עם סוכן שלא הייתה מאד מעמיקה, אני בחרתי בפוקוס 2 ליטר בליסינג (טיטניום).

מה לא אהבתי בI35 -

- התנהגות כביש, פשוט לא כיף לשחק איתה בסיבובים.

- איכות תא נוסעים, יש שיפור מהדגמים הקודמים אבל זה עדיין מרגיש לא איכותי, פלסטיקים חלולים, וכפתורים שמרגישים זולים.

- בלמים שמתעייפים מהר מדי בנהיגה ספורטיבית (לרוב האנשים זה לא פרמטר חשוב).

- תיבת ההילוכים - שליטה ידנית הפוכה להיגיון - גם הסטה של הידית ימינה במקום שמאלה, וגם הפלוס/מינוס הפוכים ממה שאני רגיל בקורולה ומכוניות אחרות. תיבה פלנטרית 6 הילוכים שמבחינתי היא גם חיסרון.

 

הפוקוס יותר איכותית לדעתי, מבחינת חומרים, איכות הרכבה וכו'. מבחינתי הDSG זה יתרון בנהיגה ספורטיבית, ואני העדפתי הצ'בק ולא סדאן. אני לקחתי את הטיטניום בין היתר בגלל משענת היד בין המושבים, ועוד כמה דברים קטנים.

 

אין פה מנצחת בנוקאאוט, תלוי מה חשוב לך.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם כבר בחרת, אז למה אתה מחפש עוד דיעות?

אמרת בעצמך שהיונדאי עולה מבחינתך על הפוקוס בכל דבר, אז איפה ההתלבטות?

מדובר בשני רכבים משפחתיים מהטובים שיש היום בשוק והבחירה בינהן היא לרוב העדפה אישית.

אתה בחרת את היונדאי, וזאת אחרי שנסעת על שתיהן.

תתחדש ותהנה!!

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם
רק לתקן אותך: DSG זה של VW, לתיבה כפולת המצמדים של פורד קוראים: PowerShift.

 

ידוע לי, אבל DSG זה מושג שמוכר לאנשים כתיבה כפולת מצמדים באופן כללי. זה כמו פלאפון, פריג'ידר, ג'קוזי וכו'...

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

אם קראת את הכתבות על שני הרכבים הללו וביצעת נסיעות מבחן וכבר החלטת,

אז למה הספקות?

 

אז מה אם אחרים מתרשמים אחרת?

 

כמו שאחרים כתבו למעלה, כל אחד והעדפות שלו. לשני הרכבים יתרונות וחסרונות.

תמיד צריך לעשות פשרות ואם מצאת שהיונדאי מתאימה לך.......

לך על ההחלטה שלך !!!!

×
×
  • תוכן חדש...