Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5360 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי אפשרות לרכוש הונדה האצבק DXI שמורה עם ק"מ ביותר,שנת 93, ידנית כמובן.

מכיוון שאין באפשרותי למצוא הונדה האצבקESI שמורה, חשבתי על הכיוון של הDXI.

רציתי לדעת האם קיימת אפשרות להחליף את המנוע ל1600 VTEC בצורה חוקית ובמידה והאפשרות הזו אינה רלוונטית, האם אפשרי לבצע למנוע המרה מהמנוע הנוכחי, להלן :

D15B2

Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

Bore and Stroke : 75 × 84.5 mm (3.0 × 3.33 in)

Rod Length : 134 mm

Compression : 9.2:1

Power : 92 hp (68.6 kW, 93.3 PS) at 6,000 rpm

Torque : 88 ft·lbf (12.2 kg/m, 119 Nm) at 4,500 rpm

Valvetrain : SOHC (4 valves per cylinder)

Cam Gear : 38 tooth

Piston Code : PM3

Fuel Control : OBD-O DPFI and OBD-1 MPFI

Redline : 6,500 rpm, 7,200 rpm rev limiter

Head Code : PM5

ECU Code: PM5/P04

 

למנוע אחר מסדרת D15 כגון :

D15Z7

3-stage VTEC

Found in:

1996–1999 Honda Civic VTi EK3 and Ferio Vi

Displacement : 1,493 cc (91.1 cu in)

Piston Code: P2J

Bore and Stroke : 75 × 84.5 mm (3.0 × 3.33 in)

Rod Length : 137 mm

Rod/Stroke : 1.62

Compression : 9.6:1

Power : 128 hp (95.4 kW, 130 ps) at 7,000 rpm

Torque : 102 ft·lbf (14.2 kg/m, 139 Nm) at 5,300 rpm

Valvetrain : SOHC VTEC (3-4 valves per cylinder, depending on engine speed)

VTEC Switchover : 5,800 and 6,200 rpm

Fuel Control : OBD-2 MPFI

ECU Code : P2J

Manual Transmission ECU Codes : P2J-003 (OBD2a), P2J-J11 (OBD2b)

Lean burn capable

 

אני יודע שצריך להחליף צמה ומחשב ניהול מנוע לכל אחת מהאפשרויות, איזה עוד חלקים ברכב צריך להחליף או לבצע התאמות? תודה רבה

פורסם

לשם אני מכוון, אני מחפש שילוב של אמינות, צריכת דלק וביצועים...והמנוע שציינת זה אחד היעילים מהבחינה הזו, הבעיה שמסתבר שאני לא יכול להביא לרכב הזה 1600 באופן חוקי אז כנראה שאעשה לו הסבה למנוע שציינת

פורסם

ביצעתי פרוייקט דומה לפני כ4 שנים (גם על DXI)

ההחלפה בוצע למנוע ZC 1600 וקיבלתי את כל האישורים בשביל לאשר אותו חוקית ברשיון (את האישור עצמו ביצע הבחור שקנה ממני את הרכב.. לא שמעתי שהיו לא בעיות)

 

אני מניח שיש לך את המנוע עם ה92 כ"ס עם 2 מזרקים משותפים OBD0

במקרה כזה אתה צריך גם להחליף צמת חוטים ומחשב או לחילופין לקנות מתאם לצמה המקורית + מחשב

ככה נראה המתאם לצמה המקורית עבור המחשב החדש http://www.boomslang.us/obd0to1.htm

אתה יכול לראות שיש חיווט נוסף ל2 מזרקים הנוספים שיהיו בOBD1

 

דבר עם אלי מקס פוואר, הוא ביצע את ההשתלה של המנוע והוא בטוח זוכר את הצמה ההזויה הזאת שהבאתי לו :lol:

Scooby WRX

×
×
  • תוכן חדש...