Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי אמר אני ולא קיבל? (פורשה 997)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8030 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מבין למה הם הלכו אחורה עם העיצוב,זה נראה כמו ה993. :roll:

מה,באמת אין להם רעיונות לחידוש?

 

זה אמור להראות כמו 993.

אנשים שאוהבים פורשה אוהבים במיוחד את העיצוב של ה993 ואני נכלל בין אותם אנשים.

לא מתאים לך פורשה תקנה פרארי :D

 

והאוטו לפי דעתי נראה ממש פיצוץ.

שום שטויות מיותרות והכל במקום וזורם,פשוט שלמות!

יום אחד גם לי תיהיה פורשה :lol:

 

 

אני חלילה לא אומר שהעיצוב של ה993 הוא רע...

להפך,הוא מעולה..זורם..אלגנטי.. 8)

אבל העיצוב של ה996 לדעתי יפה בהרבה...למה? בגלל האגרסיביות.

ה996 מצליחה לשמור על אלגנטיות ועיצוב זורם כיאה לפורשה אך בו זמנית משדרת המון כוח ואגרסיביות.

וכל זה בלי להיות מוצחנת ומצועצעת.

מושלם פשוט.

 

ואני אנצל את הפורום כדי להזהיר את חברת פורשה:

אם זה ימשיך ככה,אני באמת עלול לקנות פרארי..אז דיר באלאק. :lol:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני לא יודע אם להיות מאוכזב או להיות שמח. מצד אחד יש לה תפנסחם של החיפושית קיבינימט!! מצד שני החיפושית הראשונה היא של פורשה, אז כנראה שהם חוזרים לאבותיהם.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

פורסם
המנוע אחורי או מרכזי?

 

כי מהתמונות נראה שזה אחורי :?

 

מדובר על מנוע אחורי כמו בכל ה911.

צודק, המנועים המרכזיים נמצאים בבוקסטר.

חתימה עד שלוש שורות בלבד

×
×
  • תוכן חדש...