Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התיעצות לגבי תאונה עם קטנוע


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לפני מספר ימים היתה לי תאונה, נכנס בי קטנוע בכנף אחורית כאשר אני ביצעתי פרסה ועצרתי לשניות בודדות עם גלגל אחד על המדרכה, הקטנוע שנסע ממול בצורה כל שהיא נכנס בי בכנף האחורית, יוצא שהוא החליק או נרדם ועבר לנתיב שלי.

רוכב הקטנוע בחור צעיר בן 17 נפגע ופונה לבית חולים.

לצערי לרוכב קטנוע אין ביטוח + נסע בלי אורות 2:00 בלילה וטען שלא ראה אותי.

דבר נוסף התקשרתי ודיווחתי על תאונה עם נפגעים אך לאחר המתנה של שעה לא הגיעה משטרה (כמובן שהפצוע פונה ואמבולנס רשם את מספרי הרישוי של שנינו)

מה עלי לעשות האם אני צריך להתקשר למשטרה או שבית החולים מעביר זאת למשטרה?

 

תודה.

פורסם

לא ברור מהודעתך - האם דווחת למשטרה בעת התאונה או רק למגן דוד אדום?

בעיקרון אינך אמור להזיז את הרכבים ממקום התאונה אלא בהוראת שוטר.

אם דווחת למשטרה, אתה אמור להיות מזומן לעדות ביחידת התנועה.

אם הפצוע דווח בבית החולים כנפגע תאונת דרכים, הדווח מועבר למשטרה.

 

אנחנו לא חוקרי תאונות, תחסוך מאיתנו את התירוצים וההסברים המוזרים:

מדוע אתה סבור שנהג הקטנוע נרדם, החליק ונכנס לנתיב התנועה שלך בדיוק ברגע בו ביצעת פניית פרסה ולכאורה חסמת את נתיב הנסיעה שלו?

×
×
  • תוכן חדש...