Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעשה בארבעה גלגלים - קליאו ספורט MK2


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תברר ברשת טייר קלאב, שם אמורים להיות הטויו הטריים ביותר כי הרשת בבעלות יבואן טויו.

אני נוסע עם T1R שיוצר בסביבות מרץ 2010 מאז חודש מאי 2010 , ככה שאני לא מאמין שמאז ועד היום המלאי התקדם רק במספר חודשים. כנראה אילו שאריות.

 

בקשר ליישור ג'נט, בעבר היה לי ג'נט אחד עקום ב GTI הקודמת, לקחו לי 100 ש"ח על יישור הג'נט.

480 נשמע קצת קיצוני, שאלת איך מיישרים בכלל ?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

יצרתי קשר עכשיו עם החברה הנ"ל.

 

הפנו אותי לשלוש פצ'ריות של הרשת, המחיר שם נע בין 450-500 באותה הרשת(?!)

 

בחלקם הצמיגים מסוף 2010, באחד לא קיים כלל. :roll:

 

 

לגבי היישור - זה מתבצע בעזרת חימום הג'נט ויישורו בעזרת מכונה, ע"פ מה שנאמר לי, הדיוק שלה נמדמד עד למילימטרים בודדים.

זהו המחיר שנאמר לי, ניסיתי להתווכח אך לא הסכימו לרדת במחיר עקב מצב הג'נטים.

מה גם שהמקום הומלץ על גבי דפי הפורום.

פורסם

קניתי רביעיית T1R ב"גלגלי העיר" בהרצליה ב- 450 ש"ח לצמיג, מידה 195/55/15 בחודש אפריל.

 

הצמיגים היו טריים כמו לחמניות, שבוע 14 שנת 2011, אם אני זוכר נכון.

×
×
  • תוכן חדש...