Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5428 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

אני מתכנן להכניס בקרוב את הרכב לטיפול ורציתי לדעת מה כולל טיפול 80,000 ומה צריך לבדוק/להחליף.

(הרכב מטופל כל 10,000 ואחרי טיפול טיימינג מלא).

 

עוד שאלה: החלפתי בשנה שעברה (בערך לפני 10,000 ק"מ) רביעיית צמיגים ועשיתי גם כיוון פרונט. האם כדאי להחליף בין הצמיגים הקדמיים לאחוריים?

 

תודה :-)

פורסם

אם החלפת ב"מכה" אחת את כל ארבעת הצמיגים אז למה להחליף בין קידמיים לאחוריים?! בעיקרון, אם אתה מחליף רק זוג (מקווה שברור שלא מחליפים רק צמיג אחד אלא לכל הפחות שנים על אותו סרן) אז עדיף לשים א הטובים/חדשים מאחור אבל אם כל הארבעה הם מאותו סוג בני אותו תאריך יצור ושמת אותם באותו זמן אז לא ברור מה משנה לך להחליף צדדים? צמיגים טובים יכולים להחזיק כמה עשרות אלפי קילומטרים או להישחק לחלוטין בשני "פסים" במלכישוע. תלוי איך אתה נוהג ואיפה. תקפיד על לחץ אוויר נכון ושווה בין כולם וכך תגדיל את היעילות ואורך החיים שלהם.

לגבי הטיפול, תסתכל בספר רכב מה הוא כולל או שתתקשר למוסך ותשאל. יגידו לך בדיוק.

×
×
  • תוכן חדש...