Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפשרי לבצע לבד ולחסוך 400 ש"ח שינקו יגבה ממני על הניקוי ?

אם כן אשמח להסבר כלשהו איך לעשות ומה לעשות.

 

לגבי הפירוק וכל זה אני יודע, הקרבורטור אצלי יושב מתחת לפילטר אוויר בקופסא השחורה במרכז המנוע, את זה אני זוכר מהפעם הקודמת שינקו ביצע ניקוי.

 

אז תודה לכולם על העזרה, ושבוע טוב.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בסובארו לגאסי מורכב מאייד מסובך יחסית,שאמנם דומה למאייד שבלאונה הרגילה(היטצ'י)אבל מורכב ממנו.אם אתה לא בעל ניסיון ויודע היטב מה אתה עושה-תן לבעל מקצוע לטפל בו.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

בשרשור הזה תוכל למצוא פרוייקט מצולם של איציק על ניקוי קרבורטור של DL.

 

אך זכור שאין הם תואמים 1:1, וזה של הלגאסי מעט מסובך יותר.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תודה לכולם, כמו שזה נראה עכשיו הקרבורטור יחכה לינקו לשבוע הבא שיהיו לי 400 ש"ח "מיותרים" ע"מ שהוא יסודר כמו שצריך ויכלול כיון דיאגנוסטיקה וכל הקשקושים מסביב כדי לחסוך בדלק :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לא מנקים סתם את הקרבורטור אלא מפרקים אותו לגורמים,

לאחר הנקוי בודקים, מנקים ומודדים כל נחיר (דיזה) ומעבר,

מחליפים אטמים וגומיות ומכוונים משנק (צ'וק) אוטומטי.

לאחר הרכבת הקרבורטור בחזרה אל המנוע מבצעים כוונים

וזאת בעזרת מכשיר 4 (או 5) גזים כדי לא לזהם את האויר

וכדי שהרכב יצרוך מעט דלק ויפעל ביחס דלק/אויר אופטימלי.

אתה חושב שאתה מסוגל לבצע כל זאת כראוי?,

לא נראה לי ואז מוטב לא לבצע דבר.

אם אתה מתכוון למכון ינקו בחולון אז הם מעולים.

בברכה - רפי לין :idea:

פורסם

רפי ראה הודעה מעליך שכתבתי שאני אלך לינקו ע"מ שתבוצע דיאגנוסטיקה וכל השאר.

וכן, אני מתכוון לינקו ברחוב המלאכה, פעם קודמת ניקיתי אצלו ויצאתי מאוד מרוצה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
אפשרי לבצע לבד ולחסוך 400 ש"ח שינקו יגבה ממני על הניקוי ?

אם כן אשמח להסבר כלשהו איך לעשות ומה לעשות.

 

לגבי הפירוק וכל זה אני יודע, הקרבורטור אצלי יושב מתחת לפילטר אוויר בקופסא השחורה במרכז המנוע, את זה אני זוכר מהפעם הקודמת שינקו ביצע ניקוי.

 

אז תודה לכולם על העזרה, ושבוע טוב.

 

מתי התבצע הניקוי האחרון שאתה הולך לבצע עוד אחד ?

 

אני עשיתי ניקוי לפני כ 12K ק"מ, והבנתי שניקוי אחד מספיק לק"מ רבים (80/100 לא יודע בדיוק כמה), אני מאמין שזה גם קשור באופן הנהיגה ברכב...

 

מישהו יכול להאיר את עיניי בעניין ?

פורסם

הניקוי התבצע אצלי לפני כ-20 או -25 אלף ק"מ, נדמה לי שדיברתי איתך בעבר שרצית למכור את הרכב, אני לא חושב שניקוי קרבורטור מספיק ל-80 אלף ק"מ, ואופן הנהיגה שלי ברכב הוא לא רגוע אז אין פלא שהקרבורטור נסתם שוב, בכל אופן, שהרכב יצא מהניקוי הקודם הוא ממש ממש טס, וחוצמזה, שמעתי ממספיק אנשים שינקו תותח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...