Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

לאחרונה שיניתי כוון לגבי הסט אפ שלי ועברתי לHU בעקבות נטישת הCAR PC.

 

הDEC יגיע בקרוב וזה לא אחר מP99RS.

 

אני זקוק לכבלי RCA טובים והטווח מחירים בשוק מאוד מאוד גדול, החל מMONSTER היקרים מאוד עד לפתרונות הזולים והפשוטים ביותר.

 

אני נוטה לכוון הKNU KRYSTAL שנראים איכותיים ובנויים היטב אך יש גם את הסדרה הגבוהה יותר הMKS.

 

השאלה אם שווה להוסיף כמעט פי 2 לMKS בגלל הציפוי כסף למוליכים? (הם לא מוליכים מכסף אלא רק ציפוי למוליכים מנחושת).

 

אני לא רוצה לפתוח פה וויכוח נוסף לגבי VOODOO ומבקש חוות דעת שמבוססות על נסיון אישי או הכרות אם המוצרים.

 

כמובן שאני פתוח להצעות נוספות.

 

לגבי התקציב אני לא רוצה להכנס לזה כרגע במידה ויש הבדל ממשי והצדקה למחיר גבוהה אני אשמח לשמוע.

 

אני צריך 5 זוגות בגלל התכנות של מגברי הRA של CELESTRA שדורשים חיווט בדרך קצת יצירתית :wink:

 

תודה לכולם.

פורסם

קודם כל תתחדש אחלה מכשיר בחרת לך :)

 

הקריסטל של קנו טובים רק קח בחשבון שהם מאוד עבים , ויכול להיות ש5 זוגות כאלו קצת יקשו על ההתקנה , במידה ואין לך בעיה של מקום בתעלות אז אין בעיה איתם.

 

איזה RCA יש לך עכשיו?

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם
קודם כל תתחדש אחלה מכשיר בחרת לך :)

 

הקריסטל של קנו טובים רק קח בחשבון שהם מאוד עבים , ויכול להיות ש5 זוגות כאלו קצת יקשו על ההתקנה , במידה ואין לך בעיה של מקום בתעלות אז אין בעיה איתם.

 

איזה RCA יש לך עכשיו?

 

CAR PC בבאגאז'. לכן זה PL ל RCA מהסוג שעולה 2 שקל. למרחק של חצי מטר לא צריך יותר.

 

עריכה: עד כמה הם עבים? אני מדבר על הכבל הזוגי לא ה4.

פורסם

אני מדבר על ה2 ערוצים.

לא יודע לא מדדתי , אבל אם יצא לך לראות סטינגר אקספרט ( שהוא עבה ) הקנו יותר עבים ממנו , אבל שוב אם אין בעיה של תעלות צרות אז לא צריכה להיות בעיה.

 

אצלי עוברים 2 זוגות של סטינגר אקספרט + 2 זוגות של קנו קריסטל.

Audison Bit 10 | Dynaudio Esotar E650 + Scanspeak D3004| Arc Audio 4200SE | Dynaudio Esotar 1200 | JL Audio HD 750/1

פורסם

הייתי ממליץ לך על המונסטר אבל...

הכיסוי העבה שלהם שבא למנוע ספיחת רעשים קצת מקשה על ההתקנה בתעלות צרות.

שנית,הבננות בRCA,שמונסטר מתגאים בחוזקן להתהדק על כניסות המגבר ואו יציאות ההד יוניט מקשות מאד על ההפרדה ביניהן עד שמסוגלות להוציא בננה במגבר ממקומה...

מעבר לכך,אינני יכול להעיד על הבדלים לטוב או לרע לעומת אחרים .

מונסטר יקרים להחריד בארץ ומחירם בהשוואה לארה'ב למשל-פשוט מטורף.אבל,מתנאל קנה סט בחנות בארץ במחיר שפוי ולכן ממליץ לך לשאול אותו.

המון מזל טוב על המכשיר החדש.

עכשיו יתחיל הסיוט שלך.ברוך הבא לגיהנום! :twisted::twisted::twisted:

 

ליאור

פורסם

אתה ממש בונה לך קונצרט :-D תתחדש ותהנה הלוואי עלי התקציב והרכיבים האלה.

הייתי חושב על המונסטר אין מילים רעות פשוט מצויינים.

 

יש גם Audioquest הפשוטים שלהם מאוד טובים ואני מתכוון לקנות אותם.

×
×
  • תוכן חדש...