Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי לנטיס שנת 2000, מנוע 1,600.

 

לפעמים, אחרי שאני עוצר עצירה מוחלטת (למשל, כשעותר ברמזור אדום), מוריד רגל מהברקס, הרכב גולש, ואז אני מכניס גז - יש פעמים שפשוט הרכב לא זז 3-4 שניות, ואז פשוט "נזכר" שלחצתי על הגז וממשיך רגיל בנסיעה.

 

יש לציין שמד הטורים של המנוע נשאר על 0 בזמן הלחיצה על הגז.

 

מוזר, אה?

 

 

מה יכולה להיות הבעיה?

 

 

לאיזה סוג של מוסך עליי להפנות את הרכב? למכון גירים או שזה לא קשור?

 

תודה מראש.

פורסם

לפי התיאור שלך אין קשר למכון גירים עלייך לגשת למכון הזרקות, ככל הנראה בעיית דלק, או הצתה כיוון של בית מצערת וכו'.

פורסם

יכול להיות גם בעיה בכבל של דוושת הגז. האם אתה מרגיש "נקודות קשות" בדוושת הגז? האם דוושת הגז נעה חלק בכוח שווה בכל הטווח שלה? זה תמיד היה או שרק לאחרונה זה התחיל?

פורסם

התקלה הזו מוכרת לי מקרוב, הבעיה בחיישן מד כמות האוויר, נסה לבצע לו ניקוי בעזרת ספרי מגעים ובדוק אם חל שיפור.

 

אם לאחר הניקוי הבעיה תסתדר ולאחר מסםר ימים תחזור עליך להחליף את החיישן, במידה והתקלה לא תחזור כניראה שהוא היה זקוק רק לניקוי קל.

 

בנוסף בדוק שהפלאגים הוחלפו ברכב ומסנן האוויר נקי.

 

במידה וניקוי אינו משפיע כלל, תצטרך להתחבר לסורק תקלות ולקרוא את הנתונים במיוחד של מד כמות האוויר, חיישן טמפ' אוויר, חיישן חמצן ולפי כך להסיק הכין הבעיה.

 

בקיצור צריך דאגנוזטיקה אם הניקוי לא יעזור, יש סיכוי גם לסליל הצתה פגום, אך ב99% מהמקרים זה חיישן מד כמות אוויר.

פורסם
התקלה הזו מוכרת לי מקרוב, הבעיה בחיישן מד כמות האוויר, נסה לבצע לו ניקוי בעזרת ספרי מגעים ובדוק אם חל שיפור.

 

אם לאחר הניקוי הבעיה תסתדר ולאחר מסםר ימים תחזור עליך להחליף את החיישן, במידה והתקלה לא תחזור כניראה שהוא היה זקוק רק לניקוי קל.

 

בנוסף בדוק שהפלאגים הוחלפו ברכב ומסנן האוויר נקי.

 

במידה וניקוי אינו משפיע כלל, תצטרך להתחבר לסורק תקלות ולקרוא את הנתונים במיוחד של מד כמות האוויר, חיישן טמפ' אוויר, חיישן חמצן ולפי כך להסיק הכין הבעיה.

 

בקיצור צריך דאגנוזטיקה אם הניקוי לא יעזור, יש סיכוי גם לסליל הצתה פגום, אך ב99% מהמקרים זה חיישן מד כמות אוויר.

 

תגיד לגבי החיישן מד כמות אויר אני חושד שהוא לא תקין (במיצובישי סופר לנסר) כי אני שומע רעש עמום מהכיוון שלו בעת לחיצה על הדוושה מין רעש של חניקה למרות ששמעתי שנדיר שהחיישן הנ"ל מתקלקל בסופר לנסר וככה הפעילות הטבעית שלו. מה לפי דעתך?

×
×
  • תוכן חדש...