Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי I20 I30


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

אמא שלי מעוניינת להחליף את הרכב שלה, ובתור אחת שלא ממש מבינה, המלצתי לה דווקא על I20 אוטומטית, בעקבות ניסיון טוב עם I10.

 

חבר משפחה הגיב בזעזוע מה, וטען שהפח שלה דק ועלוב. ניסיתי למצוא טענות דומות, אך נכשלתי.

 

האם ידוע למי מכם על בעיה כזו (או אחרת) ב-I20 (או 30, לצורך העניין)?

 

הצרכים של אמא שלי צנועים ביותר: נסיעות עירוניות (אבל כרמיאל), חסכונית יהיה נחמד (אבל לא קריטי בהתחשב בקילומטרז' הנמוך ממילא), בטיחות - כמובן, ובעיקר - לא לבלות במוסך יותר מהנחוץ.

 

אודה לכל תשובה. (:

פורסם

עובי פח?:shock: עדיין משהו חושב שלפי זה בוחנים בטיחות של רכב?

הI20 קיבלה 5 כוכבי בטיחות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התשובה.

 

בהמשך לשאלתי - אינטואיטיבית (כי באמת שאני לא מבינה), הנחתי שעדיפה מכונית שהקילומטרז' שלה נמוך.

אבל, בהתחשב שיש כל מיני טיפולים תקופתיים, יקרים יותר ופחות, רציתי לדעת האם יש קילמוטרז' מסויים שבכל זאת כדאי לקנות אחריו (לדוגמה אחרי החלפת רצועת טיימינג, או אחרת), או לקחת בחשבון כעלות עתידית קרובה.

 

וגם - האם חדש הוא תמיד טוב יותר? האם עדיפה מכונית משנתון 2010 על 2009, אם הקילומטרז' הוא זהה, המחיר כמעט זהה, וכמובן בהנחה שאין בעיות מיוחדות בשני הרכבים.

 

שוב תודה מראש.

פורסם

אימי רכשה לאחרונה I20 חדשה ואני חייב לציין שהופתענו מאד מהאיבזור, איכות החומרים ועיצוב הפנים.

אמינות של רכב יפני, 5 כוכבי בטיחות, 6 כריות אוויר.

קשה לענות על שאלותייך לגבי שנתון או קילומטרז' כי צריך לבדוק כל עניין לגופו,

יש מכוניות שגם משנתון 2010 לא הייתי נוגע כי הבעלים לא שמרו ולא טיפלו כמו שצריך.

בכל מקרה, קחי בחשבון שה-I30 תהיה יקרה יותר לאחזקה מבחינת אגרה וביטוח.

פורסם
שלום לכולם!

 

אמא שלי מעוניינת להחליף את הרכב שלה, ובתור אחת שלא ממש מבינה, המלצתי לה דווקא על I20 אוטומטית, בעקבות ניסיון טוב עם I10.

 

חבר משפחה הגיב בזעזוע מה, וטען שהפח שלה דק ועלוב. ניסיתי למצוא טענות דומות, אך נכשלתי.

 

האם ידוע למי מכם על בעיה כזו (או אחרת) ב-I20 (או 30, לצורך העניין)?

 

הצרכים של אמא שלי צנועים ביותר: נסיעות עירוניות (אבל כרמיאל), חסכונית יהיה נחמד (אבל לא קריטי בהתחשב בקילומטרז' הנמוך ממילא), בטיחות - כמובן, ובעיקר - לא לבלות במוסך יותר מהנחוץ.

 

אודה לכל תשובה. (:

 

 

הייתי בדילמה דומה, בשביל רכב לאשתי.

בכל מקרה לא התכוונתי לרכוש רכב חדש. ירידת הערך היא עצומה.

I20 היה בלתי אפשרי למצוא מליסינג, ומפרטי רצו מחירים שהיו תלושים מהמציאות.

לאחר כמה ימים הצלחתי למצוא i30 מליסינג , שנתיים על הכביש עם 40K ובמחיר מצויין של כ 77K .

אנחנו מרוצים מהרכב, ואני חושב שה i30 מרגיש יותר אוטו מאשר ה i30.

הביטוח שלו מאוד זול !

אשתי נוסעת רק בעיר, וזה אומר פקקים בבוקר ובערב. הצריכה של הרכב 1:9.5 . בהתחשב במרחק שהרכב עובר, זה היה צפוי מבחינתי.

×
×
  • תוכן חדש...