Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקי אז אני מעוניין לקנות כרגע רדיו דיסק וראיתי את הדגמים הנ"ל 5250 ו- 7250

בעיקרון אני הייתי מעוניין בדגמים עם התצוגה הלבנה אבל זה בעייתי קצת...

 

אם יש לכם חוות דעת על הדגמים הנ"ל אני ישמח אנשים שמשתמשים בהם יצא להם לעבוד איתם כל דבר שיעזור

או שבתקציב הזה יש לכם משו אחר להציאה לי?

 

תודה לעוזרים...

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

הדגם 7150 שאלתי עליו ואמרו לי שזאת הסדרה הקודמת היותר ישנה וראיתי אותו אהבתי אותו...

ואיך התפעול שלו נוח? האיכות צליל והמצבי חיתוך לסאב ולרמקולים??

HU-Sony CDX-GT740UIComp-Morel Dotech Ovation 6• Rear-Morel Maximo Coax 6x9• Amp-Blaupunkt GTA470

Mono Amp - כרגע מחפש • Subwoofer - כרגע מחפש•

פורסם

7250, 5250, 7150 אתה לא ממש תרגיש בהבדל.

ה7150 לא ממש ישן, המכשירים האלו יצאו בערך אותו דבר. היה לי כמה חודשים את ה7150 הוא בעל תצוגה לבנה פאנל חשמלי תפעול מאוד נוח וusb אם זה מה שאתה מחפש אז לך אליו.

A3

K04 Inside

×
×
  • תוכן חדש...