Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הגשתי בקשה לרשיון ייבוא רכב אספנות, מילאתי את הטפסים ששימשו אותי בעבר צירפתי את המסמכים הדרושים ושלחתי בדואר וטרם קיבלתי תשובה.

 

שמעתי שחייבים להגיש את הבקשה דרך האתר של משרד התחבורה באינטרנט, האם זה נכון? או שהגשת הבקשה באמצעות מילוי הטפסים ושליחתם בדואר מספיקה?

פורסם

לפי הכתוב כאן

http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=67:importoldcarpers&catid=49:rechev-yavu-ishi-c&Itemid=96

 

החל מ 14/3/2010 משרד התחבורה עבר לעבודה מקוונת , כלומר חובה להגיש את הטפסים באינטרנט , לאחר מכן להדפיס ולשלוח.

 

בזמן השליחה המקוונת , מקבלים מספר בעזרתו ניתן לברר את סטאטוס הטיפול בבקשה ב *5678

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
הגשתי בקשה לרשיון ייבוא רכב אספנות, מילאתי את הטפסים ששימשו אותי בעבר צירפתי את המסמכים הדרושים ושלחתי בדואר וטרם קיבלתי תשובה.

 

שמעתי שחייבים להגיש את הבקשה דרך האתר של משרד התחבורה באינטרנט, האם זה נכון? או שהגשת הבקשה באמצעות מילוי הטפסים ושליחתם בדואר מספיקה?

 

חובה דרך האתר

ללא הכנסת הנתונים דרך האתר לא תיפתח לך בקשת יבוא

×
×
  • תוכן חדש...