Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5396 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כנראה מישהו עישן ליד הרכב והעשן חדר לרכב :-)

 

מרק,

 

בצ'מפיון הכל אפשרי, בוא אני אתן לך דוגמאות אישיותמ שקרו לי עצמי לצורה בה צ'מפיון סחטנים (לא אומר לא מקצועיים וכו' כי בזה לא ממש נתקלתי מהסיבה הפשוטה שלמעט טיפולים שוטפים אני לא נכנס אליהם):

 

מקרה ראשון: היה די ממזמן בגולף 4 שלי ולכן אני לא זוכר איזה חלק היה בלוי, אם אני צודק היה מדובר בשרוול גומי שיושב על הצירייה או משהו בסגנון. בקיצור לא היה להם במלאי והם דאגו להקריץ מאיזו חנות חלפים קיקיונית חלק חליפי ובמאמץ רב להשחיל אותו. אני בלמתי פי ואמרתי שעדיף מכלום כי אני לא אכנס עוד פעם למוסך ואשרוף חצי יום בשביל זה. במעמד התשלום "יועץ השירות" (עאלק) מחייב אותי ברוב חוצפתו על חלק מקורי! אני מסתכל עליו המום כי ראיתי במו עיני את הקטנוען השליח נכנס למוסך עם החלק. ברגע שרמזתי לו באופן ברור שאני יודע שהוא מנסה לסבן אותי ולהשחיל לי את האלמנט כמו שאומרים, הוא התחיל לגמגם וסיפר שהתבלבל ועוד, כאשר הוא זה שהזמין את החלק הלא מקורי.

 

מקרה שני: מקרה קלאסי של אי השארת שמן המנוע שנותר ללקוח. בתום הטיפול בגולף 5 שבבעלותי, בה נכנסים בקירוב כ-4.5 ליטר שמן, לא טרחו להשאיר לי את השארית בבגאז'. עכשיו זה לא קריטי כי המנוע לא צורך שמן אבל זה עקרוני מבחינתי מכמה סיבות פשוטות: אמון בסיסי בין לקוח לנותן שירות, העובדה שאני משלם מחיר מופקע על שמן וראוי לפחות להשאיר במחיר כזה את השארית ללקוח והסיבה האחרונה היא שברור שבמיכל השמן הפתוח שהם שומרים הם עושים שימוש לרכבים שעתידים לבוא, וזה לא הוגן לא לתת ללקוח שמן טרי שהיה ארוז בוואקום עד כה. כשהסבתי את תשומת ליבו של, ניחשתם נכון "יועץ השירות" הוא התחיל לומר שנכנסים 5 ליטר שמן במנוע. בצעד פשוט הבאתי את ספר הרכב, 9בו כתוב משום מה שנכנסים רק 3.8 ליטר מסיבה לא ברורה) ואז הוא קרא למכונאי לחדר שלו במירס, וצרח עליו "אמרתי לך לא פעם להשאיר את השמן ללקוחות לא???" - הצגה נחמדה שלא קניתי. אגב חובה לציין שבחשבונית אני מחוייב על 5 ליטר !!

 

מקרה שלישי: שטיפת הרכב לאחר טיפול 60k. לאחר שסיכמתי, אני וה-"יועץ", מה עושים הוא שאל אותי אם לרחוץ לי את הרכב. אמרתי שכן ואז הוא אומר לי בחיוך מזוייף "זה עוד 40 שקלים בבקשה". בגדול אני תופס מעצמי בנאדם תרבותי כלומר לא אחד שעושה סצינות של "הפיכת שולחנות" בפומבי, לא צועק, צורח וכד'. אז הסברתי לו בעדינות שיותר מראוי לתת ללקוח שכרגע ש0 1700 שקל, שטיפה ללא חיוב. הוא אמר שבסדר. ברור שהם לא חייבים לי כלום, גם לא שטיפה ללא תשלום, וגם אם נתעלם משני המקרים לעיל שניסו איך לומר בשפה פשוטה - לרמות אותי (אם זה היה אבא שלי למשל, היו מרמים אותו) - גם מקרה זה מעיד על יחס מזלזל כלפי לקוח. במוסך רון למשל, רון שוטף לכולם את הרכב בלי לשאול אפילו. כאילו בחייאת דינאק גם ככה המכונה עובדת בלי סוף, מה הבעיה לצ'פר לקוח בשביל שייצא עם טעם טוב בפה? ואגב גם במקרה זה "שכחו" להשאיר לי את שארית השמן.

 

אני יודע שאופי של אדם, לא משנה איפה הוא עובד, זה מה שקובע כלומר, אי אפשר לתת לתפוח רקוב אחד לפגום את כל הסל. אבל מכיוון שאני נתקלתי כבר 3 פעמים אצל שלושה "יועצי שירות" שונים בניסיונות כאלה ואחרים לסבן אותי, בצירוף לשלל השרשורים ותלונות שאנשים מתלוננים על צ'מפיון, אני כבר לא יודע מה לחשוב. ברור לי שיש גם יועצים ומכונאים שהם אחלה, ישרים ויודעים לתת שירות אבל ניכר כי חלק נכבד מהם פשוט לא אמין וכרגע אני לא מדבר על מקצועיות כי כמו שאמרתי, אני לא אלף אליהם עם שום בעיה חלילה, מלבד טיפולים שגרתיים.

 

המקרה הראון עם שרוול הגומי קרה במוסך "מורג" מורשה צ'מפיון בנהריה. שני המקרים השניים קרו שניהם במוסך המרכזי בבני ברק. אם מישהו רוצה את שמות "יועצי השירות" החביבים, שישלח הודעה פרטית. מה שבטוח הוא שאת טיפול רצועת התיזמון ובכלל, אנ אבצע כנראה במוסך תושיה. השאלה היא שאני לא יודע לאן לקחת את הגולף 6 של הוריי. אנחנו חיפאים ושמעתי סיפורי זוועות גם על המוסך הראשי בחיפה....

פורסם
אני נהנתי מאוד לטפל ברכבי במוסך ח.ח

כתובת וטלפון:דרך בן צבי 45 תל אביב 03-6832268

 

אם אתה לא מתעקש על מוסך מורשה

אזי יש את מוסך רון (תריץ חיפוש בפורום), לא מורשה אך בהחלט מומחה.

 

 

אם מטפלים במוסך רון במהלך תקופת האחריות זה לא בעייתי ? אני יודע שהחוק אומר שזה לא בעייתי לטפל במוסך מורשה אבל שמעתי כבר על מקרים של התנערות מצד יבואנים

פורסם

גם אם תטפל במוסכי צ'מפיון בתקופת האחריות תתקל כנראה בבעיות של אי לקיחת אחריות והתנערות.

יש מספיק אשכולות בפורום שעוסקים רק בצ'מפיון.

איזה כייף לי :)

פורסם

יכול להיות אבל סביר שיהיה להם קשה יותר משפטית להתנער.

חוץ מזה תקנו אותי אם אני טועה יש בצ׳מפיון נוהל מחווה של שנת אחריות נוספת למטפלים במוסכי החברה. או שלא?

טל.

פורסם

בערבון מוגבל.

הכל בשרשור הבא, עמוד 6 תגובה שלישית מהסוף.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=394682&page=6

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם

כמי שטיפל בפליקס שנים רבות, יש לי רק מילים טובות להגיד עליהם. איתרו לי בעיה מקצועית מהר מאוד וטיפלו בה טוב. עירבו את השירות כדי שהתיקון לא יעלה לי אלא יהיה במסגרת אחריות. היחס שם טוב, טיפול מהיר וחדר המתנה עם אינטנרט מכונת קפה וכיבוד טרי וחם כל הזמן. אם הטיפול היה מצריך כמה שעות היו מזמינים לי מונית הלוך וחזור לאן שביקשתי. אין מוסך שלא נקי מטעויות אבל לי יש ניסיון טוב ורב שנים עם פליקס. כל אחד שיעשה את הבחירה שלו. זה כמו ספר (מעצב שיער) שלכל אחד יש את העדפות שלו, לא?!

×
×
  • תוכן חדש...