Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הרכב של אמא שלי צריך להיכנס לטיפול ראשון.(גולף 1.6 DSG, או 15,000ק"מ או שנה)

קיבלנו טיפול חינם, עכשיו השאלה היא איזה מוסך שלהם מומלץ באיזור המרכז?

 

תודה, אריאל

פורסם

אני נהנתי מאוד לטפל ברכבי במוסך ח.ח

כתובת וטלפון:דרך בן צבי 45 תל אביב 03-6832268

 

אם אתה לא מתעקש על מוסך מורשה

אזי יש את מוסך רון (תריץ חיפוש בפורום), לא מורשה אך בהחלט מומחה.

פורסם

אני מודע לכך שיש את מוסך רון, אבל בגלל שקיבלנו טיפול חינם אז אין לי סיבה ללכת לרון בינתיים.

עוד שאלה, את הרכב קנינו בסוכנות פליקס, ואת המכתב על הפיצוי קיבלנו (מן הסתם) מפליקס, השאלה היא האם אני יכול ללכת לכל מוסך של צ'מפיון, או שצריך ללכת למוסך פליקס?

 

תודה

  • ספונסר פורום
פורסם

תלוי מה כתוב במכתב. אם זה פיצוי מהסוכנות עצמה אז הגיוני שהוא יהיה תקף רק למוסך של פליקס, אם הפיצוי מצ'מפיון אז הוא יהיה תקף בכל הרשת.

פורסם
אני מודע לכך שיש את מוסך רון, אבל בגלל שקיבלנו טיפול חינם אז אין לי סיבה ללכת לרון בינתיים.

עוד שאלה, את הרכב קנינו בסוכנות פליקס, ואת המכתב על הפיצוי קיבלנו (מן הסתם) מפליקס, השאלה היא האם אני יכול ללכת לכל מוסך של צ'מפיון, או שצריך ללכת למוסך פליקס?

 

תודה

 

טיפול ראשון חינם מצ'מפיון תקף אך ורק במוסך צ'מפיון ולפי דעתי כך גם עם מה שקיבלת מפליקס. (או בצ'מפיון, או בפליקס).

מעבר לכך אני ממליץ לך ללכת למוסכים יותר מומלצים שיעניקו לך הנחה עקב השובר שקיבלת אך לא טיפול חינם.

 

אני נותן המלצה חמה מאוד ל"השחר מוטורס" בחולון על טיפול מסור ויחס מעולה עם השירוקו שלי.

פורסם

תושיה , תושיה ושוב פעם תושיה. שירות מקצועי, אדיב , מתחשב .

אם אי פעם תיתקל במוסך דומה תגיד לי , כי לפי מה שאני יודע מדובר בנווה מדבר , אף מוסך לא מתקרב לשירות האדיב שאתה מקבל מהם , אני בכלל לא מדבר על המקצועיות אבל לפעמים מספיק שיושב מולך בנאדם , שמנסה להבין ומנסה להקשיב כדי לעשות את ההבדל משירות טוב לשירות מצוין. פנה ליניב טבח , לא תתחרט.

פורסם

תודה לכולם!

לצערי ההטבה תקיפה רק לפליקס.(לאחר בדיקה מול פליקס, וזה גם די הגיוני כי המכתב הוא מפליקס ולא מצ'מפיון)

קבעתי ליום ראשון בבוקר אצלם, אני לא מאמין שאפשר לעשות טעויות בטיפול פשוט שכזה.

בטיפול הבא נלך למוסך תושיה בהמלצתכם.

 

סופ"ש נעים :-)

פורסם

תתפלא, לפני כשבועיים היה מקרה של בחור שמעכו לו את הקורות עקב הרמה לא נכונה על הליפט ומלאו לו את השמן יתר על המידה ולא השתמשו בשמן הנכון. מוסך מורשה.

יש סיכוי לא קטן שהרסו לו את הממיר הקליטי עקב מילוי יתר של שמן.

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם
שלום,

הרכב של אמא שלי צריך להיכנס לטיפול ראשון.(גולף 1.6 DSG, או 15,000ק"מ או שנה)

קיבלנו טיפול חינם, עכשיו השאלה היא איזה מוסך שלהם מומלץ באיזור המרכז?

 

תודה, אריאל

האם ההטבה כוללת גם את מחיר החלקים ? למה קיבלתם הטבה ?

איזה כייף לי :)

פורסם
האם ההטבה כוללת גם את מחיר החלקים ? למה קיבלתם הטבה ?

 

מצטרף למרק,

 

מדוע קיבלתם הטבה? מה כבר צ'מפיון עוללו הפעם?....

×
×
  • תוכן חדש...