Jump to content

ykrug

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של ykrug

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אם מטפלים במוסך רון במהלך תקופת האחריות זה לא בעייתי ? אני יודע שהחוק אומר שזה לא בעייתי לטפל במוסך מורשה אבל שמעתי כבר על מקרים של התנערות מצד יבואנים
  2. לחברי הפורום שלום... ברשותי פורד אסקורט סופר אקטיב 1996 מנוע 1.6 המנוע כרגע עובד על 3 צילינדרים - בצילינדר רביעי אין דחיסה... אבחון ותיקון התקלה מצריכה פתיחת ראש וכידוע כשפותחים ראש אתה יודע איפה אתה מתחיל אתה לא יודע איפה אתה גומר מדובר במינימום 2500 שקל אם זה משהו פשוט ועד ל6-7 k במקרה שצריך להחליף מנוע בקיצור אני לא מתכוון להשקיע סכום שכזה ברכב שגם ככה על ערש דווי .... שאלתי האם יש סיכוי מכל שהוא שהוא יעבור בדיקת גזים בטסט??? (אם לא אני נפטר ממנו כבר עכשיו )... ותודה מראש.... אגב זה קצת דחוף כי הדד ליין לטסט זה שבוע הבא...
×
×
  • תוכן חדש...