Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות ריגול (לקראת 2006): מרצדס CLS 65 AMG


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8050 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

8071_image.jpg

 

8072_image.jpg

 

למרות שהרכב הוצג לא מכבר, גרסת הAMG תרם נחשפה לעיתונות,

 

מדובר במנוע (אשר זכה בתחרות למנוע הספורטיבי הטוב ביותר השנה) AMG 65 בעל תצורת V12 בנפח 6 ל' שמוריד לכביש 600 כ"ס בהנעה (הנאה??) אחורית טהורה.

 

מתחרה ל760 :?:

 

אין מילים...

 

 

באדיבות CARCONNECTION

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

זה אותו מנוע כמו בS600 ???

כי חונה לי כזאת מתחת לבית, צמוד לX5 4.4...

יש גםCLK320, JAGUAR S, עוד X5, וסוזוקי סוויפט.

 

וכל זה באחת השכונות הכי מכוערות בבת-ים...

haters will hate

פורסם
זה אותו מנוע כמו בS600 ???

כי חונה לי כזאת מתחת לבית, צמוד לX5 4.4...

יש גםCLK320, JAGUAR S, עוד X5, וסוזוקי סוויפט.

 

וכל זה באחת השכונות הכי מכוערות בבת-ים...

 

זה לא אותו מנוע כמו ב-S600

ל-S600 יש מנוע 5.5 ל'(או 5.7 לא זוכר... :? )

וב-CLS65 AMG יש 6.0 ל'.

ובקשר לאוטו:

!W.O.W!

פורסם

ערב טוב,

 

 

למרצדס האחרונות עיצוב חביב למדי.

 

לטעמי , ה-CLS מדהימה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

רק חבל שהגריל ומכסה המנוע נראים שגרתיים-נוכחיים ולא מתקדמים יותר כמו יתר הרכב ולאחר הגריל של הSLK החדשה בהחלט מצפה ממרצדס ליותר (זה ממש נראה כמו הדבקה על הרכב וחבל). בנוסף הפנסים הקדמיים סתמיים וגם כאן יש מקום ליותר בייחוד כשאנחנו יודעים למה מרצדס מסוגלים.

 

בקיצור, זה לא רע אבל זה לא "זה" והיה רצוי שהם יעשו משהו בנידון.

פורסם

כולכם קיבלתם מכה בראש אני רואה ...

 

הרכב הזה מעוצב פשוט מדהים (לא מבין את הטעם שלכם) ...

ועוד המנוע הזה :twisted:

 

רק מלהסתכל על הרכב אני מרגיש כמו Gangster ! :D

Mitsubishi Colt 2003

 

תמונות : http://www.pbase.com/dannir/

פורסם

אני הייתי מעדיף cl60k של kleemanns כמובן......

 

מנוע 6000 עם 2 מגדשי טורבו!

 

אבל זה רק אני!

 

**אגב cl לא אמורה להיות 2 דלתות????

ומה זה אומר ה-s בסוף???

 

קובי.

"נשים זה כמו חנייה,או שהן תפוסות או שהן שמורות לנכים"

"עדיף כלב חבר מחבר כלב"

KOBY

פורסם

איפה אני אמור למצוא חנייה בת"א עם הג'מבו הזה? :shock:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
איפה אני אמור למצוא חנייה בת"א עם הג'מבו הזה?

 

ג'מבו לדעתי צריך את האוטובאנים של גרמניה, לדעתי בארץ הוא מיותר

 

אני הייתי מעדיף cl60k של kleemanns כמובן......

 

מנוע 6000 עם 2 מגדשי טורבו!

 

אבל זה רק אני!

 

אתה ממש אובייקטיבי. :roll:

 

סרחי עודף מטורפים!

 

זאת בנץ למנכ"ל הממהר, אתה רוצה שהיא תהיה בגודל של סדרה A :?:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

×
×
  • תוכן חדש...