Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

העתיד אומנם נמצא מאחורי הגדישה, זה נחמד, אבל טורבו מאוד מחמם את חלל המנוע וגם שינויי טמפרטורה של סעפת פליטה בחום הישראלי - האם רכב מנוע עם טורבו יעריך ימים? אצלי ברכב טורבואים עם השנים בישלו קצת את הבידוד שיש מאחוריהם בין תא הנוסעים. וזה תא מנוע יחסית גדול ומסביב לטורבו אין שם מכלולים רגישים. עדיין, כאשר עובד המאורר, החום שיוצא מתחת למכסה המנוע פשוט מטורף.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הכותרת לא מובנת.

מנוע טיין אייר של פאיט הוא מנוע השנה.

נראה לי די מתאים,פולקסווגן כבר כמה שנים מוכרים מנועי טורבו קטנים יחסית.

אודי A3 נמכר עם מנוע 1.2 טורבו.

מנוע 900 סמ"ק 2 צילינדר עם 100 כ"ס נראה כמו השיא בנתיים במנועי הטורבו הקטנים.

המנוע הזה מחוברת למערכת start/stop ולגיר עם מצמד כפול זה חתיחת צעצוע אלקטרוני.

 

בקשר לחימום,זה מנוע פיצי יש הרבה חלל ריק בתא המנוע.

אבל עם כל הטכנולוגיה הזאת זה בטוח לא אמין כמו V8 5700 של GM עם 200 כ"ס.

אייל

פורסם

פטנט יפה, גם טורבו וגם מולטיאייר על מנוע קטנטן שכזה. רק דבר אחד פה לא מובן לי-

ברוב המנועים הקונבנציונליים, 4/6/8/10/12 בוכנות בכל תצורה, הבוכנות זזות בצורה שחצי מנטרל את החצי השני מבחינת תזוזה ורעידות (כלומר, במנוע I4 רגיל, הבוכנות זזות בצורה של 2 למעלה ו 2 למטה בכל זמן נתון, וככה הכוח שהבוכנות מפעילות כלפי חוץ מתבטל פחות או יותר ואין תופעה של oscillation )

במנוע פה אני רואה ש 2 הבוכנות נעות ביחד, זה לא יגרום להרבה רעידות?

פורסם

לכל מעוניין, יש כתבה נחמדה באנגלית על המנועים האלו: http://www.gizmag.com/fiat-releases-multiair-engine-technology--is-this-a-fundamental-breakthrough-in-internal-combustion-engine-design/11184/

 

MULTI AIR זה למעשה טכנולוגייה של תזמון משתנה, דומה ל-VANOS של BMW.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

מולטיאייר של פיאט זה הרבה יותר מתזמון שסתומים משתנה:

 

5IrPcmMHqHE דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

פטנט יפה, גם טורבו וגם מולטיאייר על מנוע קטנטן שכזה. רק דבר אחד פה לא מובן לי-

ברוב המנועים הקונבנציונליים, 4/6/8/10/12 בוכנות בכל תצורה, הבוכנות זזות בצורה שחצי מנטרל את החצי השני מבחינת תזוזה ורעידות (כלומר, במנוע I4 רגיל, הבוכנות זזות בצורה של 2 למעלה ו 2 למטה בכל זמן נתון, וככה הכוח שהבוכנות מפעילות כלפי חוץ מתבטל פחות או יותר ואין תופעה של oscillation )

במנוע פה אני רואה ש 2 הבוכנות נעות ביחד, זה לא יגרום להרבה רעידות?

מותקן על המנוע גל איזון נגדי גדול מאוד כדי לשכך רעידות של המנוע. אני מניח שגם תושבות המנוע ומיקום מיוחד של המנוע בתא המנוע יצמצם משמעותית את הרעידות מנוע, שאותם עלול לחוש הנהג.

פורסם

כנראה פספסתי את גל האיזון הנגדי.

אני מחכה לראות את המנוע הזה מגיע לארץ, 85 כ"ס ומנוע קליל על רכבים כמו ה 500 והפונטו אבו יהיה יופי של דבר, צריכת דלק נמוכה בטירוף, וכ"כ קצת זיהום שאולי דירוג זיהום נמוך יפחית קצת את המס....

פורסם

גל איזון הזה לא גורם להפסדי כוח (הורדת נצילות, עליית צריכת הדלק)? למעשה מה שהבנתי, זה מנוע שני צילינדר שלמעשה עובדים כמו צילינדר אחד. כלומר עבור אותה כמות הסיבובים יש כמות פעימות עבודה כמו מנוע עם בוכנה אחת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יותר מעניין יהיה לראות מה יהיה התמחור של המכונית.

כאשר מצד אחד ישנה ה500 ה"בסיסית" 1.2 סמ"ק ומצד שני את האיבו והגרנדה

יום אחד שאהיה גדול גם לי תהיה מזארטי גראנד טוריסמו ....

פורסם

לפי הביקורות שראיתי של ה 500 עם המנוע הנ"ל, הביצועים מצויינים והאופי של המנוע מאוד נחמד. רק חבל שצריכת הדלק לא מי יודע מה.

emotion of motion

×
×
  • תוכן חדש...