Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא משנה כמה פותית היא תיהיה, בחיים אבל בחיים אני לא אתן לה לנקות לי את הרכב ובמיוחד לא כשהיא עומדת על הטמבון של הBMW שלי :mad:

 

חוץ מזה, אחלה פותית שבעולם זאת :wink:

 

 

שי.

פורד פיאסטה 83':arrow:

פורסם
למה אין כאלה בתחנות הרחיצה למההההההה??? :lol:

 

ממתי אפשר לקנות BMW 325 בתחנת רחיצה? חשבתי שאפשר לקנות שם רק עצי ריח בניחוח קוקוס :wink:

אם היא תעמוד על הטמבון של הרכב שלי, זו תהיה הפעם האחרונה שהיא עומדת.

פורסם

יוווווו.... שווה :) אבל הייתי נותן לה בעיטה מאוד חזקה אם היא היתה עושה לי כזה דבר ברכב... למרות שקודם כל הטמבון היה נופל (צרפתיה.... אין מה להוסיף).

פורסם
למה אין כאלה בחורות בתחנות הרחיצה למההההההה??? :lol:

 

אתה תתפלא מה יש בתחנות הרחיצה בארץ...

יש גם כאלה שהבלונדה הזאת לא מתקרבת אליהם

פורסם

קשקשנים! נגעתם בכלל פעם באשה? (אשה, לא יאשה).

מה אתם משחקים אותה גיבורים גדולים. "בועט בה" "פעם אחרונה שהיא עומדת"

כל אחד נהיה לי פה סרסור אורגינל מטביליסי...

 

קודם כל, אשה רוחצת את האוטו זה כבר אשה זהב. אם היא עשתה משהו לא נכון בשגגה, מסבירים לה בפשטות ונימוס, נותנים לה לסיים את השטיפה והניגוב, ואז מניחים את המרטיני בצד, קמים מהכסא נח ולוקחים אותה פנימה הבייתה שתשטוף גם את הנהג. :twisted:

פורסם

האמת, שחשבתי שתחנות רחיצה עם בחורות בביקיני יש רק בארה"ב, אבל עברתי בת"א לא מזמן (באזור הטיילת אבל קצת פנימה, לא זוכר את שם הרחוב) וראיתי מכון שטיפה כזה שאמורות להיות בו בחורות בביקיני ששוטפות, או משהו בסגנון. הצצה פנימה לא גילתה שום בחורה, כך שאני לא יודע אם זה אמיתי או לא. את שם המקום אני לא זוכר, לצערי.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
האמת, שחשבתי שתחנות רחיצה עם בחורות בביקיני יש רק בארה"ב, אבל עברתי בת"א לא מזמן (באזור הטיילת אבל קצת פנימה, לא זוכר את שם הרחוב) וראיתי מכון שטיפה כזה שאמורות להיות בו בחורות בביקיני ששוטפות, או משהו בסגנון. הצצה פנימה לא גילתה שום בחורה, כך שאני לא יודע אם זה אמיתי או לא. את שם המקום אני לא זוכר, לצערי.

רוני

 

אם היה דבר כזה אחרי שלוש דק' היו קופצות פעילות פמינסטיות שדוגלת בפציפיזם ודורשות את זכות השיבה ל"תנו לחיות לחיות" :roll:

אם מישהו זוכר את המסעדה בבת-ים או בת"א (לא זוכר במדויק) שהיו אוכלים שם על בחורות, זה נעשה במקום סגור, שבו אין אפשרות להציץ מבחוץ והוציאו צו איסור על המעשה.

אז תתאר לך מה יעשו לבעל העסק שבו כל אחד יוכל לראות עלמות חן בלבוש מינמלי רוחצות מכוניות.

 

רחמנא לצלן!

אסון ושבר! (נשבר לי מהמדינה ה"נאורה" שלנו)

פורסם

יש דבר כזה, הבחורות עושות את הפיניש, תאכלס מי שמנקה (דיי טוב האמת) זה כמה בני דודים.

אני אפילו דיי מכיר את הבחור .

רעיון נחמד .

פורסם
יש דבר כזה, הבחורות עושות את הפיניש, תאכלס מי שמנקה (דיי טוב האמת) זה כמה בני דודים.

אני אפילו דיי מכיר את הבחור .

רעיון נחמד .

יש מצב להנחה מרוכזת לחברי פורום? :twisted::twisted::twisted:

פורסם
יש דבר כזה, הבחורות עושות את הפיניש, תאכלס מי שמנקה (דיי טוב האמת) זה כמה בני דודים.

אני אפילו דיי מכיר את הבחור .

רעיון נחמד .

יש מצב להנחה מרוכזת לחברי פורום? :twisted::twisted::twisted:

מחר אני אבדוק :wink:

פורסם
יש דבר כזה, הבחורות עושות את הפיניש, תאכלס מי שמנקה (דיי טוב האמת) זה כמה בני דודים.

אני אפילו דיי מכיר את הבחור .

רעיון נחמד .

יש מצב להנחה מרוכזת לחברי פורום? :twisted::twisted::twisted:

מחר אני אבדוק :wink:

 

אני בא לבדוק איתך, זה עושה רושם טוב לבוא לרחיצה עם בימר שחורה.

 

:p

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
האמת, שחשבתי שתחנות רחיצה עם בחורות בביקיני יש רק בארה"ב, אבל עברתי בת"א לא מזמן (באזור הטיילת אבל קצת פנימה, לא זוכר את שם הרחוב) וראיתי מכון שטיפה כזה שאמורות להיות בו בחורות בביקיני ששוטפות, או משהו בסגנון. הצצה פנימה לא גילתה שום בחורה, כך שאני לא יודע אם זה אמיתי או לא. את שם המקום אני לא זוכר, לצערי.

 

רוני

 

 

אתה בטח מתכוון לרחוב יצחק אלחנן בת"א לא רחוק משוק הכרמל.. ליד מלון

דויד אינטרקונינטל...

יש שם בחורות ששוטפות את הרכבים... אבל כמו שהם ניראות... אני מעדיף לשתוף אותו לבד מתחת לבית...

×
×
  • תוכן חדש...