Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8051 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עם בחורות בארץ (לא רזות כאלה כמו בתמונה) אני מעדיף לא להביא את הרכב לשטיפה אצל בחורה.

 

ועל הדרך, ראיתי היום VTS כסופה מונמכת עם רתמות ספרקו כחולות בבילוסנטר זה מישהו מהפורום?

 

וראיתי SL55 לבנה בבית עובד, פצצה של דבר

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
עם בחורות בארץ (לא רזות כאלה כמו בתמונה) אני מעדיף לא להביא את הרכב לשטיפה אצל בחורה.

 

ועל הדרך, ראיתי היום VTS כסופה מונמכת עם רתמות ספרקו כחולות בבילוסנטר זה מישהו מהפורום?

 

וראיתי SL55 לבנה בבית עובד, פצצה של דבר, זה מישהו מהפורום?

 

:wink:

פורסם
האמת, שחשבתי שתחנות רחיצה עם בחורות בביקיני יש רק בארה"ב, אבל עברתי בת"א לא מזמן (באזור הטיילת אבל קצת פנימה, לא זוכר את שם הרחוב) וראיתי מכון שטיפה כזה שאמורות להיות בו בחורות בביקיני ששוטפות, או משהו בסגנון. הצצה פנימה לא גילתה שום בחורה, כך שאני לא יודע אם זה אמיתי או לא. את שם המקום אני לא זוכר, לצערי.

 

רוני

 

זה כמו לתת למישהו מפתחות לפורשה............

 

 

keys_porsche_small.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ולספר לו שזרקת את האוטו מצוק.

פורסם

אגב,לפני זמן קצר ראיתי בערוץ 2 שמספרים שם על מכון ( :lol: ) לשטיפת מכוניות ששם הגימיק(לפי דברי מנהל המכון) שלהם זה שעומדת בחורה עם לבוש "שובבי" (ככה הם קראו לו) ומשכנעת אנשים לשטוף את האוטו שלהם,ומספרים שזה דיי עובד(אגב הבחורה לא נראת כמו הבחורה בתמונה אבל גם לא הכי מכוערת) ,הם סיפרו גם שקהל הלקוחות הוא יותר נשים ולא גברים( :shock: עליזות) .

אני לא יודע איפה זה בידיוק.

 

יום טוב

i don't afraid to die ,i afraid to loss my freedom -Sokrates

פורסם
לי אין בעיה אם היא תעמוד לי על הטמבון... אם קוסטיה עמד עליו והוא לא זז אז גם היא יכולה...

הוא גם היה לבוש ככה? הוא סיבן את האוטו בתנועות מעגליות איטיות? ספר... ספר עוד.... :yum: :yum: :yum: :yum: :yum:

פורסם

אה, זה עידן (אישפוז) שמתחפש במכון... :D

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שאני רוצה שטיפה אני הולך לשטיפה איכותית שאני רוצה בחורות אני הולך לידידות שלי...

הכי טוב :p

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

בא קח את האוט שלי לידידות שלך..רק שישאירו ריח טוב כמו שבנות משאירות במעליות

למה הישאתי כביסה מלולכת והאוטו נהיה ביוב

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
שאני רוצה שטיפה אני הולך לשטיפה איכותית שאני רוצה בחורות אני הולך לידידות שלי...

הכי טוב :p

 

אז הם כבר לא ידידות.... הן יזיזות... 8)

×
×
  • תוכן חדש...