Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עדכון עלות אחזקה שנתית של BMW E90 320I


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2209 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן זה הזמן פחות או יותר לגומיות שסתומים, בגדול המדריך הטכני של BMW נקרא TIS. אני קניתי את שלי בEBAY.

 

אתר לאיתור מק"טים הוא http://www.realoem.com

 

עוד את נחמד של DIY לרכב הנ"ל http://upgr8s.blogspot.co.il/2009/07/bmw-e90-320i-diy-washing-air-filter.html

 

אני את הרוב קונה מEBAY, או בישראל עם הנחת מוסך, שכן אני אחראי הדיאגנוסטיקה במוסך רון.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • 5 שנים מאוחר יותר...
  • תגובות 76
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
בתאריך 26.4.2011 בשעה 01:12, ToSToS כתב:

את רוב הטיפולים אני עושה בעצמי, חוץ מבלמים שבהם אני נעזר במוסכים ולכן מצורפת לעלות החלקים גם עלות "עבודה". (ראו בטבלת EXCEL).

 

טיפולי שמנים אני עושה כל 7000KM למרות שהיצרן ממליץ על כל KM 30,000.

 

אני עושה זאת מכיוון שמדובר במנוע וולטרונויק , שבנוסף למערכת תזמון השסתומים הרגילה של BMW "וונוס" יש לו גם מערכת ששולטת על גובה פתיחת השסתומים ע"י מנוע חשמלי. מערכת זאת גורמת ליצרית מומנט רב כבר בסל"ד יחסית נמוך 2K.

 

מה גם שטיפול שמנים הוא יחסית מאוד זול משהו כמו 180 ש"ח לשמן סינתטי איכותי+פילטר OEM של MANN.

 

המחלה המפורסמת של כל הBMW מהשנים האחרונות זאת משאבת הוואקום משהו כמו 2400 ש"ח כל 4 שנים.

 

המחלה השנייה היא גומיות האטימת שמן של החיישנים והסולונואידים בראש המנוע, עבודה פשוטה וקלה אני החלפתי את כולם.

 

אופיר

2.jpg

3.jpg

תמונה0524.jpg

לאתר.jpg

4.jpg

היי אתה עדעען מתעסק ב ב מ וו


×
×
  • תוכן חדש...