Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5541 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

המשפחה שלנו גדלה ואנחנו מחפשים רכב בעל 7 מושבים. חשבנו על סיטרואן פיקאסו C4 שנת 2008 נפח 2000 6 הילוכים וראינו אחת מליסינג. מאחר ואין לי שום ניסיון עם רכבים אלו ובנוסף ידוע לי כי יש שם לא טוב לצרפתיות אשמח לקבל עצות בנוגע לרכב.

קראתי מספר פוסטים שמצאתי בחיפוש בפורום בנוגע לרכב אולם עדיין לא הצלחתי להבין האם הוא מומלץ ע"י אנשים אשר רכשו אותו והאם יש לו בעיות מיוחדות או בעיות עקב היותו מליסינג.

 

בנוסף עוד שתי אופציות שעלו הן:

רודיוס וקיה קרניבל.

 

ביררנו גם לגבי מזדה 5 אולם היא לא מספיק גדולה, יקרה ועם צריכת דלק לא טובה.

 

 

אשמח לקבל פידבק.

 

חג שמח.

פורסם

הבנתי שהרכב אחלה. אין לי ניסיון סה"כ עם הפיקאסו אבל לפני כחודש רכשו C4 "רגילה" מליסינג מלובינסקי טרייד.

אני יכול רק להמליץ על רכישה מהם כי הם ה"אבא ואמא" סה"כ, החלפים מקוריים לחלוטין ויש כמובן היסטוריה מלאה של טיפולים במוסכים מורשים לחלוטין. בנוסף, (נכון ללפני חודש לפחות) מקבלים אחריות מלאה (מקבילה לאחריות יצרן) לשנתיים כולל תשלום על טיפולים וכו'. לדעתי כשרוצים לרכוש סיטרואן זו העסקה הכי משתלמת שמבטיחה בעיקר שקט נפשי במקרה של תקלות וכו'.

 

נ.ב.

ביררתי גם במקומות אחרים (אויס, קל אוטו, אוטו-סנטר וכו'. היו מקומות זולים במקצת אבל אף אחד לא מציע כזו חבילה כוללת. לי מאוד חשוב עניין השקט הנפשי).

פורסם

אני לא מכיר את הפיקאסו עם המנוע הספציפי הזה, אבל באופן כללי הפיקאסו הוא מיניוואן טוב ודי מומלץ. זה שהוא היה בליסינג לא אמור לגרום לבעיות מיוחדות, פשוט צריך לבדוק קצת יותר ביסודיות שהרכב טופל כמו שצריך ולא עבר תאונות מיוחדות.

הרודיוס גדול יותר מהפיקאסו והוא גם עם מנוע דיזל (אם זה משנה לכם).

אופציה נוספת שאתם יכולים לשקול היא הרנו סניק או הגרנד-סניק, שהוא אחד המיניוואנים המובילים מבחינת שימושיות ונוחות.

פורסם

היי,

 

למרות המוניטין שיצא לכלי רכב צרפתיים – סיטרואן C4 פיקאסו הוא רכב טוב מאד. מרווח אך לא מרגיש מגושם, תיבת הילוכים רובוטית חלקה וטובה, גמישות בסידור המושבים וגם צריכת דלק סבירה. אין הרבה משמעות למקור הרכב – אדם פרטי או חברת ליסינג, כל זמן שאתה מקפיד לקבל את פירוט ההסטוריה של הרכב ולערוך לו בדיקה במכון בדיקה מורשה כדי לדעת בוודאות את מצבו. שתי האלטרנטיבות האחרות שציינת נופלות, לדעתי, באופן משמעותי: קיה בגלל הגודל והסרבול (למרות שהוא רכב טוב מאד, ברגע שיוצאים מחוץ לעיר) ורודיוס בגלל אי שמירת הערך ומיעוט כלי הרכב הזמינים לרכישה.

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס

 

שלום,

 

המשפחה שלנו גדלה ואנחנו מחפשים רכב בעל 7 מושבים. חשבנו על סיטרואן פיקאסו C4 שנת 2008 נפח 2000 6 הילוכים וראינו אחת מליסינג. מאחר ואין לי שום ניסיון עם רכבים אלו ובנוסף ידוע לי כי יש שם לא טוב לצרפתיות אשמח לקבל עצות בנוגע לרכב.

קראתי מספר פוסטים שמצאתי בחיפוש בפורום בנוגע לרכב אולם עדיין לא הצלחתי להבין האם הוא מומלץ ע"י אנשים אשר רכשו אותו והאם יש לו בעיות מיוחדות או בעיות עקב היותו מליסינג.

 

בנוסף עוד שתי אופציות שעלו הן:

רודיוס וקיה קרניבל.

 

ביררנו גם לגבי מזדה 5 אולם היא לא מספיק גדולה, יקרה ועם צריכת דלק לא טובה.

 

 

אשמח לקבל פידבק.

 

חג שמח.

פורסם

מדובר ברכב חביב מאוד, מרווח ועם כמה גאדג'טים נחמדים, אני אוהב את השמשה הענקית ואת העיצוב הפנימי והחיצוני.

לא ידוע לי אם כל הפיקאסו בארץ נמכרו עם גיר רובוטי אבל אם ברכב המדובר מותקן אחד כזה אני ממליץ על נסיעת מבחן ממצה בתנאים מגוונים ככל האפשר שיכללו דימוי נסיעה בפקק, זינוק בעליה ותאוצות עירוניות.

 

בהצלחה.

פורסם
היי,

 

למרות המוניטין שיצא לכלי רכב צרפתיים – סיטרואן C4 פיקאסו הוא רכב טוב מאד. מרווח אך לא מרגיש מגושם, תיבת הילוכים רובוטית חלקה וטובה, גמישות בסידור המושבים וגם צריכת דלק סבירה. אין הרבה משמעות למקור הרכב – אדם פרטי או חברת ליסינג, כל זמן שאתה מקפיד לקבל את פירוט ההסטוריה של הרכב ולערוך לו בדיקה במכון בדיקה מורשה כדי לדעת בוודאות את מצבו. שתי האלטרנטיבות האחרות שציינת נופלות, לדעתי, באופן משמעותי: קיה בגלל הגודל והסרבול (למרות שהוא רכב טוב מאד, ברגע שיוצאים מחוץ לעיר) ורודיוס בגלל אי שמירת הערך ומיעוט כלי הרכב הזמינים לרכישה.

 

מקווה שעזרתי,

גיל מאוויס

 

אתה בטוח שנסעת על הרכב? אמנם חלק זה ענין אוביקטיבי אבל לא נראה לי שאפשר להגיד על התיבה הרובוטית הזו חלקה,

לפותח השרשור אכן המלצה חמה לסיבוב לא קצר ברכב לפני רכישה, בדיקת ספר טיפולים שנעשו במורשה, אל תפסול את הגרנדיס צריכת דלק לא טובה מאוד אבל רכב נוח ומרווח כנ"ל לגבי הטרג'ט ששם בדיזל הצריכה סבירה.

×
×
  • תוכן חדש...