Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5553 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

האם זה יעבוד תקין ממיר מאלה (4 תוצאות ראשונות ) , כמה W צריך לשואב אבק?

 

האם משתלם לקנות את זה מהארץ או חו"ל (ראיתי בEBAY מחירים מצחיקים).

 

תודה.

פורסם

שואבי אבק ביתיים רציניים מגיעים עם הספק של 1000-2000 וואט. הממירים אליהם קישרת מחזיקים 500W ביום טוב עם רוח גבית חזקה + מעט אופטימיות.

 

פיתרונות אפשריים:

1. כבל מאריך מבית לחניה.

2. מטבע של חמישה שקלים בתחנת הדלק החביבה עליך ויש לך שואב תעשייתי שעומד לרשותך.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

תודה,חבל.

 

לגבי הפתרונות שהצעת לי:

1.החנייה קצת רחוקה מהבית אז לקנות גליל 15-20 מטר טיפה בעייתי.

2.אני גר במקום שכוח אל ללא תחנות דלק עם שואבי אבק.

 

 

אשמח לעוד הצעות.

פורסם

בבקשה אתר אמין , תמיד קונה ממנו אביזרים לרכב , תוצרת סינגפור , סין

יחזיק 1000 W בכיף , מחיר מצחיק של 146 ש"ח , משלוח תוך שבועיים

 

 

http://www.dealextreme.com/p/senpower-1000w-car-12v-dc-to-220v-ac-power-inverter-with-universal-socket-adapter-21983

 

גם חיבור ישירות מהמצבר , וגם חיבור ישירות מפתח הסיגריות באוטו , לא ממליץ לחבר לשם יכול להישרף בכיף , תחבר ישירות למצבר.

 

 

תהנה

פורסם

אתה טועה , הזמנתי משם מוצרים במחיר כולל עד היום בסך של 3000 דולר

חוץ ממכשיר אחד שהגיע לא תקין , הוא צולם במצלמה התמונות נשלחו אליהם וקיבלתי מוצר חדש , הכל תקין עם האתר הזה

 

EBAY משלוחים עולים כסף אל תשכח

DEAL הם בחינם

פורסם

חבילה של 50 מטר כבל + שקע + תקע יעלו לך כ-160 ש"ח. אם תקנה כמה שאתה צריך לפי מטר (20?), יעלה פחות (מספיק לך כבל 1.5 מ"מ 3 גידי). הרבה יותר זול מהממירים.

:turn-l:
פורסם

לי נראה שחיבור של שואב על ידי ממיר מתח יהיה עומס גדול על המצבר (כמובן שאתה צריך רכב מונע) ולא הייתי ממליץ לך.

פורסם

אל תשכח שזרם ההתנעה יכול להגיע ל50% מהזרם (הספק) הנומינלי.

אני הייתי נצמד לכבל מאריך, ארוך ככל שיהיה. זה הפתרון הטוב, הפשוט והזול ביותר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

גם אני לא ממליץ לחבר שואב אבק ביתי לשקע המצת.

 

אף פעם לא מזיק שיש בבית כבל חשמל ארוך, מה גם שמדובר בהשקעה נמוכה יחסית שטובה להרבה שנים.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

שמע לא מומלץ למצבר שואב, מכיוון שגם 1000W זה לא מספיק זה הרבה אבל שואבים צורכים המון וזה ישאב לך חלש

אני ממליץ שתיקנה משהו כזה

http://www.tecnik.co.il/ProductInfo.asp?ProdId=2294

כבל מאריך על תוף כזה יש לך מ20 מטר ב140 25 ב160 50 ב200 לא חסר וזה יותר זול

והרבה יותר בטוח לאוטו ולשואב ויותר חזק, ומכיוון שאם תחבר למצבר, אתה צריך אוטו מונע ולנקות במשך שעה אוטו מונע זה מסריח כי כל האגזוז פולט גזים שלא תפספס תריח וחבל על הדלק

פורסם

פתרון של ממיר להספקים הנ"ל לא מומלץ!

א. צריכת זרם של קרוב ל-100 אמפר כדי לתת את ההספק הנידרש.

ב. לא כל מכשירי החשמל מצליחים לעבוד עם ממירים. זרם התנעה שהממיר לא מספק.וצורת הגל שמוציא הממיר שאינה תמיד גל סינוס.

לך על הפתרון שרוב החברים מציעים !

חג שמח!:-)

צ'צ'יק

×
×
  • תוכן חדש...