Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5575 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יש לי הונדה סיויק שנת 99, ואני מחפש רדיו דיסק איכותי,

הרבה זמן לא התעדכנתי ואני רוצה לדעת איזה דגמים טובים יש היום בשוק?

אני מעדיף יציאת usb ותמיכה באייפון, שיהיו לפחות 2 יציאות למגבר והרבה אפשרויות כיוון,

איזה דגמים מומלצים בטווח מחירים של עד 1500 שקל בערך?

 

תודה.

פורסם

ה785/6 מכשיר מעולה ונכנס לך בתקציב. אבל מאוד קשה להשיג אותם בחנויות, אם אתה פתוח ליד 2 אז יש כמה בפורום למכירה הייתי שוקל גם רכישה של פיוניר 7150/7250

A3

K04 Inside

פורסם

בסכומים האלה זה הרדיו דיסקים המומלצים?

קיבלתי גם הצעה על alpine 9882 ו- alpine 113bt איך הם?

 

שוב תודה.

פורסם

יש לי את הקלריון 948 אומנם אין לו יצאית USB אבל מכשיר מאוד איכותי ובסכום של כמעט חצי מהתקציב שהצעת

8)
פורסם

ממליץ בחום על הקלריון של מוטי 948 מכשיר מדהים, אם אתה כמובן מוכן לוותר על USB המכשיר הזה האופציה הטובה ביותר לדעתי.

 

יש כאן סרטון:

 

פורסם

פיוניר מסדרה 8 החדשה נראה מאוד פונקציונלי.

כמו כן, קלריון CZ500A מאוד איכותי ודי פונקציונלי.

Pioneer P90RS | Celestra RA | Seas Lotus Reference

פורסם

אני צריך עד מחר להזמין, לבן דוד שלי יש חנות והוא מביא לי מחירים טובים,

לפי ההצעות ראיתי את הקלריון dxz785usb, ללכת עליו או שיש עוד מכשיר שכדאי לבדוק?

 

תודה.

פורסם

אדיו קינג , ככה לידע כללי .

 

יותר לא מייצרים רדיו דיסק של אקפילס.

 

:roll:

W520 Alpine. Focal Utopia Mid. Focal utopia tweeter. Focal Utopia Woffer. JBL MS-8. Celestra -DA2K.tru- super billet 6 . 33KX Focal.

by: 2 xs-power

פורסם

כן אני יודע.

אבל ה-CD5030 הוא מהסידרה החדשה שלהם

שעדיין נימכרת וניתן למצוא אותו בחנויות במחירים טובים.

הרדיודיסק הזה עונה על כול הדרישות שלו ויותר ,והוא אחד הטובים שניתן להשיג במחיר הנ"ל.

×
×
  • תוכן חדש...