Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין 2 הפורד מונדיאו עם המנוע החדש 240 כ"ס לבין הסקודה סופרב 1.8 בגרסה הבחירה.

על פניו המונדיאו מוצאת חן בעיני יותר אך צריכת הדלק מדאיגה אותי - קראתי בכתבות שעשו באוטו ובהגה שהמונדיאו צורכת כ-30% יותר דלק.

הסקודה בעלת תא מטען גדול יותר ונראית איכותית יותר מבפנים

הפורד בעל מנוע חזק בהרבה מעט רחבה יותר ומגיעה מאובזרת טוב יותר, אך צריכת הדלק מדאיגה אותי

 

האם הגיוני שצורכת 30% יותר?

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

המונדאו רכב פשוט מעולה,חוץ מהעיצוב של תא הנוסעים,הוא עולה בכל תחום בכמה דרגות על הסופרב.

30% הבדל נשמע מאד לא הגיוני.

פורסם

זה מאוד תלוי באופי הנסועה. אם תיסע רגוע, לפי נתוני היצרן תשיג במונדיאו צריכה גרועה בכ-10% בממוצע. אבל אם תלחץ על הגז (ואני לא רואה סיבה לקנות אוטו עם 240 כ"ס אם אתה לא רוצה ללחוץ על הגז) בוודאי שתבזבז יותר.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
המונדאו רכב פשוט מעולה,חוץ מהעיצוב של תא הנוסעים,הוא עולה בכל תחום בכמה דרגות על הסופרב.

30% הבדל נשמע מאד לא הגיוני.

 

טוב שלא עפת על עצמך - הסופרב מרווחת יותר מאוחר, היא איכותית יותר ומאובזרת היטב (היו כמה עדכוני איבזור לגרסת הבסיס).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אני עברתי מ- 160 כ"ס ל- 211 כ"ס, ורואה הבדל בצריכת הדלק. לכן דווקא מאוד הגיוני שמעבר ל- 240 כ"ס יהיה משמעותי בהקשר זה.

אני די סולד מעיצוב הפנים של המונדאו. אבל מי שמחפש רכב גדול - באמת אלה שתי בחירות הגיוניות. למה שלא תבצע נסיעת מבחן ותבדוק במחשב הדרך את צריכת הדלק במהלכה אם היא חשובה לך כל כך? (בהנחה שאפשר בשתיהן, אבל גם אם לא, הרי זה לא שלכתבי הרכב של שני עיתונים נפרדים יש איזה אינטרס לשקר לך בנושא זה...)

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
טוב שלא עפת על עצמך - הסופרב מרווחת יותר מאוחר, היא איכותית יותר ומאובזרת היטב (היו כמה עדכוני איבזור לגרסת הבסיס).

המונדאו לא פחות מאובזרת,לא פחות מרווחת,אני יתן לך קרדיט קטן על ההבדל הקטן האיכות.

מצד שני המונדאו מתנהגת יותר,מתקשרת יותר,מהנה יותר,נוחוה יותר,חזקה הרבה יותר,יפה יותר,אמינה יותר,אחריות טובה יותר,..אני בטוח שהמונדאו רכב הרבה יותר טוב!.

פורסם

המונדיאו מצויינת. אין ספק.

 

לגבי האמינות, לא הייתי עף על עצמי ויוצא בהצהרות שכאלה לגבי המונדיאו, בעיקר אחרי שכמה מכריי שהייתה בבעלותם מונדיאו 2.3 (בליסינג) התלוננו על תקלות כאלה ואחרות (חשמליות ופלסטיקה נושרת).

 

נכון. היא נוחה יותר, מאובזרת היטב (הסופרב Elegance עוד יותר, ורשימת האופציות מרשימה עוד יותר), טובה יותר מבחינת הנאה מנהיגה ויש שיגידו יפה יותר (אני אישית פחות מתחבר אליה. אהבתי יותר את הדור היוצא).

לא נהגתי ב-EcoBoost אך לפי הביקורות מחו"ל (וגם מהארץ) נאמר שההתנהגות שלה איבדה לא מעט מיכולתה בעקבות תוספת ההספק המוחשית על הגלגלים הקידמיים...

 

בסופו של יום, אני בספק רב אם מישהו מהרוכשים הפוטנציאלים הולך עליה בגלל העדיפות הדינמית.

 

בינתיים רואים יותר ויותר סופרבים על הכביש, גם 2.0TSI, והיא בהחלט בחירה מצויינת (גם בגרסת הבסיס). ותסלחו לי, כל הדיבורים על כך שהיא נוקשה ובלתי נסבלת - בולשיט. נהגתי בהשקה ללקוחות - על שלל הגרסאות - אין ספק שהסופרב על 17' הייתה מעט נוקשה יותר (וה-16' נוחה יותר) ורמת הנוחות הייתה מספקת בהחלט. זאת לא C5 והיא רחוקה מכך, אך רחוקה מלהיות מרסקת עצמות / לא נוחה בעליל / לא נוחה וכדומה.

יתרה מכך, לא מזמן יצא לי לעשות סיבוב קצרצר על ה-2.0TSI, שנועלת חישוקי 18' וגם שם העסק בסדר למרות הנוקשות היחסית.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

אוראל, חבל על הזמן מקלדת שלך. ההבדל בין המכוניות הוא הרי 0.3 שניות, ופעם אחרונה ששאלתי אותו אם בכלל נהג על הרכבים שהוא מדבר עליהם - הוא לא השיב לי. נראה לי, לאור זאת, שהגיוני להניח שגם על אלה (המונדאו אקובוסט החדשה וסופרב 2.0T) לא נהג.

 

אני עדיין שוקל מה לעשות עם הדיבה שהוציא לי בשרשור אחר, בו טען שאני מקבל אחוזים מצ'מפיון על התגובות שלי פה, ושאת הרכבים שלי אני מוכר בכלל לטרייד אין משום שיאן להם קונים, ומשקר על זה פה בפורום. הוא אפילו לא טרח להתנצל...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
אוראל, חבל על הזמן מקלדת שלך. ההבדל בין המכוניות הוא הרי 0.3 שניות, ופעם אחרונה ששאלתי אותו אם בכלל נהג על הרכבים שהוא מדבר עליהם - הוא לא השיב לי. נראה לי, לאור זאת, שהגיוני להניח שגם על אלה (המונדאו אקובוסט החדשה וסופרב 2.0T) לא נהג.

 

אני עדיין שוקל מה לעשות עם הדיבה שהוציא לי בשרשור אחר, בו טען שאני מקבל אחוזים מצ'מפיון על התגובות שלי פה, ושאת הרכבים שלי אני מוכר בכלל לטרייד אין משום שיאן להם קונים, ומשקר על זה פה בפורום. הוא אפילו לא טרח להתנצל...

אדון עו"ד,לך על זה,אני מציע לך לשים את המילים שלך במעשים!!.

אם אתה כולל רוצה דיבה אתה תקבל,לך על זה ותפסיק לבלבל את המוח!.

חוץ מזה,זה שניכם+אדון אייל המומחה לענייני שקשוקה,הרי בעלי מניות בחברת VW,הגיע הזמן שתפסיקו לקטול כל פעם שרושמים שתי מילים על VW היקרה שלכם,זה פתאטי לגמרי,תתבגרו או תתגברו!.

פורסם

מנהלים: לא הגיע הזמן קצת להרגיע את אדון רון מהשמצותיו חסרות הבסיס? לא רק שהוא משמיץ, הוא גם מסרב להתנצל. :roll:

מילא, אם לפחות היה עונה לשאלה על איזה רכבים בדיוק נהג שהוא ככה עורך השוואות ונותן המלצות, אבל זו בפני עצמה כנראה לא סיבה להדחה :lol:

 

OFFTOPIC: הלוואי באמת שהיו לי מניות ב- VW...

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם
מנהלים: לא הגיע הזמן קצת להרגיע את אדון רון מהשמצותיו חסרות הבסיס? לא רק שהוא משמיץ, הוא גם מסרב להתנצל. :roll:

מילא, אם לפחות היה עונה לשאלה על איזה רכבים בדיוק נהג שהוא ככה עורך השוואות ונותן המלצות, אבל זו בפני עצמה כנראה לא סיבה להדחה :lol:

 

OFFTOPIC: הלוואי באמת שהיו לי מניות ב- VW...

אדון העו"ד נא להתנהג בהתאם!

הכללים חלים גם עליך!

חבל שבגלל אנשים כמוך אנשים נרתעים מלהעביר ביקורת מוצדקת או לא על הרכבים של VAG.

רק תזכורת,כאן זה לא איראן.

פורסם

כל שרשור שאתה נמצא בו הופך להתנצחות, ועדיין מבלי שבכלל ענית לשאלה אם נהגת ברכבים עליהם אתה מחווה דעתך (ולכן אני מניח שמעולם לא). שים לב לתגובה הראשונה האינפורמטיבית מאוד שלך פה - לעומת התגובה שלי. אני משתדל לתרום מניסיוני, בעוד אין לי מושג מה אתה מנסה לתרום.

אבל זהו, אני נשברתי. נצחת.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

בסקודה כבר עשיתי נסיעת מבחן והאוטו באמת מרשים.קצת התאכזבתי מתחושת המנוע האיטית יחסית בתחילת הנסיעה ביחס למאזדה 6 שלנו, ביחס לאופל אינסיגניה בכלל אין על מה לדבר

ביום שלישי יש לי נסיעת מבחן בפורד ואז נהיה יותר חכמים


×
×
  • תוכן חדש...