Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5592 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

מחוג הדלק בפונטו שלי תקוע על מקסימום.

 

למען האמת בשיטוט ברשת לא מצאתי יותר מדי

למיטב הבנתי ישנו מצוף ויוניט ,לדעתי היוניט מנותק או מקוצר והוא שעושה את הבעיות.

 

מישהו מחזיק ספרות ויודע היכן הוא ממוקם ומה הנתונים שלו ? (מתח התנגדות)

 

תודה רבה

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם

במכוניתך יש מחשב מרכזי (BODY COMPUTER) שמחלק ומעביר נתונים שונים למחשבי הרכב השונים כולל לוח השעונים הממוחשב בתקשורת (CAN) דיגיטלית.

מצוף הדלק (אין כל יוניט) מתחבר עם 2 חוטים אל המחשב המרכזי הזה ופעולה לא זהירה עלולה לקלקלו.

בברכה - רפי לין

פורסם

אריאל

זה משעשע ועצוב ביחד

החלפתי מצבר שהתרוקן במוצ"ש אחרי טיול עסקי בחו"ל.

 

ככה שהרכב ישב עם מצבר ריק.

סתם כקוריוז , במהלך השבת לקחתי מרכב של חבר שלי מצבר בהספק זהה כדי לוודא שזה אכן המצבר.

 

כבר אז ראיתי שהמד דלק מתרומם למקום שלא הכרתי לפני (מקסימום ++)

אחרי שהחלפתי מצבר ונסעתי קצת כבר הבנתי שמשהו לא תקין.

אל תסתכלי בקנקן לכי תעשי קפה

פורסם

אז בוא נקח את מה שמשעשע:

אם אחרי שאתה נוסע ונוסע מד הדלק נשאר במקסימום ולא צריך למלא דלק - האם אפשר לבקש לקבל את המצבר הזה עד שירדו מחירי הדלק?

ילה גבר בא נראה! מר +1
פורסם

קרה לי פעם (ברכב אחר, לא בפונטו) שהמחוג נתקע על מקסימום.

אחרי כמה זמן באחת הנסיעות, מבט על המחוג הראה שהוא מצביע על 3/4 מיכל או מעט פחות. ומאז המחוג חזר לתפקד כרגיל.

 

אין לי הסבר, אני יכול לשער שהמצוף נתפס או נתקע מסיבה כלשהי והשתחרר לאחר זמן מה.

אני מציע לנסוע עם הרכב עוד כדי שמפלס הדלק ירד ולראות אולי ישתחרר בינתיים.

אם לא, אולי אחרי תדלוק נוסף יבוא פיתרון.

אם גם זה לא עוזר, גש לחשמלאי.

×
×
  • תוכן חדש...