Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5594 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

יש לי רכב וואן (מרצדס ויטו) ,

כרגע מותקנת בו מערכת של אקליפס, עם זוג קומפוננט של הרץ מקדימה + זוג (לא מכיר את המונח המקצועי) מה שנקרא 6-9.. עם מגבר מכובד וסאב של בזוקה.

למרות כל חיפושיי בעבר אחרי מערכת איכותית , מסתבר שאני מסוגל להתפשר על איכות לטובת נוחות (MP3), ואני כבר לא מכניס דיסקים למערכת אלא מאזין רק דרך דיסק און קי. הבעיה שהמערכת מקבלת דיסק און קי רק עד 4 ג'יגה, וזה לא מספיק לי.

 

עברתי במשך מספר שעות על הפורום לפני שאני כותב, וזו פעם ראשונה ששמעתי על CARPC למיניהם.

תמיד תהיתי למה לא מייצרים דברים כאלה, לחברות המייצרות זה לא דבר כל כך מסובך.

הבעיה שלא הצלחתי להבין עד הסוף, כי נראה שהמערכות עדיין לא מגיעות בחבילה מסודרת וצריך לארגן חלקים באופן עצמאי..

ראיתי מודעה שרשמתם רשימה של מה צריך, אבל לא רשום דגמים ספציפיים.. איך אדע מה מתאים?

נניח לוח אם, כל לוח אם של PC רגיל מתאים או שזה לוח אם המיועד לרכבים?

כנ"ל לגבי השאר.. הבנתי שזכרונות/הארדיסק זה רגיל..

מה לגבי כרטיס קול? האם כרטיס קול מקצועי/חצי מקצועי (מאלה שמשתמשים באולפנים ביתיים) מבוססי USB , יתאימו?

או שיש כרטיסי קול המיועדים לרכבים?

 

כנ"ל מערכת ההפעלה, הבנתי שאפשר להתקין ווינדווס.. האם זה ווינדווס רגיל או שזו מערכת ייעודית לרכב?

 

ואחרי כל החפירה הזו, אני לא אתנגד גם לאלטרנטיבה

מכיוון שאין לי צורך ב GPS, ושום רצון לדיוידי או משחקים.. גם מצלמת רוורס כבר יש לי נפרדת..

כל מה שאני רוצה זה לחבר הארדיסק עם נניח 160 GB ולשמוע MP3 באיכות טובה.

האם יש נגן שיודע לקבל הארדיסק נייד ב USB ולנגן שירים מתוכו? זה יפתור לי את הכאב ראש של ה CARPC..

וחשוב שלנגן הזה יהיו מספיק יציאות למגבר 5 ערוצים..

 

 

סליחה על החפירה ואודה לכם על כל עזרה שאקבל.

אפילו אם רק תתנו לי כיוון שאדע מאיפה להתחיל לחפש

תודה , אמיר.

פורסם

מה התקציב שלך לפרוייקט?

מה אתה רוצה מהמחשב?

יש ידע בסיסי במחשבים(אם כן-יעזור,אם לא-לא נורא אל תחשוש)?

בשיפוצים...

פורסם

לבנות car pc שלם רק בשביל שתוכל לשמוע מוזיקה מהרדיסק זה מיותר. יש היום נגנים עם הרדיסק מובנה במחיר לא יקר במיוחד ובלי להסתבך.

פורסם

תחשוב איך ניהול של HD בגודל שכזה יראה מיחידת ראש שיש לה איזה 4-5 שורות סה"כ במקרה הכי טוב... זוועה.



 

הפתרון הטוב תהיה יחידת דאבל דין או CARPC

 

גם נגן - בתוך רכב - לא בטיחותי לתפעל בזמן הנהיגה.

 

אולי שימוש בIPAD או גאלאקסי אבל אני בטוח שזה רחוק מכוונת המשורר כאן שלא לדבר על התקציב הדרוש בכדי להטמיע בצורה יפה ואנושית דבר שכזה בתוך רכב בכדי שיהיה בטיחותי ונוח לתפעל...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שלאחרונה אני שומע מהגלאקסי דרך BT באקליפס.. וזה סבבה

אבל אני לא רוצה לחבר נגן חיצוני.

יש אצלי אפשרות גם ל 2דין ברכב, אם אני מבטל את התא שמתחת למערכת

ובעניין תקציב, אל תתיחסו לזה, אני מוכן להשקיע . את ההאארדיסקים כבר יש לי מכל הסוגים :)

עוד דבר, חשובה לי מאוד איכות סאונד גבוהה, אני במקצועי סאונדמן אולפן ואני מודע לזה ש MP3 לא איכותי כמו דיסק

אבל זה הרע במיעוטו..

 

בכל אופן לא משנה לי אם זה קארפיסי או מערכת רגילה רק שתהיה לי אפשרות לחבר הארדיסק ושיהיה נוח לבחור שירים

ושיהיה איכותי.. ולתקציב אני אדאג בעצמי , אל תתייחסו אליו.

 

תודה על ההמלצה על הפיוניר, אני בודק אותו.

אבל אשמח לעוד המלצות בכל מקרה

פורסם

מקסימום איכות במינימום תקציב זה CARpc.

1K ש''ח מחשב(לוח אם+RAM+HDD+מעבד)

+-1K ש''ח מסך מגע.

+-500 ש''ח ספק כוח.

+-200 כבלים.

כרטיס קול תלוי בך.

 

זה הבסיס,מפה אפשר כבר להוסיף:

BT

GPS

OBD2

ועוד.

בשיפוצים...

פורסם

עם כל הכבוד לCARPC ועם כל הכבוד לזה שאני בעלים של אחד



עם כל הכבוד לפרוססור ברמה מאוד גבוהה - עם כל הכבוד לזה שאני בעלים של אחד

 

ללכת על פרוייקט כמו CARPC זה משהו שרצוי להשאיר לאנשים שיש להם ידע של טכנאי PC ומעלה - רצוי גם ידע בתכנות.

 

אם אין דרישה לקוסטומיזציה מיוחדת של מראה הFE (תוכנת המולטימדיה) ואין דרישה לדברים מיוחדים כמו OBDII וTPMS (חיישני לחץ אוויר בגלגלים) שיבואו מהקונסולה המרכזית של המחשב וכו' וכו'

 

אין שום טעם ללכת על CARPC ועדיף בלב שקט ללכת על יחידת דאבל דין שיש לה שלוש יציאות למגבר, יכולות קרוס אקטיבי וTC ורצוי גם אופציה של יציאה אופטית.

 

יחידת דאבל DIN שיש לה DVD בפנים וגם כניסת USB צריכה להיות מעל ומעבר, אין שום דבר רע גם בDOK של 64 גיגה אבל אני בטוח שיש כאלו שיכולות לזהות HD כהתקן DOK.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

+1

 

יש לי את הJVC AVX-836 ברכב, מחובר אליו הארד דיסק של 320 GB . המכשיר קורא אותו ללא בעיות וגם הדיפדוף בין התיקיות מאוד נוח.

 

 

 

אלי

 

פורסם

תודה על ההמלצות

הלכתי לבדוק את ה JVC 836

ולמתקין היה אותו ברכב אז עשינו בדיקה והמכשיר לא קרא את ההארדיסק שלי.

הוא אמר שהדיסק צריך להיות מפורמט ב FAT32 , וניצולת של עד 500 MA

 

זה נכון? האם יש צורך בקונפיגורציה מיוחדת להארד דיסק או שהמכשיר שלו פשוט לא קיבל את הדיסק?

 

ובנוסף הוא המליץ לי על ה ALPINE 502, גם 2 דין מסך מגע והכל..

אתם מכירים אותו? איך הוא יחסית ל JVC?

אני יודע שכל המוצרים האלו הם מותגים, אבל לצערי אני לא מבין גדול במערכות אודיו לרכב כדי להתמצא בזה..

בכל אופן כמו שאמרתי , שני דברים חשובים לי. 1. שידע לקבל הארדיסק מלא ב MP3,WMA,WAV וכו..

2. שיהיה מכשיר איכותי עם אפשרויות לכיוון חיתוכים איקיו שליטה על הסאב ועוד.

פורסם

המתקין שלך צודק בדבר אחד, ההארד דיסק צריך באמת להיות מפורמט ב FAT32 .

מבחינת נפח ההארד דיסק הוא טועה. אצלי ברכב במכשיר מזהה את ההארד דיסק בלי שום בעיות.

 

לא השוואתי את האלפיין ישירות לJVC אבל קח בחשבון שכל האופציות שקיימות בילט אין בJVC עולות הרבה מאוד כסף כדי להוסיף אותם לאלפיין מה שהופך אותו לקנייה יקרה מאוד יחסית לJVC.

 

 

 

אלי

 

פורסם

500 MA הכוונה מיליאמפר, חשמל.. לא נפח :-)

אבל תודה על התגובה אני אפרמט את ההארד דיסק ואלך לשם לבדוק שוב..

פורסם

מילי מסמנים עם ''אמ'' קטנה,''אמ'' גדולה זה מגה.

+1 לJVC,הוא מגיע כבר עם כל הפיצ'רים,פיצ'רים שבאלפיין צריך לשלם עבורם.

בשיפוצים...

×
×
  • תוכן חדש...