Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים הפוסט הקודם שלי היה

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=352601

 

אצטט משם:

 

אני כרגע מתלבט לפני קניית רכב בתקציב של עד 180K שיחזיק אותי ל 2-3+ השנים הקרובות

אפשר לחרוג במעט מהתקציב אם ישתלם (כנ"ל על לרדת :smile: ).הדרישות שלי הן:

- רכב יוקרתי ואיכותי שיהיה ממש נוח להיות בתוכו

- עיצוב ייחודי ומרשים

- 4 מקומות לפחות

- שליטה על ההילוכים מההגה

- ביצועיים ספורטיביים

- עדיפות להנעה אחורית (בהנעה כפולה אין ממש יוקרה חוץ מ S3 שלא אהבתי והיא גם לא הנעה כפולה באמת)

- מושבי עור

- אמינות ותחזוקה סבירה

- לפחות שנת 2007

 

אוקיי. אז נתחיל בזה שהרכב האידיאלי שאני רוצה זה 130i M אבל זה לא ריאלי במחיר ואין בארץ בכלל.

לאחר מכן העדיפות הולכת ל 135i שהייתה אחת שפיספסתי בארץ וגם מחירה חורג מהתקציב שלי.

נשארתי עם האופצייות של סדרה 1 וסדרה 3, בסדרה 1 המנוע הוא רק 2000 ממה שיש בארץ וזה מאוד חלש

ויבאס אותי.

 

בסדרה 3 לא אהבתי את הצורה, היא מאוד ארוכה ואני אוהב רכב קטן וקומפקטי כמו ה 120\130.

 

לאחר שירדתי מ S3, GTI, STI, EVO, INFINITI כיוון שלא התחברתי אליהם

לא נותר לי הרבה אופציות אלא הבימר.

 

השאלה שלי היא האם זה ריאלי ואמיתי לקחת 120i במצב מצויין ולהתחיל לשפר אותה (במקצוענות ובהשקעה)

עד כדי ביצועים שמתקרבים ל 130i M ? בכיוון של טורבו ושאר החמוצים ?

 

אשמח לעצות ממבינים בתחום לפני הקנייה המוצלחת \ הטעות הדרמטית.

8)

פורסם

השיפור יעלה כמו 130I חדשה,

אם היית מדבר על BMW ישנות יותר אז היה קצת פשוט יותר, עם המערכות של היום תצתרך להשקיע סכום עתק.

 

לא חושב שיש מוסך שיבצע את העבודה או שיש לו את הציוד לבצע את זה .(הרי לא יעשו לך קידודים ופריצות לכל המחשבים ברכב במוסך מרכזי נכון ?)

 

*מעניין כמה ייצא החלפת מנוע + כל החלקים מסביב + גיר + מחשבים + מערכת דלק + מערכת הצתה סעפות טורבו צנרות, האוטו יצתרך ניהול חיצוני והחלפת חצי מהחיישנים (עוד לא נכנסתי להתנהגות ושלדה!!)

פורסם

זה יהיה הזוי לחלוטין לקחת 120 ולנסות להביא אותה לרמה של ה135, את ה135 להביא לרמה של M5 הרבה יותר פשוט.

 

מה לגביי המיני קופר S ?

haters will hate

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לא אהבתי את המיני קופר.. באמת שאני כבר לא יודע מה לקנות..

אפילו התחלתי לחשוב על גולייטה 1.8 טורבו :\

פורסם

120 לא מרגישה יוקרתית בפנים, לא נוחה לישיבה או נסיעה, מעוצבת לא משהו אם לומר את האמת, לא נוחה ליושבים במושבים האחוריים, הביצועים לא ספורטיביים, ההנעה האחורית לא באמת באה לידי ביטוי (על אף שהרכב מתנהג נהדר) והמכונית כולה די מאכזבת.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אלפא 159 2.2 סלספיד תענה על כל דרישותיך (חוץ מהנעה אחורית). זאת בהנחה שיש לך עניין בהתנהגות ולא רק בכוח, כי בוודאי אפשר למצוא יותר כ"ס לשקל - בוודאי במשומשות. תבדוק איזה שנה תכנס לתקציב שלך, נראה לי שנת 2008 (ניחוש).

 

נשמע לי שאתה לא אחד שחושב על אלפא יותר מדי דברים טובים - תחשוב שוב. 159 היא מכונית איכותית ואמינה ביותר (ואם כבר הטענה הנפוצה כלפיה מצד האלפיסטים הוותיקים זה שהיא "גרמנית מדי") ואולי המהנה ביותר לנהיגה בסגמנט שלה.

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם

אני אולי אחזיר אותך לפוסט המקורי, ואשאל למה לא לייבא 130 או 135 ביבוא אישי?

זה לא הליך כ"כ מסובך, במיוחד אם תמצא סוכן מנוסה ואמין, וגם יחסוך לך לא מעט כסף.

למה לך "להתפשר" על 120, ולקבל מנוע חלוש, ותוספות מועטות ביותר?

×
×
  • תוכן חדש...