Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוחר רכב נוכל באזור נתניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5610 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

רק אני כאן לא רואה בעיה משמעותית ברכב ?

אז הסוחר שיקר לך פה ושם, אבל בסך הכל הרכב נשמע במצב ממש טוב. בטח ביחס למחיר הזה!

קקטוסולר ידנית

 

פורסם

יש לי בעיה עם הכותרת של הדיון "סוחר רכב נוכל מנתניה".

נו? גם השמש זרחה היום, אז עושים מזה כותרת?

כותרת ראויה היא כשתמצא סוחר רכב שאינו נוכל, מנתניה...

 

וכמו שאמרו לך - יש לך חלק גדול בזה שנפלת קורבן לרמאות קטנה. אני לא בודק רכב שאני מתעניין בו, לפני שאני רואה רשיונות. בבדיקה הקטנה הזו כבר היית יכול להבין שמשהו כאן מסריח.

 

כפרות, עוד מעט תקבל חזרה 3000 שקל בגריטה. כל השיעור עלה לך 1000 שקל. מציאה לעומת השיעור שהאכיל אותי סוחר רכב דמיקולו כשמכר לי פיג'ו 309 שהורכב משתי מכוניות, בקומבינה עם מכון בדיקה בראשון לציון. ואף פעם לא הבנתי למה הרכב לא עוצר בקו ישר...:shock:

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש לנו בחצר 309 1991 1.6 אוט. יד שניה (שתיהן במשפחה) 127000 ק"מ. 2000 ש"ח.לפני שבוע הניע. לא עונה ליותר שאלות מאשר איפה ומתי נוח לנו שיבואו לראות .ואני לא סוחר.סוחר היה עונה ככה על אוטו של פי 10 - אם בכלל היה יורד עד כאלה.

פורסם
יש לי בעיה עם הכותרת של הדיון "סוחר רכב נוכל מנתניה".

נו? גם השמש זרחה היום, אז עושים מזה כותרת?

כותרת ראויה היא כשתמצא סוחר רכב שאינו נוכל, מנתניה...

 

אהבתי, מישהו מכיר סוחר רכב שהוא לא נוכל? הרי זה מקצוע,דבר שני גם לא עושים אם זה כלום,ראה אורן ממן:evil:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=285447&highlight=%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%9F+%D7%9E%D7%9E%D7%9F

פורסם
רק אני כאן לא רואה בעיה משמעותית ברכב ?

אז הסוחר שיקר לך פה ושם, אבל בסך הכל הרכב נשמע במצב ממש טוב. בטח ביחס למחיר הזה!

 

 

לא רק אתה

 

 

אם היית צריך לסדר רק את מה שרשמת ברכב בן 16, קנית מכונית במצב לא רע בכלל יחסית ל"נפילה בפח".

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
ומה בדיוק רצית לקבל ב 4,000 ש"ח ?

מכונית חדשה מהחברה, או שמא רצית מהמוכר אחריות ל 3 שנים ?

בסכום הנ"ל תגיד תודה שהיא עדיין במצב נסיעה..

 

נראה לי שרוב המגיבים פה מפספסים את מטרת השרשור שפתחתי ובגדול...

 

מטרת השרשור הייתה לספר את חווית הקניה הראשונה שחוויתי ולפרסם את שמו של הסוחר בפורום על מנת להזהיר "לקוחות" פוטנציאלים תמימים אחרים מפני נוכל.

 

ידוע לי שנפלתי בפח שטמן לי יוסי בעקבות העובדה שהוא סוחר רכב (כנראה מנוסה) והעובדה שבאתי לקניית הרכב הראשונה שלי תמים למדי. בנוסף אציין שנית שידוע לי כי השעור הזה יצא בזול.

 

לכל המגיבים בסגנון של :

"מה ציפית במחיר כזה? " לא ברור לי מה פשר התגובה, לידיעתכם, זהו המחירון של הרכב! ורכב במצב כפי שציינתי לא שווה מחיר מחירון.מה גם שכסטודנט שזקוק לרכב, אין לי את הלוקסוס לרכוש רכב שרק ירידת הערך שלו היא 4000 שקלים לשנה.

פורסם

לא נוכל ולא נעליים - גם לא נראה שבכלל נפלת בפח.

 

כולה רכשת רכב עם טסט לשנה ב- 4,000 ש"ח, אתה תסע בו שנתיים שלוש, תשקיע בו השקעה מינימלית ובסוף תגרוט אותו תמורת 3,000 ש"ח.

בקיצור, המשמעות של כל זה שאתה תסע ברכב (לא בטוח שהמכונית כזו עונה להגדרה רכב, אבל ניחא) במשך שנתיים - שלוש, תמורת מוטוריזציה סבירה + 1000 ש"ח.

הביטוחים לזה יעלו לך הרבה יותר...

פורסם
נראה לי שרוב המגיבים פה מפספסים את מטרת השרשור שפתחתי ובגדול...

 

מטרת השרשור הייתה לספר את חווית הקניה הראשונה שחוויתי ולפרסם את שמו של הסוחר בפורום על מנת להזהיר "לקוחות" פוטנציאלים תמימים אחרים מפני נוכל.

 

ידוע לי שנפלתי בפח שטמן לי יוסי בעקבות העובדה שהוא סוחר רכב (כנראה מנוסה) והעובדה שבאתי לקניית הרכב הראשונה שלי תמים למדי. בנוסף אציין שנית שידוע לי כי השעור הזה יצא בזול.

 

לכל המגיבים בסגנון של :

"מה ציפית במחיר כזה? " לא ברור לי מה פשר התגובה, לידיעתכם, זהו המחירון של הרכב! ורכב במצב כפי שציינתי לא שווה מחיר מחירון.מה גם שכסטודנט שזקוק לרכב, אין לי את הלוקסוס לרכוש רכב שרק ירידת הערך שלו היא 4000 שקלים לשנה.

 

למה נוכל ???? כי הוא סוחר? למה מוכרים פרטיים לא משקרים?

 

אני לא אתייחס לעניין הסכום אבל תהיה ריאלי, אתה אומר ששילמת מחירון ל רכב עם תקלות X, אתה שוכח מה זה רכב בן 15, המחירון נמוך כי הבלאי הוא חלק מהשקלול.

 

אני רק יכול לומר לך : תתחדש וסע בזהירות.

haters will hate

פורסם
נראה לי שרוב המגיבים פה מפספסים את מטרת השרשור שפתחתי ובגדול...

 

מטרת השרשור הייתה לספר את חווית הקניה הראשונה שחוויתי ולפרסם את שמו של הסוחר בפורום על מנת להזהיר "לקוחות" פוטנציאלים תמימים אחרים מפני נוכל.

 

ידוע לי שנפלתי בפח שטמן לי יוסי בעקבות העובדה שהוא סוחר רכב (כנראה מנוסה) והעובדה שבאתי לקניית הרכב הראשונה שלי תמים למדי. בנוסף אציין שנית שידוע לי כי השעור הזה יצא בזול.

 

לכל המגיבים בסגנון של :

"מה ציפית במחיר כזה? " לא ברור לי מה פשר התגובה, לידיעתכם, זהו המחירון של הרכב! ורכב במצב כפי שציינתי לא שווה מחיר מחירון.מה גם שכסטודנט שזקוק לרכב, אין לי את הלוקסוס לרכוש רכב שרק ירידת הערך שלו היא 4000 שקלים לשנה.

 

אתה מנותק לגמרי. "מצב מחירון" מתאים לשנה.לא הרי "מצב מחירון" בן שנה ("show"-,תצוגה) כמצב מחירון בן 17 ואם את זה צריך להסביר לך... כולם היו בשלב הסטודנט התפרן וקנו גרוט

הישאר באקדמיה.(מעניין מה אתה לומד)

פורסם

מסחר במכוניות הוא לגיטימי כמו כל מסחר אחר, ובדיוק כמו שאף אחד לא יצפה מהירקן שלו שיאמר לו שהירקות והפירות שלו רקובים ופגומים, או מבעל מסעדה שיאמר לו שהאוכל שלו תפל ולא טרי, כך סוחרי הרכב מנסים לייפות את הסחורה שלהם, קרי הרכב.

גם טריידמוביל או אוטודיל הם סוחרי רכב לכל דבר ועיניין.

חובתנו כצרכנים לבדוק את המוצר היטב ולא "לאכול" סיפורים של מוכרים, גם אם הם נשמעים אמינים.

בכל קניית רכב משומש חייב להתקיים הכלל - חשדהו (X3) וכבדהו, וכך נמנעים מנפילות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אכן, דין עגבניה כדין רכב עם מאות מכלולים.

ויש הבדל בין ליפות סחורה לבין לרמות לגבי תקלות ותיקונים נדרשים.

פורסם

לפחות מזלך שזה הפעם רק 4000 שקלים ולא סכום יותר גבוה.

 

פעם הבאה אל תוותר גם על בדיקת מכון.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מסחר במכוניות הוא לגיטימי כמו כל מסחר אחר, ובדיוק כמו שאף אחד לא יצפה מהירקן שלו שיאמר לו שהירקות והפירות שלו רקובים ופגומים, או מבעל מסעדה שיאמר לו שהאוכל שלו תפל ולא טרי, כך סוחרי הרכב מנסים לייפות את הסחורה שלהם, קרי הרכב.

גם טריידמוביל או אוטודיל הם סוחרי רכב לכל דבר ועיניין.

חובתנו כצרכנים לבדוק את המוצר היטב ולא "לאכול" סיפורים של מוכרים, גם אם הם נשמעים אמינים.

בכל קניית רכב משומש חייב להתקיים הכלל - חשדהו (X3) וכבדהו, וכך נמנעים מנפילות.

 

אין שום רע בלסחור במכוניות ואף יש אנשים שעושים את זה טוב מאוד.

גם אני חושב שתמורת 4000 שקלים אתה לא יכול לקבל מרצדס, אבל אין לזה שום קשר לדרך שהבחור

שיקר והציג את עצמו. סוחר מכוניות אם זו עבודתו, צריך להציג את עצמו כסוחר מכוניות.

ברגע שהוא מתחזה לבעל הרכב או משהו כזה (זה מה שהבנתי, לא ברור לי איך לא הסתכלו ברישיונות)

ושאשתו נוהגת, זוהי הונאה לכל דבר ודבר.

 

ושוב אין לי שום דבר נגד סוחרי מכוניות, שיבושם להם.


×
×
  • תוכן חדש...