Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוחר רכב נוכל באזור נתניה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5611 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה הקשר בין הדברים שהיה צריך להחליף לבין תאונה קשה?

 

איך ה"חבר מכונאי" שלך לא עלה על התקלות הרבות?

 

מה ציפית מ-4000 ש"ח?

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עם כל הכבוד, היו לך יותר מדי תמרורי אזהרה לאורך הדרך, שהיית צריך לשים לב אליהם ולא להמשיך בקנייה.

מה גם שלא ברור לי איך לא לקחת את הרכב לבדיקה (לפחות במוסך) ולא עיינת במסמכים שלו טרם הקנייה.

והמכונאי שעליו דיברת - לא שם לב שמשהו מסריח שם?

Hyundai Kona 2023 1.6T

 

I did not lose my mind, it was mine to give away

פורסם

אלף בית זה לבדוק תעודת זהות של המוכר מול רשיון הרכב, וזה עוד לפני שמסתכלים על הרכב בכלל.

הייתי מבקש שיפקסס לי את שניהם בתור התחלה.

בטח הוא היה מתחיל להתפתל והייתי יורד מהעיסקה.

 

 

בכל מקרה, אם הרכב עבר תאונת שאסי - לא הייתי נוסע בו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

הייתי מבקש שיפקסס לי את שניהם בתור התחלה.

בטח הוא היה מתחיל להתפתל והייתי יורד מהעיסקה.

אתה היית מפקסס מסמכים שלך לכל אדם אקראי באמצע רחוב מי שמבקש? (מי שמתקשר בקשר לרכב זה בדיוק אדם כזה בתור התחלה) אני לא.

 

לדעתי כל השרשור הזה מיותר, מכיוון שסה"כ הקונה קיבל רכב מטופל ובהתאם לשנתון והבלאי שלו. רכב שנת 94 זה רכב שעבר לא מאט ולצפות ממנו תקינות מכלולים של רכב שנת 2011 שרק ירד מפס הייצור זה אבסורד.

 

הבעייה, יש קונים שמצפים שאם הרכב נמכר במחירון הוא צריך להיות במצב של רכב חדש שיצא מחברה. בפועל יש ירידת ערך והמחיר של הרכב יורד עם השנים. וזה למה? מכיוון שהרכב מתבלה. לצפות מרכב בן 17 שנה שיהיה רכב במצב חדש זה השקפה בלתי מציאותית של הקונה. צריך להבין שלרכב יש בלאי.

 

RoeeS, לדעתי סע עם הרכב כמה שנים, תהנה ולאחר מכן או תמכור אותו ב-3000ש"ח או גרוט אותו. ניראה שקנית רכב מטופל (הוחלפו בלמ"ז וכד'). ניראה שעשית עיסקה משתלמת במיוחד. היו לי מספר רכבים ישנים (2 - שנת 93, 1- 91) והם נכמרו לאנשים שמבינים שעם כל הכבוד לאחזקה טובה, לרכב יש בלאי, כי זה לא רכב חדש ובהתאם גם המחיר הוא לא 300,000ש"ח.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

כל עוד אין לו תאונת שאסי - זה מקובל.

שאלת הפיקסוס היא היפוטתית , אתה שואל את זה כדי לראות אם הבן אדם מתחיל לירות תירוצים כמו מכונת ירייה.

 

אני אישית לא קונה רכבים במיקום רחוק מדי מהבית ומהסביבה שאני מכיר שיכולים לבדוק את הרכב ולוודא שהכל בסדר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

במקרה שנפגעה השלדה צריך לבחור את המקרה לגופו. אולי זה רק קצה שלדה. ממה שכתב הקונה לא הבנתי שמדובר על כך שרכב עבר תאונת שלדה. מבחינת תאונות פח, הרי ברור שרכב כל כך ישן משהו עבר בחיו.

מבעקבות המחיר, לא מחייב שבעל רכב קודם בדק את הרכב מבחינת תאונות שלדה. שוב, קונים רכב שנת 94 ולא 08.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים


×
×
  • תוכן חדש...