Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שמן מנוע תקן VW 505.00


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5615 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי שמן מנוע לפאסאט שלי ,שמן סינטטי 5W40 .

 

האם יש הבדל בין תקן VW 505.00 ל- VW 505.01 ?

 

האם יש הבדל / מהי החברה המועדפת : mobil oil או Liqui Moly עם אותם נתונים ?

 

תודה !

פורסם

לשימושים ברכבים סטנדרטיים שהוראות היצרן דורשות את התקן האמור קח את הזול בין השניים, שניהם טובים מאוד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
לשימושים ברכבים סטנדרטיים שהוראות היצרן דורשות את התקן האמור קח את הזול בין השניים, שניהם טובים מאוד.

 

תודה,

 

השאלה : המוסך מכר לי שמן לפאסאט תקן 505.01 , האם ניתן להשתמש בתקן 505.00 ?

 

ניתן לקנות את השמן 505.00 במבצע באופיס דיפו ב 30% פחות מהמחיר במוסך היבואן ,

 

לי חשוב איכות השמן .

פורסם

בוא נעשה סדר בדברים :

 

איזה שמן של איזה יצרן ניתן לקנות ב -30 אחוז פחות באוטו דיפו ומה מחירו ? (נגיד לך אם זה מחיר הגיוני)

 

בדוק בספר הרכב איזה שמן נדרש לרכב, אם אתה מתקשה נחפש בספרות הטכנית.

 

MOBIL עדיף , בין היתר בשל חשש לזיופים בLM

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
בוא נעשה סדר בדברים :

 

איזה שמן של איזה יצרן ניתן לקנות ב -30 אחוז פחות באוטו דיפו ומה מחירו ? (נגיד לך אם זה מחיר הגיוני)

 

בדוק בספר הרכב איזה שמן נדרש לרכב, אם אתה מתקשה נחפש בספרות הטכנית.

 

קניתי הבוקר שמן של loqui muly חמישה ליטר במחיר מבצע של 169 ש"ח במקום 240 ש"ח .

 

במוסך מורשה של צ'מפיון ( VW) מוכרים שמן מחברת Mobile לדוגמא 4 ליטר ב 250 ש"ח .

 

2 השמנים נמצאים בתא המטען של הפאסאט שלי .

פורסם

לכאורה, ההבדל בין התקנים VW505.00 ל - VW505.01 נשמע זניח (מה זה 0.01 בכלל ?)

 

למעשה , ההבדל גדול מאוד. ה - 00 הינו תקן מיושן ו"פרימיטיבי" . ה - 01 מחמיר הרבה יותר ומכיל תוספים מודרניים

 

רבים למניעת שחיקה והצטברות בוצה.

 

אם מדובר בפאסאט טורבו בנזין - לך חד משמעית על 505.01 .

 

מצאתי לך ציטוט ממהנדס רכב שעבד בעבר במחלקה הטכנית של צ'מפיון :

 

הספרות הקטנות בסוף הגדרת התקן, גם בפולקסווגן וגם במרצדס, הן המבטאות את ההבדלים המהותיים בין סוגי השמנים והשימושים להם הם מיועדים.

 

שימוש בשמן העונה לתקן VW 505.00 לא נותן מענה למנועים המצוידים בטורבו בתנאי מדינת ישראל !!!

UMI מעולם לא ביצעו ניסוי שדה במדינת ישראל, ומנסיון שלי 10W40 יוצר בוצה. לא ב 37,000, אלא שרואים את הבוצה באיזור ה 70,000 ואילך. את הבוצה רואים רק כאשר מפרקים את מכסה השסתומים או את אגן השמן.

ההמלצה לשימוש בשמן העונה לתקן VW 505.01 באה אחרי ניסיון שדה ארוך שנערך בצי הרכב של צ'מפיון מוטורס, בשיתוף פולקסווגן. במהלך הניסוי נעשה שימוש בשמנים העונים לתקנים שונים תוך הוצאת דוגמאות לבדיקות שנערכו במעבדות בארץ ובגרמניה. לראיה, תופעת הכשל המוקדם (70,000 ק"מ) בטורבו ובגלי ארכובה במנועי טורבו בנזין בפולקסווגן נעלמה לחלוטין עם המעבר לשימוש בשמן העונה לתקן VW 505.01.

 

 

 

 

ודרך אגב שמן סינטטי 5W40 בתקן 505.01 VW מצויין גם למנועי דיזל מודרניים וגם למנועי בנזין מודרניים , בייחוד

בעלי טורבו.

 

לדוגמא :

 

http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/agip/7004%20.pdf

פורסם
לכאורה, ההבדל בין התקנים VW505.00 ל - VW505.01 נשמע זניח (מה זה 0.01 בכלל ?)

 

למעשה , ההבדל גדול מאוד. ה - 00 הינו תקן מיושן ו"פרימיטיבי" . ה - 01 מחמיר הרבה יותר ומכיל תוספים מודרניים

 

רבים למניעת שחיקה והצטברות בוצה.

 

אם מדובר בפאסאט טורבו בנזין - לך חד משמעית על 505.01 .

 

מצאתי לך ציטוט ממהנדס רכב שעבד בעבר במחלקה הטכנית של צ'מפיון :

 

 

 

ודרך אגב שמן סינטטי 5W40 בתקן 505.01 VW מצויין גם למנועי דיזל מודרניים וגם למנועי בנזין מודרניים , בייחוד

בעלי טורבו.

 

לדוגמא :

 

http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/agip/7004%20.pdf

 

תודה רבה !!!!!

 

המנוע שלי לא טורבו אלא בנזין "רגיל" ( שנת 2002 )

 

בכל זאת ולמען הסר ספק , אחליף את השמן !

פורסם
לכאורה, ההבדל בין התקנים VW505.00 ל - VW505.01 נשמע זניח (מה זה 0.01 בכלל ?)

 

למעשה , ההבדל גדול מאוד. ה - 00 הינו תקן מיושן ו"פרימיטיבי" . ה - 01 מחמיר הרבה יותר ומכיל תוספים מודרניים

 

רבים למניעת שחיקה והצטברות בוצה.

 

אם מדובר בפאסאט טורבו בנזין - לך חד משמעית על 505.01 .

 

מצאתי לך ציטוט ממהנדס רכב שעבד בעבר במחלקה הטכנית של צ'מפיון :

 

 

 

ודרך אגב שמן סינטטי 5W40 בתקן 505.01 VW מצויין גם למנועי דיזל מודרניים וגם למנועי בנזין מודרניים , בייחוד

בעלי טורבו.

 

לדוגמא :

 

http://www.uleiauto.ro/phpeuri/oiluri/agip/7004%20.pdf

 

פשששש :-D חתיכת מהנדס כתב את הדברים.

 

למנוע של פותח האשכול מתאים שמן לפי תקן VW 502 ולא הקשקוש או הציטוט שצירפת.

אין שום צורך להכניס את היד לכיס ולהוציא הון כסף על שמן מנוע שפותח במיוחד עבור מנועי דיזל עם מזרק משאבה או למנועי דיזל.

איזה כייף לי :)

פורסם

169 זה מחיר יקר לLM 5W40 הסגול. הוא נסחר ב120-140 בחנויות החלפים אבל לא נורא,

זה יותר זול ממה שהיית משלם במוסך.

 

עוד לא יצא לי להשתמש בשמן 505.1 , אני כבר 4 שנים משתמש בMOBIL SYNTH S 5-40 במנועי טורבו של הקונצרן, בלי שום בעיה.

 

עם זאת ,במידה והמחיר לא יהיה גבוה משמעותית, אולי אשקול בטיפול הבא אם אמצא בכלל כזה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
169 זה מחיר יקר לLM 5W40 הסגול.

 

עוד לא יצא לי להשתמש בשמן 505.1 , אני כבר 4 שנים משתמש בMOBIL SYNTH S 5-40 במנועי טורבו של הקונצרן, בלי שום בעיה.

 

עם זאת ,במידה והמחיר לא יהיה גבוה משמעותית, אולי אשקול בטיפול הבא אם אמצא בכלל כזה.

 

המחיר ל LM מתייחס ל 5 ליטר ואילו MOBIL הינו 4 ליטר ...

×
×
  • תוכן חדש...