Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים אני לא שאלתי איך לבדוק את הצריכה . תאמינו אני יודע איך בודקים...

 

אני שואל שאלה אחרת. ''צינור של פילטר אויר שנכנס למנוע היה פתוח''

 

האם זה יכול לגרום לבעיית צריכת דלק???

כניסת אוויר ללא הפילטר מגבירה את צריכת הדלק אך לא ברמה כזו אלא אם כן זהו אינו רכב חסכוני בההתחלה (לא מכיר אישית את הצריכה של רכב זה)

 

עריכה:

הצריכה הממוצעת עם עירוני בין עירוני ברכב זה אמורה להיות 10 וחצי בא נאמר שבתוך העיר זה יכול להיות עד 8 וחצי,

לדעתי-לא הגיוני שזה רק בגלל זה.

פורסם

אני רואה שאתה מאיזור המרכז.

תפנה לחיים יוד, חבר הפורום שנמצא בפתח תקווה בעל מכון להזרקות דלק.

אני בטוח שהוא יפתור לך את הבעיה.

חפש "משה זר" בפתח תקווה ותמצא, אם איני טועה זה ברחוב הרכבת 5.

קובי

פורסם

מנסיוני ומשיחות עם כל בעל מליבו שנתקלתי בו מאז קנינו,קרוב לשנתיים,אפשר לסכם שהרוב מדווחים על ממוצע מעורב של 1:8/9.מכל השנים ובכל המנועים. אלה שיוצא להם 10 ויותר נוסעים כמעט רק בינעירוני. גם אצלי הוא מראה לפעמים 2ליטר ל 100 בירידות ולפעמים 52 ליטר ל 100בקיק דאון קצר. 8/9 הוא הנכון.

פורסם

''צינור של פילטר אויר שנכנס למנוע היה פתוח''

 

האם זה יכול לגרום לבעיית צריכת דלק???

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

×
×
  • תוכן חדש...